Hvor meget mme og hvor tit???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Puha det kan jeg godt forstå.. Det da ikke sjovt, jeg sover nærmest med det samme.. Men skal til gengæld også op kl 3-4 !

Hehe så hellere midnat til 6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Hehe så hellere midnat til 6 /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Så absolute..
Glæder mig til hun sover fra 22 til Feks kl 6!

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Så absolute..
Glæder mig til hun sover fra 22 til Feks kl 6!

Lillepigen sov fra 00.30  til 10.15 i går Men hun har oz ligget mega uroligt med de arme der kører konstant så hun har fået sutten mange gange..

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Lillepigen sov fra 00.30  til 10.15 i går /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Men hun har oz ligget mega uroligt med de arme der kører konstant så hun har fået sutten mange gange..

Hold da helt magle...
Hvor er du heldig.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Hold da helt magle...
Hvor er du heldig.

Jo jo jeg piver ik, men når hun ligger så uroligt og tilmed smågræder i søvne engang imellem så vågner jeg jo mange gange på en nat

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Jo jo jeg piver ik, men når hun ligger så uroligt og tilmed smågræder i søvne engang imellem så vågner jeg jo mange gange på en nat /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Årh ja det kender jeg.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Årh ja det kender jeg.

Jeg har endda prøvet at svøbe hende så de arme kunne ligge stille, men ak så vågner hun bare efter få timer og skriger af hidsighed fordi hun ik kan bruge armene  Jeg tænkte bare at så kunne hun sgu da få ro til at sove, men hold kæft hvor det bed mig i røven trefoldigt

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Jeg har endda prøvet at svøbe hende så de arme kunne ligge stille, men ak så vågner hun bare efter få timer og skriger af hidsighed fordi hun ik kan bruge armene /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12397.png" alt="" /> Jeg tænkte bare at så kunne hun sgu da få ro til at sove, men hold kæft hvor det bed mig i røven trefoldigt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Haha det ha jeg ingen gang tænkt på.. Men nok meget godt når det skulle ende sådan for dig. )

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Haha det ha jeg ingen gang tænkt på.. Men nok meget godt når det skulle ende sådan for dig. )

Det kan jo være din datter er mindre hidsig end min

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Det kan jo være din datter er mindre hidsig end min /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Hmm måske.. Hun har så til gengæld svært ved at falde til ro her om formiddagen og eftermiddagen, selvom hun er træt.. Også kører arme og ben rundt og hun begynder at græde.. Er ved at øve lidt i at hun skal falde i søvn i barnevognen når den holder stille..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.