Princesspigen skriver:
hvor gamle har jeres været når de er blevet døbt ?
Min søn var omkring 5-6 måneder
har i lavet kort selv og kan det betale sig pris mæssigt i forhold til vi ikke har mange penge at rode rundt med ?
Vi lavede indvitationer på computeren med billede
hvad med bord pynt, hvad har i lavet, købt osv ?
Der købte vi små bloklys, nogle blå sutter og ragler som man kan købe til at have liggende på bordene.
hvad med menu, er det bestilt ude, lavet slev eller hvad ? og hvad har den bestået af ?
Vi fik hjælp fra mine svigerforældre, vi lavede det selv, vi fik rugbrød og franskbrød fra bageren, med forskelligt pålæg og en svinekam, og tærter og kage.
hvor mange havde i med, var det kun de nærmeste eller ALLE ? hvordan finder man grænsen ?
vi var ca 47 i det hele, og det var stortset hele min familie, og kun min kærestes forældre, oog brødere og bedstemødre/farmor, da resten bliver vi ikk inviteret til.
hvor har i holdt festen ?
Vi har heldigvis et stort hus og nogle dejlige forældre til at hjælpe, så vi sad i stuen, og børnene var ovenpå.
lavede, købte i bordkort og lavede bordplan ? og var det ikke svært at placere alle ?
Det vaglte vi ikk at have med, folk måtte sidde som de ville.
vi har ingen dåbs kjole som arv, så skal vi sy en selv eller købe en ? hvad kan bedst betale sig der ? (jeg kan ikke selv sy men har en masse dyrgite menner til hjælp hvis det er)
Vi har heldigvis en der går i arv, men tror ikke det er dyrt ved Lilly. (Den der går i arv her, er min mors konfirmationskjole)
hvor mange faddere må man have og hvor mange havde i ?
Man må have 5 fadder, og vi var 3 til min søns barnedåb.
har man både gudmor og gudfar eller kun den ene ?
Gudmor/gudfar er den der bærer barnet, og der valgte vi at det bare skulle være mig.
håber i vil være så søde at svare på et eller flere af mine spørgsmål, jeg ved godt jeg ikke har født endnu men går stadig og leger lidt med tanken om den kommende fest
det er jo godt at være forberedt 
Det er rigtig godt være forberedt, vi er allerede godt i gang med at lave indbyderslerne selv denne gang, og vores gæsteliste bliver så kun på 38 istedet for 47 mennekser (pga nogle skænderier imellem familie) vi skal bare have lillebror ud, så vi kan få aftalt dato og tid med præsten, og så når tid nærmere sig have handlet ind til maden
Håber du kunne bruge lidt herfra

Har skrevet svarene i dit indlæg med orange skrift, det var lidt nemmere at svare på den måde