Hvis din søn ikke får ordentlig fat kan det gøre afsindigt ondt... Det kan føles som om han nærmest er ved at nappe din brystvorte af.. En ting du kan gøre for at undgå dette er, at du tage din brystvorte mellem din pege,- og langefinger, og presse den lang og flad, og mens din søns mund er allermest åben, så fører du dit bryst hen til ham... Og prøv så vidt muligt at få din brystvorte op i hans gane, så han kan mærke den er der... Det skulle meget gerne virke, hvis det er fordi han ikke får ordentligt fat...
Har du sår på dine brystvorter? For da jeg i starten ammede min datter, der fik jeg sår på mine (nærmest tømmerlus), og jeg havde det på nøjagtig samme måde som dig... Bare udsigten til at skulle amme gjorde mig skidt tilpas... Men jeg smurte dem godt, og jeg helede rigtig hurtigt... Jeg brugte også suttebrik en kort overgang, men den virkede ikke så godt, da det bare gjorde det sværere for hende at tage fat..
Jeg håber virkelig du finder en løsning på det hele.. Ellers er du mere end velkommen til at skrive en PB til mig herinde, hvis der noget du ellers vil spørge om? 
Anmeld