Av for biiib!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

modesty

Min veninde har en dreng på 4 mdr. og hun har det samme. Hendes dreng fik forkert fat én gang, hvor han simpelthen kom til at sutte hul på vorten så den sprak. Sidst jeg snakkede med hende var der gået knap et par uger og den var ikke lægt endnu. Måske det kan være det samme der er sket for dig - at han har fået forkert fat en enkelt gang hvor du måske ikke lige har været helt opmærksom?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Mor til L&S

Jeg har ammet min søn nu i 2 1/2 ca. Og nu har heg så pisse ondt i den ene brystvorte når jeg ligger ham til at jeg faktisk ikke kan holde smerten ud! Ammede hAm så på den sidealligevel for 2 timer siden ned meget ubehag ig bagefter sveg det helt vildt omkring vorten. 

Men bare tanken om at amme på den side igen gør mig dårligt tilpads for av det gjorde alt for ondt. 

Heg har smurt den med salve og prøvet ned diebrik men det gør stadig alt for ondt:0(

Min Sundhedsplejeske kommer i morgen så kan jeg tale med hende om det men hvad Søren kan jeg gøre indtil da? Min søn skal jo ha sin mad?!

Brklager hvis jeg ikke får svaret men jeg har armene fuld af baby men alle råd bliver læst med glæde!!!

Jeg tænker svamp!!! Jeg havde svamp med Liva og det gjorde SÅ ondt - hylede når jeg ammede hende... Prøvede også med suttebrikker, men det gjorde alligevel ondt. Hvis du har en pumpe kan du evt pumpe ud indtil i morgen hvor SP kommer. Jeg fik nogle piller ved vagtlægen til sidst og så forsvandt det...

Husker smerten som en kniv som bare blev stukket ind i brystet

Bruger du uld amme indlæg? De er super gode mod revnede brystvorter - du må endelig ikk bruge engangs og hvis du har meget mælk, så brug uld ind mod brystet og engangs ud mod din BH. 

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

modesty skriver:

Min veninde har en dreng på 4 mdr. og hun har det samme. Hendes dreng fik forkert fat én gang, hvor han simpelthen kom til at sutte hul på vorten så den sprak. Sidst jeg snakkede med hende var der gået knap et par uger og den var ikke lægt endnu. Måske det kan være det samme der er sket for dig - at han har fået forkert fat en enkelt gang hvor du måske ikke lige har været helt opmærksom?

Øv ja kunne sagtens være det:0(

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Jeg tænker svamp!!! Jeg havde svamp med Liva og det gjorde SÅ ondt - hylede når jeg ammede hende... Prøvede også med suttebrikker, men det gjorde alligevel ondt. Hvis du har en pumpe kan du evt pumpe ud indtil i morgen hvor SP kommer. Jeg fik nogle piller ved vagtlægen til sidst og så forsvandt det...

Husker smerten som en kniv som bare blev stukket ind i brystet

Bruger du uld amme indlæg? De er super gode mod revnede brystvorter - du må endelig ikk bruge engangs og hvis du har meget mælk, så brug uld ind mod brystet og engangs ud mod din BH. 

Det var helt sikkert os en mulighed:0( for ja jeg bruger engansindlæg men jeg skifter dem konstant da jeg har virkelig meget mælk der næsten bare sprøjter ud! Kan man se det på vorten?

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

Annana89 skriver:

Det var helt sikkert os en mulighed:0( for ja jeg bruger engansindlæg men jeg skifter dem konstant da jeg har virkelig meget mælk der næsten bare sprøjter ud! Kan man se det på vorten?

Jeg har nemlig lige opdaget at der faktisk er sårn en helt hvid plet i vorten!  Ikke overdrævet stor men man sagtens se den!

Anmeld

30. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Du må endelig ikk bruge engang ind mod brystet - brug uld, det helede mine brystvorter på få dage og så bruger jeg engangs ud mod min BH.

Da jeg havde svamp kunne man ikke se noget på brystet til at starte med, men da det blev værre, blev det røde og skinnende !

Liva fik også svamp (trøske) og det ses ved at deres tunge er hvid belagt....

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Du må endelig ikk bruge engang ind mod brystet - brug uld, det helede mine brystvorter på få dage og så bruger jeg engangs ud mod min BH.

Da jeg havde svamp kunne man ikke se noget på brystet til at starte med, men da det blev værre, blev det røde og skinnende !

Liva fik også svamp (trøske) og det ses ved at deres tunge er hvid belagt....

Nej der er godt nok også andre der har sagt jeg skulle bruge uld. Sys bare det virkede besværligt og tænker det hurtigt bliver ulækre?!

Kan du anbefale et mærke?

Jeg har os holdt øje med hans mund og lige når han har spist er han vid på tungen men det forsvinder ret hurtigt lige efter!

Anmeld

30. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Nej der er godt nok også andre der har sagt jeg skulle bruge uld. Sys bare det virkede besværligt og tænker det hurtigt bliver ulækre?!

Kan du anbefale et mærke?

Jeg har os holdt øje med hans mund og lige når han har spist er han vid på tungen men det forsvinder ret hurtigt lige efter!

Jeg bruger uld indlæg fra Joha - de har både tykke og tynde og er rigtig gode... Sys ikk at de blir ulækre og så håndvasker jeg dem med lidt neutral uld vaskemiddel engang i mellem

Det er nok bare mælk så, så har han ikke trøske, men sys helt sikkert at du skal nævne det for din SP i morgen, så hun kan tjekke Jer.

Gør det kun ondt når han sutter, eller har du også ondt imellem amningerne?!

Her havde jeg også ondt mellem amninger og smerten var som en kniv der blev stukket i brystet og det var svamp!!

Anmeld

30. juli 2012

fairlady

Synes helt sikkert også du skal holde pause på dit stakkels bryst...bare til i morgen, MEN synes helt klart at du skal malke ud på brystet, da du siger at du har meget mælk.....Ellers risikere du altså nye problemer i form af brystbetændelse...

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Jeg bruger uld indlæg fra Joha - de har både tykke og tynde og er rigtig gode... Sys ikk at de blir ulækre og så håndvasker jeg dem med lidt neutral uld vaskemiddel engang i mellem

Det er nok bare mælk så, så har han ikke trøske, men sys helt sikkert at du skal nævne det for din SP i morgen, så hun kan tjekke Jer.

Gør det kun ondt når han sutter, eller har du også ondt imellem amningerne?!

Her havde jeg også ondt mellem amninger og smerten var som en kniv der blev stukket i brystet og det var svamp!!

Okay dem må jeg så lige få købt!

Det gør jeg os for det gør så i ondt(som du beskriver med en kniv) at jeg ikke kan holde det ud og tuder nærmest bare ved tanken om at næste gang Hector vil ha mad så er det fra det bryst:0(

Lige efter han er færdig med at spise svier det helt sindssygt inde i brystet lige omkring vorten! Og nu er deVarde at være et stykke tid siden at han har spist fra den side men heg kan godt mærke sårn lidt ubehag ved det bryst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.