Negativ G-test i dag :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Kay

for at næste gang er jeres lykke gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

frk-stoltze

Nessie skriver:

Tak

Det er hårdt at skulle alt det igennem, men så skal det jo bare lykkes næste gang, så er det næsten gået helt som da vi fik Daniel

Alt for at det lykkedes næste gang

Anmeld

25. juli 2012

Happiness

Havde ellers på fornemmelsen at den var der nu! 

Har sådan tænkt på dig! Håber INDERLIGT at 3. gang er lykkens gang igen! For som jeg tidligere har sagt, så er Daniel altså for lækker til at være enebarn! 

STORT Håber I hurtigt er ovenpå igen. Og rigtig god bedring til manden! Stress er noget værre l***!

Anmeld

25. juli 2012

Nettemor

ØV!!!

Anmeld

25. juli 2012

Putomanen

Øv, der var slet ikke den besked jeg håbede på!

Selvom man forsøger at beskytte sig selv så meget som muligt, så gør det stadig usigeligt ondt, når der kommer et negativt svar!

Prøv at lade være med at fokusere på, at det er jeres sidste forsøg. Jeg ved det er svært, men i har dog stadig et forsøg til at få endnu en ønskebebs...

Det lyder som en rigtig god ide med pausen. Især når manden er gået ned med stress. Det er noget forfærdeligt noget, som skal tages seriøst. Jeg håber, at han snart får det bedre! Det er også enormt hårdt for kroppen og psyken at gå igennem behandling. Jeg håber, at du kan bruge sommeren til at få lidt kampgejst tilbage, og få nydt alle de ting, du kan, når du ikke er i behandling.

Mange

Anmeld

25. juli 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Testen var desværre negativ i dag, og jeg havde det selvfølgelig på fornemmelsen, men hvor blev jeg da alligevel skuffet.

Vi har kun et forsøg tilbage, så synes jo at løbet snart er kørt for os. Kan det virkelig være meningen at Daniel skal blive enebarn? Det håber jeg ikke.

Det føles som om vi følger samme "mønster" som med Daniel. Først abort, så ingenting, og endelig en graviditet. Så med lidt held lykkes det næste gang.

Vi bliver dog nødt til at holde en pause. Manden har fået stress, og vi skal ikke i gang med en ny behandling før han er ovenpå igen.  Tror dog at det er sundt at holde en lille, om end ufrivillig, pause igen. Min krop og mit sind er træt af alle de hormoner og at skulle prøve og prøve at få et barn mere. Forstår bare ikke hvorfor det skal være så svært.

Et trist lille indlæg fra mig, humøret skal dog nok hurtigt blive bedre, det plejer det, vi er ikke sådan at slå ud

Ih altså Lene! Hørte din krop slet ikke efter dit fødselsdagsønske?!
Lorte-bæ og en ordentlig gang KRAFTHELVEDE!!!
Hvor er jeg ked af at høre det med din mand også! Måske denne ufrivillige pause er hvad der skal til for jer begge? Kan huske at min søster blev helt bims af alle de hormoner. Måske både kroppen har godt at lidt afvænning og sjælen har godt af at nyde lidt sommer?
Og så behøves det jo ikke at betyde, at I ikke kan øve? Jeg siger ikke at I så pludselig står med en mirakel-øko-baby, men træning kan man jo altid bruge og så er endorfiner vist gode til stress

Verdens største kram fra en der håbede og håbede!

Anmeld

25. juli 2012

B&J

Ej hvor er jeg ked af at læse dette indlæg... øv øv øv... men håber virkelig den er der for jer næste gang når det er sidste forsøg... og hvor gør dig mig ondt at læse det om din mand håber han snart er på toppen igen eller han bare får det lidt bedre

Anmeld

25. juli 2012

merichs

Nessie skriver:

Testen var desværre negativ i dag, og jeg havde det selvfølgelig på fornemmelsen, men hvor blev jeg da alligevel skuffet.

Vi har kun et forsøg tilbage, så synes jo at løbet snart er kørt for os. Kan det virkelig være meningen at Daniel skal blive enebarn? Det håber jeg ikke.

Det føles som om vi følger samme "mønster" som med Daniel. Først abort, så ingenting, og endelig en graviditet. Så med lidt held lykkes det næste gang.

Vi bliver dog nødt til at holde en pause. Manden har fået stress, og vi skal ikke i gang med en ny behandling før han er ovenpå igen.  Tror dog at det er sundt at holde en lille, om end ufrivillig, pause igen. Min krop og mit sind er træt af alle de hormoner og at skulle prøve og prøve at få et barn mere. Forstår bare ikke hvorfor det skal være så svært.

Et trist lille indlæg fra mig, humøret skal dog nok hurtigt blive bedre, det plejer det, vi er ikke sådan at slå ud

Åh øv altså  Håber virkelig 3. gang er lykkens gang for jer 

Anmeld

25. juli 2012

sus73

Er jeg ked af at læse. Håber 3. gang bliver lykkens gang for jer

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Åh nej det er jeg ked af at høre. Øv øv. Håber din mand snart er på toppen igen, så i kan få en lille bror eller søster

Tak, jeg havde jo godt på fornemmelsen at der ikke var noget, men skuffelsen var jo stor alligevel.

Manden har det heldigvis allerede lidt bedre, så han skal nok komme ovenpå igen i løbet af et par måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.