Happiness skriver:
Det er godt at chefen tager det seriøst og gør noget. Det er der mange steder der ikke gør. Det er jo vigtigt at det ikke bliver ignoreret og bare er det samme han kommer tilbage til. Så kan han jo ende syg endnu engang 
Øv, så er det bare endnu mere skuffende når man virkelig selv har gået og troet på den
Æv altså!
Tror også det er sundt at de skal konkurrere lidt om den opmærksomhed
Men bare det at de har en søskende er jo en skøn ting i sig selv. Men enebørn kan jo også sagens lærer at der er andre i verden end dem
Og de kan jo også have det super skønt og dejligt, netop ved at være enebarn.
Men forstår jer godt. Vil også gerne have at Lukas skal være storebror på et tidspunkt, bare ikke lige nu 
Pssst... Fik fjernet min spiral pga mavekramper, men er startet på p-piller. Fandt dog ud af at den antibioticca kur jeg var på i 10 dage, nedsætter virkningen af p-piller
Så nu venter vi lige på at min mens dukker op... Men indtil videre har testene vist negativ, så tror vi "slap" med forskrækkelsen. Vil jo gerne have en mere, men føler os ikke klar endnu. Men ellers må vi jo tage den derfra. Så har vi jo lidt tid at blive klar i 
Ja, der er heldigvis hurtigt gjort noget, så han har det allerede bedre, og starter stille op med at gå på arbejde et par timer om dagen. Han tager hjem igen, hvis han kan mærke at han får det dårligt, så fint at han lytter godt efter kroppens signaler nu.
Hvis Daniel bliver enebarn, bliver det jo bare sådan, men jeg vil da ønske for ham at han får en søskende, for det er da sjovt at have nogen at dele barndomsminder og oplevelser med, men det bestemmer vi jo desværre åbenbart ikke selv.
Det er da alligevel lidt spændende nu
Men kan da godt forstå hvis I gerne vil vente lidt, det vil jo være ret tidligt at blive storebror 
Jeg blev jo naturligt gravid da Daniel var 7 mdr., dér blev vi da noget overraskede og gik straks lidt i panik med hvad man så lige skulle gøre med barnevogn og soveplads, men man klarer jo det hele hvis det skal være