Negativ G-test i dag :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Åhh nej søde du det er jeg ked af at høre!

Håber så meget på, at det er fordi l skal igennem det samme mønster, så 3. gang er lykkens gang for jer!

Kan godt forstå at l holder en pause, det har vi også gjort mens jeg har været sygemeldt! Det er ikke optimalt, hvis man ikke er på toppen!

Stort til jer begge

Håber at det er min krop der bare synes vi skal prøve det på samme måde igen, og så lykkes det jo næste gang   Sidst måtte vi også holde pause inden sidste behandling, så det ligner jo meget godt.

Manden har heldigvis allerede fået det bedre. Hans chef var hurtig, og sendte os straks på et stress-center, og dét har hjulpet. Men der er selvfølgelig lang vej endnu. Han starter stille og roligt op på arbejde med 2 timer, så må vi se hvordan det går.
Det nytter i hvert fald ikke at vi også går i gang med behandling nu, selv om det er mig der skal tage hormoner og gå til skanninger. Ingen grund til yderligere at stresse ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Tak

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

Kay skriver:

for at næste gang er jeres lykke gang

Tak

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

frk-stoltze skriver:

Alt for at det lykkedes næste gang

Tusind tak

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

Happiness skriver:

Havde ellers på fornemmelsen at den var der nu! 

Har sådan tænkt på dig! Håber INDERLIGT at 3. gang er lykkens gang igen! For som jeg tidligere har sagt, så er Daniel altså for lækker til at være enebarn! 

STORT Håber I hurtigt er ovenpå igen. Og rigtig god bedring til manden! Stress er noget værre l***!

Jeg tror faktisk også at den var der. Havde alle mulige symptomer, men de er lige så stille forsvundet siden søndag, så tror at den opgav

Daniel vil have SÅ godt af at få en søskende, og ikke kun fordi han skal dele lidt ud af sin lækkerhed Han er den yngste på begge sider, så lidt alderssvarende konkurrence ville vist være sundt

Ja, blev da noget overrasket over at manden lige pludselig gik helt ned med stress, men set i bakspejlet kan jeg jo godt se at det har været længe undervejs.

Nu håber jeg bare at der sker de ændringer på arbejdspladsen (mere personale i deres afdeling - bare 1 mere), så det meste ikke hænger på ham.
Han har dog allerede fået det bedre. Chefen sendte os hurtigt afsted på stress-center, og det har hjulpet ham

(Pssst. har I planer om en lille én mere, eller er det alt for tidligt?)

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

Nettemor skriver:

ØV!!!

Det er bare rigtig ØV

Tak

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Øv, der var slet ikke den besked jeg håbede på!

Selvom man forsøger at beskytte sig selv så meget som muligt, så gør det stadig usigeligt ondt, når der kommer et negativt svar!

Prøv at lade være med at fokusere på, at det er jeres sidste forsøg. Jeg ved det er svært, men i har dog stadig et forsøg til at få endnu en ønskebebs...

Det lyder som en rigtig god ide med pausen. Især når manden er gået ned med stress. Det er noget forfærdeligt noget, som skal tages seriøst. Jeg håber, at han snart får det bedre! Det er også enormt hårdt for kroppen og psyken at gå igennem behandling. Jeg håber, at du kan bruge sommeren til at få lidt kampgejst tilbage, og få nydt alle de ting, du kan, når du ikke er i behandling.

Mange

Man bliver bare så skuffet hver gang

Nu vil jeg få malet legehuset færdigt. Det nåede jeg ikke inden, fordi det blev ved med at regne, men nu kan jeg jo lige bruge min fridag på at få ordnet noget praktisk

Vi har vist begge godt af en lille pause, og manden skal i hvert fald være helt ovenpå igen, før vi prøver igen. Ingen grund til at forhaste os med det sidste forsøg. Han er heldigvis allerede i bedring, men det går langsomt fremad. Han er heldigvis blevet god til at lytte til sin krop og sige fra, når det bliver for meget.

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Ih altså Lene! Hørte din krop slet ikke efter dit fødselsdagsønske?!
Lorte-bæ og en ordentlig gang KRAFTHELVEDE!!!
Hvor er jeg ked af at høre det med din mand også! Måske denne ufrivillige pause er hvad der skal til for jer begge? Kan huske at min søster blev helt bims af alle de hormoner. Måske både kroppen har godt at lidt afvænning og sjælen har godt af at nyde lidt sommer?
Og så behøves det jo ikke at betyde, at I ikke kan øve? Jeg siger ikke at I så pludselig står med en mirakel-øko-baby, men træning kan man jo altid bruge og så er endorfiner vist gode til stress

Verdens største kram fra en der håbede og håbede!

Jeg tror faktisk at den hørte efter, og prøvede og prøvede, men måtte opgive.
Jeg havde en masse fine symptomer, men de forsvandt lige så stille siden søndag. Det har jeg oplevet rigtig mange gange, og tror virkelig min krop kæmper for at holde på en graviditet, ved bare ikke lige hvorfor det ikke sker alligevel.

Jeg tror at det er fint med en pause, det var også sådan vi fik Daniel, så der er håb forude

Manden har det allerede bedre. Vi blev sendt på stress-center af hans chef, og det hjalp, men der er jo stadig lang vej før han er "normal" igen.

Tør næsten ikke øve, sidst vi prøvede blev han helt dårlig bagefter, men nu har han jo fået det bedre, så måske....

Tak for håbet og støtten, tror på at det nok skal lykkes næste gang

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

B&J skriver:

Ej hvor er jeg ked af at læse dette indlæg... øv øv øv... men håber virkelig den er der for jer næste gang når det er sidste forsøg... og hvor gør dig mig ondt at læse det om din mand håber han snart er på toppen igen eller han bare får det lidt bedre

Tak, vi tror på at det nok skal lykkes. Det skal bare ikke være nemt for os

Manden har heldigvis allerede fået det bedre, og er taget på arbejde i 2 timer, så må vi se hvordan det går.

En lille pause fra det hele skal der i hvert fald til, det vil være sundt for os begge.

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

merichs skriver:

Åh øv altså  Håber virkelig 3. gang er lykkens gang for jer 

Det håber jeg, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.