Hvor meget mme og hvor tit???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Nøøj sikke en nat du har fået dig!!
Bare det var mig!! men mon ikke det kommer..

Nytter da ik noget når jeg har været vågen siden 5.45 for der plejer tøsen jo at vågne

Gik og tænkte jeg ik gad ligge mig ned og sove igen for så skulle det nok passe hun ville vågne lige som jeg var faldet i søvn.. Og så er man jo bare 10 gange mere kvæstet! Men da klokken blev 7.30 og der stadig ingen liv var i barnet så sov jeg lige en time mere

Hun har hele tiden været god til at sove mellem 4-6 timer om natten.. Det har været super dejligt! Og nu med mme så tager far hende om eftermiddagen så jeg kan få en time mere.. Det hjælper virkelig på overskudet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Nytter da ik noget når jeg har været vågen siden 5.45 for der plejer tøsen jo at vågne /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

Gik og tænkte jeg ik gad ligge mig ned og sove igen for så skulle det nok passe hun ville vågne lige som jeg var faldet i søvn.. Og så er man jo bare 10 gange mere kvæstet! Men da klokken blev 7.30 og der stadig ingen liv var i barnet så sov jeg lige en time mere /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Hun har hele tiden været god til at sove mellem 4-6 timer om natten.. Det har været super dejligt! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Og nu med mme så tager far hende om eftermiddagen så jeg kan få en time mere.. Det hjælper virkelig på overskudet /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Haha!! De dage Emily har sovet lidt ekstra har jeg også bare været vågen og tænkt at hun jo vågner om lidt.. Meeen så har hun sovet videre ..
Jaa altså fordelen ved mme er at farmand kan være lidt med, her tager han hende når han kommer hjem fra job, ja han river hende nærmest ud af mine arme fordi han har savnet hende. Så sødt.

Anmeld

25. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Haha!! De dage Emily har sovet lidt ekstra har jeg også bare været vågen og tænkt at hun jo vågner om lidt.. Meeen så har hun sovet videre ..
Jaa altså fordelen ved mme er at farmand kan være lidt med, her tager han hende når han kommer hjem fra job, ja han river hende nærmest ud af mine arme fordi han har savnet hende. Så sødt.

Haha! Sådan er min kæreste oz! Man bliver helt nyforelsket hver gang

Anmeld

25. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Haha! Sådan er min kæreste oz! Man bliver helt nyforelsket hver gang /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Fuldstændig... har iøvrigt fået købt min flaske koger og doserings kop.. Total godt køb.

Anmeld

26. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Fuldstændig... har iøvrigt fået købt min flaske koger og doserings kop.. Total godt køb.

Årh hvor lækkert!

Synes du ik oz de 2 ting gør hverdagen med de flasker SÅ meget lettere?

Anmeld

27. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Årh hvor lækkert!

Synes du ik oz de 2 ting gør hverdagen med de flasker SÅ meget lettere? /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

SÅ MEGET!! Det gør at det ikke virker total uoverskuelig..

Anmeld

27. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

SÅ MEGET!! Det gør at det ikke virker total uoverskuelig..

Dejligt!

Ville sgu have haft det skidt med at have anbefalet noget så dyrt hvis du så ik synes det er så fantastisk som jeg gør

Anmeld

27. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Dejligt! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Ville sgu have haft det skidt med at have anbefalet noget så dyrt hvis du så ik synes det er så fantastisk som jeg gør /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Hehe jeg er total vild med det..

Anmeld

27. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Hehe jeg er total vild med det..

Så skønt!

Anmeld

27. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Så skønt! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Iøvrigt så prøvede jeg at give lille pigen lidt mere af spise til aften og hun spiste 200 ml! Og sov 6 timer, eller hun vågnede et par gange men så puttede vi bare også sov hun videre..
Og igår spiste hun 150 ml pr måltid hver 3-4 time og 200 til aften og sov 6 timer.. WUHU!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.