Hvad laver din mand lige nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

MortilElias2010

kitra skriver:

hmm ja jeg ved med sikkerhed at min kæreste ligger på århus sygehus i kunstig koma. ja sorry knap så fedt måske at skrive sådan men havde lige brug for lidt luft og så overskriften så hvorfor ikke. han har lagt der siden i tirsdags da han kørte galt.

Kan godt forstå du har brug for at gøre lidt grin med det i al den alvor der omkranser sådan en situation men kan også mærke din bekymring og din frygt så her er et kæmpe varmt kram fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

TeamRocket

MortilElias2010 skriver:

Han er lige kommet ind fra kontoret hvor han har sat hylder til vores skab i stand og nu sidder .. Nej ligger han i sofaen ved siden af mig  Min skønne praktiske gris! 

årh det var et herligt kælenavn hihi

Anmeld

5. august 2012

TeamRocket

Mor og meget mere skriver:

Han er ude for at hjælpe med at lede efter en flok bortløbne vildsvin - og det er altså ikke løgn...

De er idet mindste sikkert nemmere at finde end bortløbne kaniner

Anmeld

5. august 2012

Nettemor

kitra skriver:

hmm ja jeg ved med sikkerhed at min kæreste ligger på århus sygehus i kunstig koma. ja sorry knap så fedt måske at skrive sådan men havde lige brug for lidt luft og så overskriften så hvorfor ikke. han har lagt der siden i tirsdags da han kørte galt.

Det er jeg ked af at høre. God bedring med ham

Anmeld

5. august 2012

Sesse89

Sidder og ser film på computeren 

Anmeld

5. august 2012

MortilElias2010

TeamRocket skriver:

årh det var et herligt kælenavn hihi

Han er som taget ud af historien om de tre små grise  Så det matcher perfekt, når han ikke kan lade være med at rode med alt muligt handy-arbejde i og omkring hjemmet. Han kan sgu meget mi. Kære mand, et kælenavnets til hver situation 

Anmeld

5. august 2012

TeamRocket

Frk.S skriver:

Man kan da ikke melde sig syg med tømmermænd!!! 
Nå, men godt din mand tager sit arbejde alvorligt. Men selvfølgelig træls hvis i skulle have hygget. 

Min går ude i garagen og makker i sin motocross-cykel. Kommer ind engang i mellem og brokker lidt over en eller anden dims derpå der åbenbart er helt færdig.

Nææ, nu kom han vist ind for i aften, og så tror jeg at jeg vil lokke ham med i seng. 

Nej vel ? Så underligt! Nånå- men mere arbejde (og flere penge) til min mand. I disse tider er det jo ikke spor dårligt

Anmeld

5. august 2012

MyLove E

Min ligger inde i vores seng med søn som er ved at få en fortand og to kindtænder SKØNT

Jeg skal mega tidligt op og køre på arbejde, har første arbejdes dag i morgen så jeg sover på sofaen så jeg kan få sovet lidt.

Men savner min mand meget selvom han bare ligger på den anden side af væggen<3<3

Anmeld

5. august 2012

LilleLene

TeamRocket skriver:

Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde.

Hvad laver jeres mænd lige nu ?

han er gået i seng, han skal på arbejde i morgen så må jeg jo se 100 meters finale alene

Anmeld

5. august 2012

kitra

takker. ja det havde jeg ikke lige set komme. men heldigvis ved man aldrig sådan noget. glæder mig bare til han engang åbner øjnene og forhåbentlig ikke har fået nogen men i "bolden"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.