Negativ G-test i dag :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Tak, jeg havde jo godt på fornemmelsen at der ikke var noget, men skuffelsen var jo stor alligevel.

Manden har det heldigvis allerede lidt bedre, så han skal nok komme ovenpå igen i løbet af et par måneder

Det er altid noget at man har det lidt på fornemmelsen så man er forberedt på opkaldet fra klinikken. Men det er en kæmpe skuffelse
Dejligt at høre manden stille og roligt får det bedre. Håber for os begge at det et næste forsøg det lykkedes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Det må man sige! Men de er heller ikke ligefrem kendt for deres gode personalepolitik nærmere tvært imod! Håber den nye direktør kan ændre lidt på det gamle og forstokkede

Det er en kæmpe fordel af chefen har prøvet det på egen krop tror jeg! Der er ingen andre end min tidligere chef og den HR partner jeg havde kontakt med, jeg ønsker skal igennem det! Det er ganske forfærdeligt og jeg synes godt nok det har været hårdt både for mig og mine nærmeste! Men heldigvis som jer, har jeg haft fuld opbakning og hjælp fra familie og venner! Det er så vigtigt!

Godt at l har familie og venner til at hjælpe jer! Man ved man har gode venner og familie, når de bare stiller op med hjælp og opbakning!

Nej, man skal åbenbart være hurtigt ude med behandling. Det har stået på længe, kan jeg da godt se nu, men det var da først da han sad og slet ingenting kunne finde ud af, at vi fandt ud af hvor slemt det jo egentlig var

Det har virkelig betydet meget, at familien bare stillede op med det samme. Også for hans skyld, for han fik det jo ikke ligefrem bedre af at gå og kigge på alt det der skulle laves.

Der er stadig en del der skal laves, men han har vist lært at lukke af for det.
Jeg kan jo desværre ikke tage så meget fat, ellers gjorde jeg det gerne. Men nu hvor jeg ikke var gravid alligevel, skyndte jeg mig at få malet legehuset anden gang, mens det var tørt, så nu er DET da i det mindste helt færdigt

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Camillos skriver:

Ihhh hvor er det bare uretfærdigt! 

Håber snart jeres ønskebarn finder vej til jer

Kan også mærke at jeg bliver mere ked af det i denne omgang behandlinger

Måske også fordi vi har taget beslutningen om at det er slut efter disse forsøg, og de er jo brugt lige om lidt

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Happiness skriver:

Det er godt at chefen tager det seriøst og gør noget. Det er der mange steder der ikke gør. Det er jo vigtigt at det ikke bliver ignoreret og bare er det samme han kommer tilbage til. Så kan han jo ende syg endnu engang

Øv, så er det bare endnu mere skuffende når man virkelig selv har gået og troet på den Æv altså!

Tror også det er sundt at de skal konkurrere lidt om den opmærksomhed Men bare det at de har en søskende er jo en skøn ting i sig selv. Men enebørn kan jo også sagens lærer at der er andre i verden end dem Og de kan jo også have det super skønt og dejligt, netop ved at være enebarn.

Men forstår jer godt. Vil også gerne have at Lukas skal være storebror på et tidspunkt, bare ikke lige nu

Pssst... Fik fjernet min spiral pga mavekramper, men er startet på p-piller. Fandt dog ud af at den antibioticca kur jeg var på i 10 dage, nedsætter virkningen af p-piller  Så nu venter vi lige på at min mens dukker op... Men indtil videre har testene vist negativ, så tror vi "slap" med forskrækkelsen. Vil jo gerne have en mere, men føler os ikke klar endnu. Men ellers må vi jo tage den derfra. Så har vi jo lidt tid at blive klar i

Ja, der er heldigvis hurtigt gjort noget, så han har det allerede bedre, og starter stille op med at gå på arbejde et par timer om dagen. Han tager hjem igen, hvis han kan mærke at han får det dårligt, så fint at han lytter godt efter kroppens signaler nu.

Hvis Daniel bliver enebarn, bliver det jo bare sådan, men jeg vil da ønske for ham at han får en søskende, for det er da sjovt at have nogen at dele barndomsminder og oplevelser med, men det bestemmer vi jo desværre åbenbart ikke selv.

Det er da alligevel lidt spændende nu  Men kan da godt forstå hvis I gerne vil vente lidt, det vil jo være ret tidligt at blive storebror
Jeg blev jo naturligt gravid da Daniel var 7 mdr., dér blev vi da noget overraskede og gik straks lidt i panik med hvad man så lige skulle gøre med barnevogn og soveplads, men man klarer jo det hele hvis det skal være

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

fnuggi skriver:

hvor er det dejligt han har en go cheff og i har en dejlig familie der træder til når man skal bruge dem 

håber snart han er på toppen igen og håber 3 gang er lykkens gang for jer 

Det har simpelhen været fantastisk

Tak, det håber jeg virkelig

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Det lyder rigtig godt, at du har nogle ting, som du kan gå i gang med og fokusere på. Vejret er også helt perfekt til at være udendørs!

