barnedåb, en masse spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Princesspigen

Camilla Jensen skriver:

Det er helt i orden Jeg vil også gerne sende skabelonerne til dig hvis du ønsker det ??

uh, det ville jeg da ikke sige nej tak til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

HappiEvent

Hej, 

Vi har en masse fine ting til bordpynt mm. Hvis i har overvejet små gaver til jeres gæster, så har vi også små søde souvenirs/gave æsker. 

Gaveæskerne kan også bruges som/til invitaionskort/bordkort. 

Som bordløber har jeg mange kunder som har brugt vores stolebånd i organzastof. Str. på dem er B: 19cm L: 274 - Pris: 12 kr. Har mange farver De er ret nemme, at have med at gøre. Se billede!

Så kan man bruge borddiamanter, gelekugler, rosenblade, konfetti, små sutter, balloner mm. 

Du er mere end velkommen til at kigge forbi vores webshop, har du spørgsmål siger du bare til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2012

Giraffen

Chili skriver:

Når jaja, men jeg skrev også bare man skal dåbes eller navngives

ok så misforstod jeg  

Anmeld

3. august 2012

Giraffen

Princesspigen skriver:

okay tak for dit svar

lidt specialt at det er far der holder barnet  (hvis jeg altså forstod det rigtigt ? )

jeg kender faltisk mange hvor mor eller far selv holder og her ville han bar rigtig gerne, så derfor har vi aldrig tænkt i at andre skulle

Anmeld

3. august 2012

Princesspigen

Giraffen skriver:

jeg kender faltisk mange hvor mor eller far selv holder og her ville han bar rigtig gerne, så derfor har vi aldrig tænkt i at andre skulle

okay.. jamen super det fungerer for jer

selv har jeg mine tanker om hvem der skal holde så må vi se om manden og jeg kan blive enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.