Av for biiib!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Okay dem må jeg så lige få købt!

Det gør jeg os for det gør så i ondt(som du beskriver med en kniv) at jeg ikke kan holde det ud og tuder nærmest bare ved tanken om at næste gang Hector vil ha mad så er det fra det bryst:0(

Lige efter han er færdig med at spise svier det helt sindssygt inde i brystet lige omkring vorten! Og nu er deVarde at være et stykke tid siden at han har spist fra den side men heg kan godt mærke sårn lidt ubehag ved det bryst!

Det lyder som svamp - for tæl din SP disse ting i morgen og hør hvad hun siger, men det lyder som de samme symptomer som jeg havde.. Og svamp er noget af det mest smertefulde man kan forestille sig..

Denne gang har jeg haft brystbetændelse, så jeg kender lidt til begge ting og det gør bare SÅÅÅÅ ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Annana89

fairlady skriver:

Synes helt sikkert også du skal holde pause på dit stakkels bryst...bare til i morgen, MEN synes helt klart at du skal malke ud på brystet, da du siger at du har meget mælk.....Ellers risikere du altså nye problemer i form af brystbetændelse...

Jeg prøver at ligge til en gang mere og hvis det ikke er bedre så dropper jeg det indtil i morgen hvor SP har været her. Så er jeg forhåbentligt klogere på hvad der sker for det bryst!

Jeg vil prøve og malke lidt ud på det, er bare ikke så sikker på at malke ud med hånden! 

Tak!!

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Det lyder som svamp - for tæl din SP disse ting i morgen og hør hvad hun siger, men det lyder som de samme symptomer som jeg havde.. Og svamp er noget af det mest smertefulde man kan forestille sig..

Denne gang har jeg haft brystbetændelse, så jeg kender lidt til begge ting og det gør bare SÅÅÅÅ ondt

Jeg tror du har ret! :0(

For for fanden hvor er det smertefuldt! Det må være ligesom hvisyderne slår kuglerne! Sys der skal meget til før jeg tuder af smerte, ikke engang da heg fødte, men det her er virkelig smertefuldt!

Jeg snakker med SP i morgen og giver brystet lidt fred!

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Nu har jeg lige googlet lidt på de uldindlæg der. Køber man en eller et sæt ad gange? For hvis det er en sys jeg det er lidt dyrt.

Anmeld

30. juli 2012

fairlady

Annana89 skriver:

Jeg prøver at ligge til en gang mere og hvis det ikke er bedre så dropper jeg det indtil i morgen hvor SP har været her. Så er jeg forhåbentligt klogere på hvad der sker for det bryst!

Jeg vil prøve og malke lidt ud på det, er bare ikke så sikker på at malke ud med hånden! 

Tak!!

det er også lidt hårdt at malke ud med hånden, men det kan sagten lade sig gøre...

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

fairlady skriver:

det er også lidt hårdt at malke ud med hånden, men det kan sagten lade sig gøre...

Ja jeg er heldigvis godt hjulpet af at det faktisk løber ud af mig så snart jeg åbnet bhen 

Anmeld

30. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Nu har jeg lige googlet lidt på de uldindlæg der. Køber man en eller et sæt ad gange? For hvis det er en sys jeg det er lidt dyrt.

Du køber et sæt

Anmeld

30. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Jeg tror du har ret! :0(

For for fanden hvor er det smertefuldt! Det må være ligesom hvisyderne slår kuglerne! Sys der skal meget til før jeg tuder af smerte, ikke engang da heg fødte, men det her er virkelig smertefuldt!

Jeg snakker med SP i morgen og giver brystet lidt fred!

Ja det er meget smertefuldt - husker jeg også græd og ville hellere føde 1000 gange end at ha svamp...

Godt din SP kommer i morgen - giv gerne en tilbage melding i morgen

Giv brystet lidt ro og prøv at malk ud med hånden så godt som du kan

Anmeld

30. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Ja det er meget smertefuldt - husker jeg også græd og ville hellere føde 1000 gange end at ha svamp...

Godt din SP kommer i morgen - giv gerne en tilbage melding i morgen

Giv brystet lidt ro og prøv at malk ud med hånden så godt som du kan

Ja aV for fanden! Prøvede lige igen med brikken på og det gik slet ikke så nu fik han ved det gode bryst og så håndudmalkede jeg 20 ml ved det dårlige! Så må SP altså lige vejlede miig morgen. Skal nok opdatere når jeg kan!

Anmeld

30. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ja aV for fanden! Prøvede lige igen med brikken på og det gik slet ikke så nu fik han ved det gode bryst og så håndudmalkede jeg 20 ml ved det dårlige! Så må SP altså lige vejlede miig morgen. Skal nok opdatere når jeg kan!

Hvis hun også siger det er svamp skal du kontakte din læge så du kan få nogle piller - mit forsvandt ikke før jeg fik pillerne efter mange forsøg med brentan gele, dansk vand mm... Det virkede ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.