Nessie skriver:
Jeg tror faktisk også at den var der. Havde alle mulige symptomer, men de er lige så stille forsvundet siden søndag, så tror at den opgav 
Daniel vil have SÅ godt af at få en søskende, og ikke kun fordi han skal dele lidt ud af sin lækkerhed
Han er den yngste på begge sider, så lidt alderssvarende konkurrence ville vist være sundt 
Ja, blev da noget overrasket over at manden lige pludselig gik helt ned med stress, men set i bakspejlet kan jeg jo godt se at det har været længe undervejs.
Nu håber jeg bare at der sker de ændringer på arbejdspladsen (mere personale i deres afdeling - bare 1 mere), så det meste ikke hænger på ham.
Han har dog allerede fået det bedre. Chefen sendte os hurtigt afsted på stress-center, og det har hjulpet ham 

(Pssst. har I planer om en lille én mere, eller er det alt for tidligt?)
Det er godt at chefen tager det seriøst og gør noget. Det er der mange steder der ikke gør. Det er jo vigtigt at det ikke bliver ignoreret og bare er det samme han kommer tilbage til. Så kan han jo ende syg endnu engang 
Øv, så er det bare endnu mere skuffende når man virkelig selv har gået og troet på den
Æv altså!
Tror også det er sundt at de skal konkurrere lidt om den opmærksomhed
Men bare det at de har en søskende er jo en skøn ting i sig selv. Men enebørn kan jo også sagens lærer at der er andre i verden end dem
Og de kan jo også have det super skønt og dejligt, netop ved at være enebarn.
Men forstår jer godt. Vil også gerne have at Lukas skal være storebror på et tidspunkt, bare ikke lige nu 
Pssst... Fik fjernet min spiral pga mavekramper, men er startet på p-piller. Fandt dog ud af at den antibioticca kur jeg var på i 10 dage, nedsætter virkningen af p-piller
Så nu venter vi lige på at min mens dukker op... Men indtil videre har testene vist negativ, så tror vi "slap" med forskrækkelsen. Vil jo gerne have en mere, men føler os ikke klar endnu. Men ellers må vi jo tage den derfra. Så har vi jo lidt tid at blive klar i