Hvor meget mme og hvor tit???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.554 visninger
49 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

HeidiW86

Hej piger..
Håber jeg har lagt denne rigtigt.
Jeg har måtte droppe amningen og give mine lile pige flaske istedet da hun ikke tog nok på.. Desværre..
Men mit spørgsmål er til jer der giver flaske, hvor tit og hvor meget får jeres børn, min lille pige er 5 uger på lørdag og hun spiser ca hver 3-4 time om dagen men om natten spiser hun 1200-120 ml hve 1 1/2 - 2. Time?????? e det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

merle2010

min søn på 4 uger spiser omkring

100 -  150 ml hver 3 time om dagen... og 150 ml hver 5 - 6  time om natten...

synes det lyder voldsomt med så tit... hmm bruger hun ikke sut

måske er det bare sutten hun har brug for....

Anmeld

25. juli 2012

HeidiW86

merle2010 skriver:

min søn på 4 uger spiser omkring

100 -  150 ml hver 3 time om dagen... og 150 ml hver 5 - 6  time om natten...

synes det lyder voldsomt med så tit... hmm bruger hun ikke sut/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12372.gif" alt="" />

måske er det bare sutten hun har brug for....

Jo hun får sutten og jeg prøver at trække den lidt med sutten men det ender med hun bryder i gråd og falder til ro når hun får flasken.. Det resultere jo også i at hun ikke sover særlig meget om natten og det sys jeg er synd for hende..

Anmeld

25. juli 2012

merle2010

HeidiW86 skriver:

Jo hun får sutten og jeg prøver at trække den lidt med sutten men det ender med hun bryder i gråd og falder til ro når hun får flasken.. Det resultere jo også i at hun ikke sover særlig meget om natten og det sys jeg er synd for hende..

min søn kan osse godt vågne og ville have mad, men jeg giver ham sutten og nusser lidt med ham, og så får han lidt bryst.. har stadig lidt mælk...

årh det er ikke nemt, det er jo en ond cirkel med at hun skal spise konstant.. det kan hun osse få ondt i maven af...

Anmeld

25. juli 2012

HeidiW86

merle2010 skriver:

min søn kan osse godt vågne og ville have mad, men jeg giver ham sutten og nusser lidt med ham, og så får han lidt bryst.. har stadig lidt mælk...

årh det er ikke nemt, det er jo en ond cirkel med at hun skal spise konstant.. det kan hun osse få ondt i maven af...

Ja og vil jo helst ikke hn får indti maven, men hun får også kun ca 100 om natten kan være jeg skal sætte det op???

Anmeld

25. juli 2012

HeidiW86

Ingen andre med nogen ideer???

Anmeld

25. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Hej piger..
Håber jeg har lagt denne rigtigt.
Jeg har måtte droppe amningen og give mine lile pige flaske istedet da hun ikke tog nok på.. Desværre..
Men mit spørgsmål er til jer der giver flaske, hvor tit og hvor meget får jeres børn, min lille pige er 5 uger på lørdag og hun spiser ca hver 3-4 time om dagen men om natten spiser hun 1200-120 ml hve 1 1/2 - 2. Time?????? e det normalt?

Ida er ca. samme alder og hun spiser ca. 60-80 ml. hver 3. time om dagen men når vi når efter kl 19-20 ca. så ÆDER hun! I går spiste hun omkring 260 ml på 3½ time! Vores sp siger det er helt normalt at de spiser mere om aftenen (Det er nok det der har forskudt sig og sker om natten for jer) da det er en del af at blive i stand til at ruste sig til at kunne holde længere om natten

Anmeld

25. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Ida er ca. samme alder og hun spiser ca. 60-80 ml. hver 3. time om dagen men når vi når efter kl 19-20 ca. så ÆDER hun! I går spiste hun omkring 260 ml på 3½ time! Vores sp siger det er helt normalt at de spiser mere om aftenen (Det er nok det der har forskudt sig og sker om natten for jer) da det er en del af at blive i stand til at ruste sig til at kunne holde længere om natten /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Hmm ja måske hun har lavet lidt om på tiderne, når mon ikke det så vender på et tidspunkt..

Anmeld

25. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Hmm ja måske hun har lavet lidt om på tiderne, når mon ikke det så vender på et tidspunkt..

det kan heldigvis nå at lave sig om mange gange endnu før det ligger fast

Der var en grund til hun tog 260 ml for da hun så sov 23.30 vågnede hun først kl 9 her til morgen!  Hvilket jo så oz har betydet at hun har taget 160 ml på en time her til morgen

Anmeld

25. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

det kan heldigvis nå at lave sig om mange gange endnu før det ligger fast /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Der var en grund til hun tog 260 ml for da hun så sov 23.30 vågnede hun først kl 9 her til morgen! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" /> Hvilket jo så oz har betydet at hun har taget 160 ml på en time her til morgen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Nøøj sikke en nat du har fået dig!!
Bare det var mig!! men mon ikke det kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.