Hvor meget mme og hvor tit???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Iøvrigt så prøvede jeg at give lille pigen lidt mere af spise til aften og hun spiste 200 ml! Og sov 6 timer, eller hun vågnede et par gange men så puttede vi bare også sov hun videre..
Og igår spiste hun 150 ml pr måltid hver 3-4 time og 200 til aften og sov 6 timer.. WUHU!!

Endnu mere bonus!

Det hjælper virkelig når man finder ud af hvordan man skal håndtere det spiseri.. Har virkelig brugt tid på at finde ud af systemet og ik lade mig gå på af at hun er sulten igen efter en time om aftenen Til at starte med kan man jo slet ik forstå hvorfor de pludselig spiser mere end om dagen

var det så om natten hun tog de 6 timer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Endnu mere bonus! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Det hjælper virkelig når man finder ud af hvordan man skal håndtere det spiseri.. Har virkelig brugt tid på at finde ud af systemet og ik lade mig gå på af at hun er sulten igen efter en time om aftenen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Til at starte med kan man jo slet ik forstå hvorfor de pludselig spiser mere end om dagen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

var det så om natten hun tog de 6 timer?

Ja hun tog de 6 timer om natten!!
Tror jeg har haft tildens til at give han lad os sige 100 ml og så har hun jo været ok mæt og har ikke sagt noget men så det jo klart at 11/2 time efter ja så man sulten igen!
Så skal virkelig holde øje med hendes signaler.. Men det jo noget man lærer.

Anmeld

27. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Ja hun tog de 6 timer om natten!!
Tror jeg har haft tildens til at give han lad os sige 100 ml og så har hun jo været ok mæt og har ikke sagt noget men så det jo klart at 11/2 time efter ja så man sulten igen!
Så skal virkelig holde øje med hendes signaler.. Men det jo noget man lærer.

Det er bare så lækkert hvis i får vendt den dårlige vane med at hun er oppe om natten for at spise! Det gør virkelig meget hvis man får lov til at sove på normale tidspunkter

Ja 100 ml så er man sådan tilfreds i maven og brokker sig ik rigtig mere Jeg har luret Ida helt af på hendes signaler så i hverdagen når vi bare er her alene når hun faktisk aldrig rigtig at græde fordi hun bliver for sulten Heller ik når hun vågner om morgenen.. Kan 100% høre forskel på om hun sover eller ligger vågen i liften (Det skal siges at hun laver MANGE lyde både når hun sover og når hun er vågen.. Farmand kan ik høre forskel ) Det er helt sikkert rigtigt det med at vi lige skal lære hinanden at kende efter fødslen.. Har egentlig altid synes det var noget mærkeligt at sige, men er da blevet klogere for det er virkelig rigtigt Man føler jo bare allerede man kender hende for man har jo båret på hende i 9 mdr, men det er bare så meget anderledes når hun først er født

Anmeld

30. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Det er bare så lækkert hvis i får vendt den dårlige vane med at hun er oppe om natten for at spise! Det gør virkelig meget hvis man får lov til at sove på normale tidspunkter /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Ja 100 ml så er man sådan tilfreds i maven og brokker sig ik rigtig mere /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Jeg har luret Ida helt af på hendes signaler så i hverdagen når vi bare er her alene når hun faktisk aldrig rigtig at græde fordi hun bliver for sulten /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Heller ik når hun vågner om morgenen.. Kan 100% høre forskel på om hun sover eller ligger vågen i liften (Det skal siges at hun laver MANGE lyde både når hun sover og når hun er vågen.. Farmand kan ik høre forskel /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />) Det er helt sikkert rigtigt det med at vi lige skal lære hinanden at kende efter fødslen.. Har egentlig altid synes det var noget mærkeligt at sige, men er da blevet klogere for det er virkelig rigtigt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Man føler jo bare allerede man kender hende for man har jo båret på hende i 9 mdr, men det er bare så meget anderledes når hun først er født /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Jeg er også blevet ret god til Signalerne, nu har jeg jo brugt de sidste nætter på at lytte og mærke efter.. Hun laver nemlig også 1000 lyde om hun sover eller er vågen så har tit troet at hun har været vågen selvom hun sov..
De sidste nætter har hun ca ovet 5-6 timer i streg så det er bare fedt..