Skønt at manden allerede er i bedring. Det er rigtig vigtigt at lytte til sin krop. Den er faktisk rigtig god til at fortælle en, når den er overbelastet. Vi skal bare huske at høre efter.

Der er heldigvis masser at tage sig af derhjemme. Har en halv kælder der skal ryddes op og sættes i stand, et værelse der skal omtapeseres og males, og ahve lagt gulv osv. osv. og en have der ligner noget der er løgn. Men vi tager det stille og roligt, der er ikke noget der haster

Manden er heldigvis blevet rigtig god til at lytte efter hvad kroppen fortæller ham, og siger stop, når det blive for meget så det er gode tegn
Jeg har haft piskesmæld i snart 16 år, så det har været en naturlig del af min hverdag at lytte efter kroppens signaler.
Hvilket også blev bemærket flere gange under min graviditet, de synes alle at jeg havde meget god styr på hvad han foretog sig derinde, men det var nu heller ikke så svært, han havde meget faste rytmer

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Det er altid noget at man har det lidt på fornemmelsen så man er forberedt på opkaldet fra klinikken. Men det er en kæmpe skuffelse
Dejligt at høre manden stille og roligt får det bedre. Håber for os begge at det et næste forsøg det lykkedes

På denne klinik bliver der ikke taget BP, får bare en G-test med hjem. Jeg valgte så at købe en ved siden af, for sidste gang var stregen så svag at jeg ikke turde stole på den, og måtte alligevel købe en anden.
SÅ der var dobbelt-op på negativ test  Øv altså

Lad os krydse meget stærkt for at det lykkes for os i næste forsøg

Anmeld

28. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Nej, man skal åbenbart være hurtigt ude med behandling. Det har stået på længe, kan jeg da godt se nu, men det var da først da han sad og slet ingenting kunne finde ud af, at vi fandt ud af hvor slemt det jo egentlig var

Det har virkelig betydet meget, at familien bare stillede op med det samme. Også for hans skyld, for han fik det jo ikke ligefrem bedre af at gå og kigge på alt det der skulle laves.

Der er stadig en del der skal laves, men han har vist lært at lukke af for det.
Jeg kan jo desværre ikke tage så meget fat, ellers gjorde jeg det gerne. Men nu hvor jeg ikke var gravid alligevel, skyndte jeg mig at få malet legehuset anden gang, mens det var tørt, så nu er DET da i det mindste helt færdigt

Mit har også været undervejs i 1 1/2 års tid, men jeg opdagede det heller ikke rigtig før jeg sad på et kursus en dag og tudede uden på nogen måde at kunne stoppe eller styre det! Mine omgivelser har godt kunne se, at jeg ikke var på toppen, men man ved jo ikke hvad det er, før det går helt galt! Det ved man så til en anden gang...

Godt du kunne gøre lidt nu, selvom det jo er på et meget træls grundlag men nu er det gjort og så er der en ting mindre at bekymre sig om!

Jeg har forfærdelig dårlig samvittighed over, at jeg i flere dage ikke kan magte at tage opvasken eller rydde op, så ved hvor din mand kommer fra, og bare det, at der er andre der tager over, uden at irritere sig over, at man ikke orker det, gør en kæmpe forskel! Godt han har dig

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Mit har også været undervejs i 1 1/2 års tid, men jeg opdagede det heller ikke rigtig før jeg sad på et kursus en dag og tudede uden på nogen måde at kunne stoppe eller styre det! Mine omgivelser har godt kunne se, at jeg ikke var på toppen, men man ved jo ikke hvad det er, før det går helt galt! Det ved man så til en anden gang...

Godt du kunne gøre lidt nu, selvom det jo er på et meget træls grundlag men nu er det gjort og så er der en ting mindre at bekymre sig om!

Jeg har forfærdelig dårlig samvittighed over, at jeg i flere dage ikke kan magte at tage opvasken eller rydde op, så ved hvor din mand kommer fra, og bare det, at der er andre der tager over, uden at irritere sig over, at man ikke orker det, gør en kæmpe forskel! Godt han har dig

Det er en lidt farlig sygdom, den kommer bare langsomt snigende, og man vænner sig til lidt vrissen og fraværende svar, men nu kan jeg jo godt se at det har været galt et stykke tid.

Så blev det bare for meget med ombygning og tilbage på arbejde efter ferie, så nu må han jo tage det stille og roligt.

Vi når nok det hele, det kommer bare til at tage lidt ekstra tid

Han har jo altdi støttet op om mig og mit handicap, så nu har jeg mulighed for at give lidt tilbage, men skal da også lige tage fat i mig selv ind i mellem for ikke at blive irriteret eller utålmodig, men er jo vant til at have en mand der bare har taget fat på både hus og have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.