Negativ G-test i dag :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Nessie

Er jeg ked af at læse. Håber 3. gang bliver lykkens gang for jer

Tak, det håber vi

Held og lykke med dit projekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Håber at det er min krop der bare synes vi skal prøve det på samme måde igen, og så lykkes det jo næste gang   Sidst måtte vi også holde pause inden sidste behandling, så det ligner jo meget godt.

Manden har heldigvis allerede fået det bedre. Hans chef var hurtig, og sendte os straks på et stress-center, og dét har hjulpet. Men der er selvfølgelig lang vej endnu. Han starter stille og roligt op på arbejde med 2 timer, så må vi se hvordan det går.
Det nytter i hvert fald ikke at vi også går i gang med behandling nu, selv om det er mig der skal tage hormoner og gå til skanninger. Ingen grund til yderligere at stresse ham.

Jeg håber det er fordi der er sådan den kan finde ud af det, og så lykkedes det igen i 3. forsøg

Hold da op en god arbejdsplads! Jeg blev overladt til mig selv, måtte selv betale psykolog og selv gøre hvad jeg kunne, til gengæld blev der på ingen måde samarbejdet om, at jeg kunne komme tilbage og sidst men ikke mindst så fik jeg en opsigelse... Så sådan kan det også håndteres og endda af en af Danmarks størreste arbejdspladser

Rigtig godt for jer at han er i bedring og får noget god hjælp og har en arbejdsplads der støtter op om ham! Det er guld værd!

Rigtig mange gode tanker og kram til jer

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg håber det er fordi der er sådan den kan finde ud af det, og så lykkedes det igen i 3. forsøg

Hold da op en god arbejdsplads! Jeg blev overladt til mig selv, måtte selv betale psykolog og selv gøre hvad jeg kunne, til gengæld blev der på ingen måde samarbejdet om, at jeg kunne komme tilbage og sidst men ikke mindst så fik jeg en opsigelse... Så sådan kan det også håndteres og endda af en af Danmarks størreste arbejdspladser

Rigtig godt for jer at han er i bedring og får noget god hjælp og har en arbejdsplads der støtter op om ham! Det er guld værd!

Rigtig mange gode tanker og kram til jer

Da var da en MEGET underlig måde at håndtere en syg medarbejder på....

Min mands chef har "heldigvis" selv stress, så hun ved hvor vigtigt det er at komme i behandling med det samme, så hun var hurtig, det var dejligt.

På hans arbejdsplads har de en sundhedsforsikring, hvor de også kan få samtaler med en psykolog, så der er hurtigt taget hånd om det hele, ellers ved jeg da heller ikke hvordan det skulle gå. Han har virkelig haft det skidt. Og så midt i vi skulle ordne køkken/stue efter ombygning Men dér troppede min familie heldigvis bare op uden at stille spørgsmål, men gik bare i gang med at arbejde, så nu mangler der kun småting at få lavet. Pyha, godt vi har dem

Anmeld

26. juli 2012

B&J

Nessie skriver:

Tak, vi tror på at det nok skal lykkes. Det skal bare ikke være nemt for os

Manden har heldigvis allerede fået det bedre, og er taget på arbejde i 2 timer, så må vi se hvordan det går.

En lille pause fra det hele skal der i hvert fald til, det vil være sundt for os begge.

det er jeg glad for at høre han har det bedre og tager lidt på arbejde i 2 timer

nej det skal åbenbart ikke være let for jer øv øv

men jeg krydser finger for jer til næste gang

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

B&J skriver:

det er jeg glad for at høre han har det bedre og tager lidt på arbejde i 2 timer

nej det skal åbenbart ikke være let for jer øv øv

men jeg krydser finger for jer til næste gang

Tak

Anmeld

26. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Da var da en MEGET underlig måde at håndtere en syg medarbejder på....

Min mands chef har "heldigvis" selv stress, så hun ved hvor vigtigt det er at komme i behandling med det samme, så hun var hurtig, det var dejligt.

På hans arbejdsplads har de en sundhedsforsikring, hvor de også kan få samtaler med en psykolog, så der er hurtigt taget hånd om det hele, ellers ved jeg da heller ikke hvordan det skulle gå. Han har virkelig haft det skidt. Og så midt i vi skulle ordne køkken/stue efter ombygning Men dér troppede min familie heldigvis bare op uden at stille spørgsmål, men gik bare i gang med at arbejde, så nu mangler der kun småting at få lavet. Pyha, godt vi har dem

Det må man sige! Men de er heller ikke ligefrem kendt for deres gode personalepolitik nærmere tvært imod! Håber den nye direktør kan ændre lidt på det gamle og forstokkede

Det er en kæmpe fordel af chefen har prøvet det på egen krop tror jeg! Der er ingen andre end min tidligere chef og den HR partner jeg havde kontakt med, jeg ønsker skal igennem det! Det er ganske forfærdeligt og jeg synes godt nok det har været hårdt både for mig og mine nærmeste! Men heldigvis som jer, har jeg haft fuld opbakning og hjælp fra familie og venner! Det er så vigtigt!

