Negativ G-test i dag :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.600 visninger
58 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Nessie

Testen var desværre negativ i dag, og jeg havde det selvfølgelig på fornemmelsen, men hvor blev jeg da alligevel skuffet.

Vi har kun et forsøg tilbage, så synes jo at løbet snart er kørt for os. Kan det virkelig være meningen at Daniel skal blive enebarn? Det håber jeg ikke.

Det føles som om vi følger samme "mønster" som med Daniel. Først abort, så ingenting, og endelig en graviditet. Så med lidt held lykkes det næste gang.

Vi bliver dog nødt til at holde en pause. Manden har fået stress, og vi skal ikke i gang med en ny behandling før han er ovenpå igen.  Tror dog at det er sundt at holde en lille, om end ufrivillig, pause igen. Min krop og mit sind er træt af alle de hormoner og at skulle prøve og prøve at få et barn mere. Forstår bare ikke hvorfor det skal være så svært.

Et trist lille indlæg fra mig, humøret skal dog nok hurtigt blive bedre, det plejer det, vi er ikke sådan at slå ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

nielsen80

Årh det er jeg ked af at høre

Håber at 3. gang bliver lykkens gang, og at manden er ovenpå hurtigt igen

Anmeld

25. juli 2012

frk-stoltze

Til dig søde.

Ja det fandme træls det skal være så svært for nogen. 

Håber en lille pause hjælper jer og der kommer en fantastisk opdate sende på året

Anmeld

25. juli 2012

Nessie

nielsen80 skriver:

Årh det er jeg ked af at høre

Håber at 3. gang bliver lykkens gang, og at manden er ovenpå hurtigt igen

Tak

Anmeld

25. juli 2012

Nessie

frk-stoltze skriver:

Til dig søde.

Ja det fandme træls det skal være så svært for nogen. 

Håber en lille pause hjælper jer og der kommer en fantastisk opdate sende på året

Tak

Det er hårdt at skulle alt det igennem, men så skal det jo bare lykkes næste gang, så er det næsten gået helt som da vi fik Daniel

Anmeld

25. juli 2012

Frk.S

Æv, hvor er det uretfærdigt at nogen må kæmpe sådan for at få et barn. 

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at i snart kan gøre Daniel til storebror. 

Og hvis det ikke gør noget jeg spørger: hvorfor er det jeres sidste forsøg? Har man kun ret til 3 forsøg, eller? Undskyld, men kender ikke så meget til det. 

Anmeld

25. juli 2012

-Sigrid-

Nessie skriver:

Testen var desværre negativ i dag, og jeg havde det selvfølgelig på fornemmelsen, men hvor blev jeg da alligevel skuffet.

Vi har kun et forsøg tilbage, så synes jo at løbet snart er kørt for os. Kan det virkelig være meningen at Daniel skal blive enebarn? Det håber jeg ikke.

Det føles som om vi følger samme "mønster" som med Daniel. Først abort, så ingenting, og endelig en graviditet. Så med lidt held lykkes det næste gang.

Vi bliver dog nødt til at holde en pause. Manden har fået stress, og vi skal ikke i gang med en ny behandling før han er ovenpå igen.  Tror dog at det er sundt at holde en lille, om end ufrivillig, pause igen. Min krop og mit sind er træt af alle de hormoner og at skulle prøve og prøve at få et barn mere. Forstår bare ikke hvorfor det skal være så svært.

Et trist lille indlæg fra mig, humøret skal dog nok hurtigt blive bedre, det plejer det, vi er ikke sådan at slå ud

Øv øv 

I har mine krydsede fingre for at manden snart får det bedre, og at du snart får en babybule igen 

Anmeld

25. juli 2012

M&N

25. juli 2012

Nessie

Frk.S skriver:

Æv, hvor er det uretfærdigt at nogen må kæmpe sådan for at få et barn. 

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at i snart kan gøre Daniel til storebror. 

Og hvis det ikke gør noget jeg spørger: hvorfor er det jeres sidste forsøg? Har man kun ret til 3 forsøg, eller? Undskyld, men kender ikke så meget til det. 

Tak

Det er både og, med de forsøg. Daniel fik vi på de 3 forsøg vi kunne få ved det offentlige.

Disse 3 forsøg har vi selv købt, og jeg kan ikke holde til mere, når det er overstået. Plus at jeg bliver 40 til næste år, så vi har aftalt herhjemme at det er slut, når de 3 forsøg er brugt, og jeg når de 40 år.

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

øv altså!!!..

havde sådan håbet den var der for jer..

god bedring med din mand og masser af held til jeres næste forsøg!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.