Ja man skal virkelig lærer dem at kende... Men sys også virkelig man kan mærke forskel fra da de blev født til nu.

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Jeg er også blevet ret god til Signalerne, nu har jeg jo brugt de sidste nætter på at lytte og mærke efter.. Hun laver nemlig også 1000 lyde om hun sover eller er vågen så har tit troet at hun har været vågen selvom hun sov..
De sidste nætter har hun ca ovet 5-6 timer i streg så det er bare fedt..

Ja man skal virkelig lærer dem at kende... Men sys også virkelig man kan mærke forskel fra da de blev født til nu.

Ja det går stærkt! De udvikler sig med lynets hast

Hvor lækkert at hun sover så længe ovenpå alt det natterenderi  ida sover altid omkring 6 timer, nogle gange op til 9 timer  Det er virkelig sjældent hun sover mindre og skal have mad midt om natten

Anmeld

2. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Ja det går stærkt! De udvikler sig med lynets hast /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" />

Hvor lækkert at hun sover så længe ovenpå alt det natterenderi /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> ida sover altid omkring 6 timer, nogle gange op til 9 timer /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" /> Det er virkelig sjældent hun sover mindre og skal have mad midt om natten /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Årh heldige dig.. håber også hende her på et tidspunkt vælger at sove en hel nat..

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Årh heldige dig.. håber også hende her på et tidspunkt vælger at sove en hel nat..

Vi kommer i seng omkring midnat og står tidligst op omkring kl 6 Det hjælper hvis de bruger sut for begynder de at vride sig lidt kan man bare stikke dem sutten og så sover de lige et par timer mere

Vil dog sige at Ida er i gang med et eller andet udviklingsmæssigt for armene kører rundt på hende.. Både når hun er vågen og når hun sover.. De farer gerne op ved munden hvor de der små fingre så lige får hapset sutten ud, og så bliver hun selvfølgelig utilfreds

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Vi kommer i seng omkring midnat og står tidligst op omkring kl 6 /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Det hjælper hvis de bruger sut for begynder de at vride sig lidt kan man bare stikke dem sutten og så sover de lige et par timer mere /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Vil dog sige at Ida er i gang med et eller andet udviklingsmæssigt for armene kører rundt på hende.. Både når hun er vågen og når hun sover.. De farer gerne op ved munden hvor de der små fingre så lige får hapset sutten ud, og så bliver hun selvfølgelig utilfreds /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Vi er som regl i seng ved 22 tiden, der går hun simpelthen ud! )

Her har armene kørt rundt i laaang tid og sutten bliver tit smidt af sted.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Vi er som regl i seng ved 22 tiden, der går hun simpelthen ud! )

Her har armene kørt rundt i laaang tid og sutten bliver tit smidt af sted.

Ville sgu gerne i seng kl 22! Men betyder det så at jeg skal op kl 4 så tror jeg sgu hellere jeg vil i seng til midnat og op kl 6 Kan godt have lidt problemer med at falde i søvn, så det med at blive vækket om natten (Eller meget tidlig morgen) gør at jeg ik sover igen før hun sover om eftermiddagen.. Det kan godt tærer lidt på overskudet!

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Ville sgu gerne i seng kl 22! Men betyder det så at jeg skal op kl 4 så tror jeg sgu hellere jeg vil i seng til midnat og op kl 6 /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Kan godt have lidt problemer med at falde i søvn, så det med at blive vækket om natten (Eller meget tidlig morgen) gør at jeg ik sover igen før hun sover om eftermiddagen.. Det kan godt tærer lidt på overskudet! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12367.gif" alt="" />

Puha det kan jeg godt forstå.. Det da ikke sjovt, jeg sover nærmest med det samme.. Men skal til gengæld også op kl 3-4 !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.