Team Putte skriver:
Det er bare så lækkert hvis i får vendt den dårlige vane med at hun er oppe om natten for at spise! Det gør virkelig meget hvis man får lov til at sove på normale tidspunkter
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />
Ja 100 ml så er man sådan tilfreds i maven og brokker sig ik rigtig mere
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Jeg har luret Ida helt af på hendes signaler så i hverdagen når vi bare er her alene når hun faktisk aldrig rigtig at græde fordi hun bliver for sulten
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Heller ik når hun vågner om morgenen.. Kan 100% høre forskel på om hun sover eller ligger vågen i liften (Det skal siges at hun laver MANGE lyde både når hun sover og når hun er vågen.. Farmand kan ik høre forskel
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />) Det er helt sikkert rigtigt det med at vi lige skal lære hinanden at kende efter fødslen.. Har egentlig altid synes det var noget mærkeligt at sige, men er da blevet klogere for det er virkelig rigtigt
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Man føler jo bare allerede man kender hende for man har jo båret på hende i 9 mdr, men det er bare så meget anderledes når hun først er født
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />
Jeg er også blevet ret god til Signalerne, nu har jeg jo brugt de sidste nætter på at lytte og mærke efter.. Hun laver nemlig også 1000 lyde om hun sover eller er vågen så har tit troet at hun har været vågen selvom hun sov..

De sidste nætter har hun ca ovet 5-6 timer i streg så det er bare fedt..

Ja man skal virkelig lærer dem at kende... Men sys også virkelig man kan mærke forskel fra da de blev født til nu.
Anmeld