Godt at l har familie og venner til at hjælpe jer! Man ved man har gode venner og familie, når de bare stiller op med hjælp og opbakning!

Anmeld

26. juli 2012

Camillos

Nessie skriver:

Testen var desværre negativ i dag, og jeg havde det selvfølgelig på fornemmelsen, men hvor blev jeg da alligevel skuffet.

Vi har kun et forsøg tilbage, så synes jo at løbet snart er kørt for os. Kan det virkelig være meningen at Daniel skal blive enebarn? Det håber jeg ikke.

Det føles som om vi følger samme "mønster" som med Daniel. Først abort, så ingenting, og endelig en graviditet. Så med lidt held lykkes det næste gang.

Vi bliver dog nødt til at holde en pause. Manden har fået stress, og vi skal ikke i gang med en ny behandling før han er ovenpå igen.  Tror dog at det er sundt at holde en lille, om end ufrivillig, pause igen. Min krop og mit sind er træt af alle de hormoner og at skulle prøve og prøve at få et barn mere. Forstår bare ikke hvorfor det skal være så svært.

Et trist lille indlæg fra mig, humøret skal dog nok hurtigt blive bedre, det plejer det, vi er ikke sådan at slå ud

Ihhh hvor er det bare uretfærdigt! 

Håber snart jeres ønskebarn finder vej til jer

Anmeld

26. juli 2012

Happiness

Nessie skriver:

Jeg tror faktisk også at den var der. Havde alle mulige symptomer, men de er lige så stille forsvundet siden søndag, så tror at den opgav

Daniel vil have SÅ godt af at få en søskende, og ikke kun fordi han skal dele lidt ud af sin lækkerhed Han er den yngste på begge sider, så lidt alderssvarende konkurrence ville vist være sundt

Ja, blev da noget overrasket over at manden lige pludselig gik helt ned med stress, men set i bakspejlet kan jeg jo godt se at det har været længe undervejs.

Nu håber jeg bare at der sker de ændringer på arbejdspladsen (mere personale i deres afdeling - bare 1 mere), så det meste ikke hænger på ham.
Han har dog allerede fået det bedre. Chefen sendte os hurtigt afsted på stress-center, og det har hjulpet ham

(Pssst. har I planer om en lille én mere, eller er det alt for tidligt?)

Det er godt at chefen tager det seriøst og gør noget. Det er der mange steder der ikke gør. Det er jo vigtigt at det ikke bliver ignoreret og bare er det samme han kommer tilbage til. Så kan han jo ende syg endnu engang

Øv, så er det bare endnu mere skuffende når man virkelig selv har gået og troet på den Æv altså!

Tror også det er sundt at de skal konkurrere lidt om den opmærksomhed Men bare det at de har en søskende er jo en skøn ting i sig selv. Men enebørn kan jo også sagens lærer at der er andre i verden end dem Og de kan jo også have det super skønt og dejligt, netop ved at være enebarn.

Men forstår jer godt. Vil også gerne have at Lukas skal være storebror på et tidspunkt, bare ikke lige nu

Pssst... Fik fjernet min spiral pga mavekramper, men er startet på p-piller. Fandt dog ud af at den antibioticca kur jeg var på i 10 dage, nedsætter virkningen af p-piller  Så nu venter vi lige på at min mens dukker op... Men indtil videre har testene vist negativ, så tror vi "slap" med forskrækkelsen. Vil jo gerne have en mere, men føler os ikke klar endnu. Men ellers må vi jo tage den derfra. Så har vi jo lidt tid at blive klar i

Anmeld

26. juli 2012

fnuggi

hvor er det dejligt han har en go cheff og i har en dejlig familie der træder til når man skal bruge dem 

håber snart han er på toppen igen og håber 3 gang er lykkens gang for jer 

Anmeld

26. juli 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Man bliver bare så skuffet hver gang

Nu vil jeg få malet legehuset færdigt. Det nåede jeg ikke inden, fordi det blev ved med at regne, men nu kan jeg jo lige bruge min fridag på at få ordnet noget praktisk

Vi har vist begge godt af en lille pause, og manden skal i hvert fald være helt ovenpå igen, før vi prøver igen. Ingen grund til at forhaste os med det sidste forsøg. Han er heldigvis allerede i bedring, men det går langsomt fremad. Han er heldigvis blevet god til at lytte til sin krop og sige fra, når det bliver for meget.

Det lyder rigtig godt, at du har nogle ting, som du kan gå i gang med og fokusere på. Vejret er også helt perfekt til at være udendørs!

Skønt at manden allerede er i bedring. Det er rigtig vigtigt at lytte til sin krop. Den er faktisk rigtig god til at fortælle en, når den er overbelastet. Vi skal bare huske at høre efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.