Hvor meget mme og hvor tit???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Hmm måske.. Hun har så til gengæld svært ved at falde til ro her om formiddagen og eftermiddagen, selvom hun er træt.. Også kører arme og ben rundt og hun begynder at græde.. Er ved at øve lidt i at hun skal falde i søvn i barnevognen når den holder stille..

Her falder hun oftest i søvn efter mad når hun skal bøvse.. Hun er enormt svær at bøvse så hun kan godt hænge på skulderen i 20 min før der kommer nogen.. Og så falder man altså i søvn når man er godt mæt Og så bliver hun lagt.. Enten på sofaen eller i barnevognen Soveværelset er kun når hun skal sove for natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Her falder hun oftest i søvn efter mad når hun skal bøvse.. Hun er enormt svær at bøvse så hun kan godt hænge på skulderen i 20 min før der kommer nogen.. Og så falder man altså i søvn når man er godt mæt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Og så bliver hun lagt.. Enten på sofaen eller i barnevognen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Soveværelset er kun når hun skal sove for natten /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Nårh hvor sødt.. Sove på mors skulder må være dejligt!
Vi bruger også kun soveværelset om natten ellers ligger hun på sofaen eller vi går tur, hun vågner hvis barnevognen holder stille og det vil jeg gerne have ændret.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Nårh hvor sødt.. Sove på mors skulder må være dejligt!
Vi bruger også kun soveværelset om natten ellers ligger hun på sofaen eller vi går tur, hun vågner hvis barnevognen holder stille og det vil jeg gerne have ændret.

Det er samme problem her! Det er mega irriterende at hun vågner 7 min efter man har sat vognen Og så er der simpelthen for stille på vores vej.. Tænk at man skulle være utilfreds med det De tidspunkter hun har sovet bedst i vognen har været når regnet har øset ned og larmen har været voldsom

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Det er samme problem her! Det er mega irriterende at hun vågner 7 min efter man har sat vognen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Og så er der simpelthen for stille på vores vej.. Tænk at man skulle være utilfreds med det /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> De tidspunkter hun har sovet bedst i vognen har været når regnet har øset ned og larmen har været voldsom /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Altså så de jo ikke bare mig. Lagde hende her kl 11og hun sov efter 1 1/2 time hvor hun vågnede hele tiden fordi den stod stille men tog så lige 1/2 time uden at vågne og det da fremskridt.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Altså så de jo ikke bare mig. Lagde hende her kl 11og hun sov efter 1 1/2 time hvor hun vågnede hele tiden fordi den stod stille men tog så lige 1/2 time uden at vågne og det da fremskridt.

Bonus! Vi har musik i vores babyalarm og den kan nogle gange få hende til at tage en lidt længere lur.. Men musikken spiller kun i 10 min ad gangen og det er jo heller ik meningen at hun skal vænne sig til der er musik når hun skal sove!

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Bonus! Vi har musik i vores babyalarm og den kan nogle gange få hende til at tage en lidt længere lur.. Men musikken spiller kun i 10 min ad gangen og det er jo heller ik meningen at hun skal vænne sig til der er musik når hun skal sove! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Haha det er sgu ikke nemt . men positivt så har vi bebser som kan sove med lyde og det jo en fordel.
Apropro lyde så gav kæresten hende en flaske igår og hun faldt i søvn i hans arme, pludselig skule han nyse og hun blev så forskrækket at hun grevindes at græde på en måde som virkelig gjorde ondt i hjertet, dog mest på far som nærmest undskyldte i 30 min efter.
Men for pokker Idag er det jo bare lidt komisk.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Haha det er sgu ikke nemt . men positivt så har vi bebser som kan sove med lyde og det jo en fordel.
Apropro lyde så gav kæresten hende en flaske igår og hun faldt i søvn i hans arme, pludselig skule han nyse og hun blev så forskrækket at hun grevindes at græde på en måde som virkelig gjorde ondt i hjertet, dog mest på far som nærmest undskyldte i 30 min efter.
Men for pokker Idag er det jo bare lidt komisk.

Skreg hun så man troede barnet var byttet ud med en pattegris?

Det er så sødt når de undskylder.. Han kunne jo ik gøre for han skulle nyse.. Det ville jo være noget andet hvis han havde gjort hende forskrækket med vilje

Anmeld

5. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Skreg hun så man troede barnet var byttet ud med en pattegris? /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Det er så sødt når de undskylder.. Han kunne jo ik gøre for han skulle nyse.. Det ville jo være noget andet hvis han havde gjort hende forskrækket med vilje /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Ja det kunne faktisk godt lyde sådan..
Jaa det mega sødt, og nej han kunne ikke gøre for det, men blev vidst lidt ked alligvel.

Anmeld

5. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Ja det kunne faktisk godt lyde sådan..
Jaa det mega sødt, og nej han kunne ikke gøre for det, men blev vidst lidt ked alligvel.

Pattegrisen har vi oz herhjemme engang imellem

Og sødt altså

Anmeld

5. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Pattegrisen har vi oz herhjemme engang imellem /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Og sødt altså /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

så sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.