Princesspigen skriver:
hvor gamle har jeres været når de er blevet døbt ? Hun er idag blevet 4 mdr så hun er 4 mdr og 14 dage når hun bliver døbt
har i lavet kort selv og kan det betale sig pris mæssigt i forhold til vi ikke har mange penge at rode rundt med ? Jeg har selv siddet og lavet kort til alle. Det har kostet os omkring 150 kr i pap, papir osv men det tager lang tid og lave 
hvad med bord pynt, hvad har i lavet, købt osv ? Bordpynt har jeg også selv lavet, det er både bordkort, indbydelse og bordpynt som er i samme genre
Det er serie
Hvis det giver mening ?
hvad med menu, er det bestilt ude, lavet slev eller hvad ? og hvad har den bestået af ? Der er jeg heldig at min mor er kok så det er hende der laver det for os, selvfølgelig hjælper vi til, men hun har kontrollen over det 
Vi skal have følgende og spise: Broccolisalat, pastasalat, skinke, oksefilet, frikadeller, flødekartofler, tunmousse, æg og rejer, flute og smør og til dessert har vi lejet en softice maskine
hvor mange havde i med, var det kun de nærmeste eller ALLE ? Ja det er straks værre, vi har invitere 84 men bliver "kun" 81. Grunden til alle disse folk er fordi vi har en MEGET stor vennekreds, jeg er homoseksuel og derfor kender man RIGTIG mange indefor miljøet og vi ønsker ikke og sortere nogle fra.
Så ja det er RIGTIG mange til en dåb. hvordan finder man grænsen ? Ja det kan jeg ikke svare på da vi som sagt har inviteret allesammen 
hvor har i holdt festen ? Vi holder den på min mors arbejde, hun arbejder som kok på en ungdomshøjskole hvor de har et lokale til 150 mennesker som vi har "lånt"
lavede, købte i bordkort og lavede bordplan ? og var det ikke svært at placere alle ? Jeg lavede selv bordkort og bordplan har vi også lavet. Nej syntes ikke det er svært og placere, vi har nærmeste familie ved det "lange" bord og så har vi ellers venner samlet så de kender nogle og selvfølgelig også har nogle at snakke med 
vi har ingen dåbs kjole som arv, så skal vi sy en selv eller købe en ? hvad kan bedst betale sig der ? (jeg kan ikke selv sy men har en masse dyrgite menner til hjælp hvis det er) Der har jeg igen min mor,
Hun har syet en til os, syntes ikke de er kønne dem man køber så derfor har min mor været igang med at hækle og strikke en både til min datter og til min søsters datter. De har hver deres kjole som så skal gå i arv
hvor mange faddere må man have og hvor mange havde i ? Man må have i vores kirke mindst 3 og max 5 og vi har 4 fadder 
har man både gudmor og gudfar eller kun den ene ? Man har "kun" en gudmor det er samme betydning som det er en mand eller dame der bærer barnet 
Jeg håber det var svar nok til dig 
håber i vil være så søde at svare på et eller flere af mine spørgsmål, jeg ved godt jeg ikke har født endnu men går stadig og leger lidt med tanken om den kommende fest
det er jo godt at være forberedt 
Hej, jeg har også prøvet og svare dig på dine spørgsmål, dog har vi ikke holdt barnedåb endnu men det sker om 14 dage