Princesspigen skriver:
hvor gamle har jeres været når de er blevet døbt ?
5 måneder
har i lavet kort selv og kan det betale sig pris mæssigt i forhold til vi ikke har mange penge at rode rundt med ?
Jeg købte kort + konvolutter i farvet shine-pap fra Bilke og printede selv teksten med hjemmeprinter
hvad med bord pynt, hvad har i lavet, købt osv ?
Jeg har selv hæklet bordpynt (sutter+rangler+blomster) så har vi købt hvid papirsdug + lilla bloklys + lilla servietter i Bilka
hvad med menu, er det bestilt ude, lavet slev eller hvad ? og hvad har den bestået af ?
Vi bestiller frokost-buffet udefra og så har jeg spurgt familie-damerne om at lave kage, så der kommer også en slags kagebuffet
hvor mange havde i med, var det kun de nærmeste eller ALLE ? hvordan finder man grænsen ?
Vi har inviteret 67 (dåben er først 19. august så ved ikke hvor mange vi ender på
) Vi har 7 venner med og resten er familie (store skilsmissefamilier på begge sider)
hvor har i holdt festen ?
I det beboerhus der ligger i nærheden af kirken
lavede, købte i bordkort og lavede bordplan ? og var det ikke svært at placere alle ?
Vi har droppet bordplan - vi mener folk må sidde hvor de har lyst 
vi har ingen dåbs kjole som arv, så skal vi sy en selv eller købe en ? hvad kan bedst betale sig der ? (jeg kan ikke selv sy men har en masse dyrgite menner til hjælp hvis det er)
Vi har en, der er gået i arv... så det kan jeg ikke hjælpe med
Men synes da det er hyggeligt at vores er hjemmesyet engang i tidernes morgen
hvor mange faddere må man have og hvor mange havde i ?
Vi har 5 - mener det er 2-5
har man både gudmor og gudfar eller kun den ene ?
Kun den ene - den der bærer - her ville faren gerne bære, så han bliver gudfar
+ han siger navnet til præsten
håber i vil være så søde at svare på et eller flere af mine spørgsmål, jeg ved godt jeg ikke har født endnu men går stadig og leger lidt med tanken om den kommende fest
det er jo godt at være forberedt