Av for biiib!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Hvis hun også siger det er svamp skal du kontakte din læge så du kan få nogle piller - mit forsvandt ikke før jeg fik pillerne efter mange forsøg med brentan gele, dansk vand mm... Det virkede ikke

Så har SP været her og hun er ret sikker på det ikke er svamp/trøske! Men bare en uforklarlig smerte. Og det er også blevet en smule bedre bare af at jeg har givet det fred i nat. 

Men nu kiggede hun mens jeg ammede og han sutter godt og rigtigt så hun kunne ikke komme med nogen forklaring.

Men hvis det blev værre måtte jeg til lægen sagde hun.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Så har SP været her og hun er ret sikker på det ikke er svamp/trøske! Men bare en uforklarlig smerte. Og det er også blevet en smule bedre bare af at jeg har givet det fred i nat. 

Men nu kiggede hun mens jeg ammede og han sutter godt og rigtigt så hun kunne ikke komme med nogen forklaring.

Men hvis det blev værre måtte jeg til lægen sagde hun.

Nå ok, men sys det er lidt mærkeligt, det er jo ikk meningen at man skal ha så ondt uden grund
Bliver det ikk bedre skal du virkelig gå til lægen

Anmeld

31. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Nå ok, men sys det er lidt mærkeligt, det er jo ikk meningen at man skal ha så ondt uden grund
Bliver det ikk bedre skal du virkelig gå til lægen

Nej sys virkelig os det er mærkeligt. Men SP undersøgte både Hectors mund og min brystvorte og hun sagde et så helt fint ud og slet ikke lignede svamp!

Men nu prøver jeg igen og ellers ringer jeg til lægen i morgen eller overmorgen alt efter bedringen.

Anmeld

1. august 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Nej sys virkelig os det er mærkeligt. Men SP undersøgte både Hectors mund og min brystvorte og hun sagde et så helt fint ud og slet ikke lignede svamp!

Men nu prøver jeg igen og ellers ringer jeg til lægen i morgen eller overmorgen alt efter bedringen.

Håber det snart blir bedre

Anmeld

16. september 2012

Mor.til.stjernebørn

Annana89 skriver:

Hej igen

Er det blevet bedre med dit bryst, eller har du fået yderligere svar på hvad der var galt? 

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.