Fortæl om din bryst betændelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Mor til L&S

MortilCilas skriver:

Jeg ved ikke om jeg havde brystbetændelse, men havde feber i fjorten dage, grundet at jeg havde så meget mælk i brysterne, og de var meget hårde. Min kur var Cilas! Han spiste løs

Puha 14 dage... Det var længe!!

Sys også jeg ammer og ammer, men sys ikk jeg kan mætte ham nok og føler ikk jeg har nok mælk... Og han er kun 1 uge gammel...

Øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

L&V

Mor til Liva skriver:

Hvor mange dage gik der fra du fik pillerne til smerte og det røde bryst forsvandt?

En dag max det hjalp super hurtigt

Anmeld

22. juli 2012

Mor til L&S

Månsson skriver:

En dag max det hjalp super hurtigt

Det var hurtigt.. Har nu været på pillerne i 1 1/2 døgn og feber og influenza er næsten væk, men smerter er der stadig og brystet er stadig rødt!!

Anmeld

22. juli 2012

HeidiØ

Mor til Liva skriver:

SP kommer på tirsdag så må jeg lige høre hende af

Har købt MME i dag - bare så jeg har det i reserve, hvis det går helt galt, men som du siger er det jo bare bedst at amme amme amme... Bare svært når man både har ondt og man ikk føler der er mere mælk til sidst....

Ja, og man skal ikke gøre det for enhver pris!

Anmeld

22. juli 2012

fairlady

Anmeld

22. juli 2012

Mor til L&S

fairlady skriver:

??

Anmeld

22. juli 2012

Annette A

Mor til Liva skriver:

Ih jeg sys det er træls...

Jeg startede på pillerne i går og skal tage dem i 7 dage, så der er længe til endnu.... Overvejer at købe lidt MME, men ved jo godt at det er bedst at han bare sutter ved mig for at få brystet ordenligt tømt..

I dag ammede jeg ham fra den betændte bryst og derefter pumpede jeg resten ud ( så godt som jeg kunne ) og kunne se der kom gule klatter ud og sad på brystvorten - tror du det er betændelsen som kom ud?!

Ih, er ikk særlig sjovt det her

Nej det er ganske modbydeligt at have brystbetændelse.

Kan godt se du har langt igen med pillerne. Det er bestemt vigtigt at du får mælken ud og masserer godt så du får skabt passage for mælken. Tror bestemt det er noget betændelse du ser der kommer ud, så det jo et fremskridt trods alt.

Det er svært med din dreng for hvis han ikke får mælk nok pga situationen kan det jo godt blive nødvendigt at give MME, men omvendt er det jo også noget rod hvis du ammer fuldt ud. Har du talt med din sundhedsplejerseke eller læge om problemstillingen?

Det er rigtigt skidt. Håber du slipper af med det snart. Har virkelig også selv frygtet at få det denne gang, da jeg godt kan huske det var noget skidt at have.

Anmeld

22. juli 2012

Mor til L&S

Kellie skriver:

Nej det er ganske modbydeligt at have brystbetændelse.

Kan godt se du har langt igen med pillerne. Det er bestemt vigtigt at du får mælken ud og masserer godt så du får skabt passage for mælken. Tror bestemt det er noget betændelse du ser der kommer ud, så det jo et fremskridt trods alt.

Det er svært med din dreng for hvis han ikke får mælk nok pga situationen kan det jo godt blive nødvendigt at give MME, men omvendt er det jo også noget rod hvis du ammer fuldt ud. Har du talt med din sundhedsplejerseke eller læge om problemstillingen?

Det er rigtigt skidt. Håber du slipper af med det snart. Har virkelig også selv frygtet at få det denne gang, da jeg godt kan huske det var noget skidt at have.

Min SP kommer på tirsdag så glæder mig til at få en snak med hende om det

Håber at det snart blir bedre og at det gule er betændelse som kommer ud, for det er jo gode tegn

Tror jeg blir nød til at give han lidt mme efter bryst da han slet ikk virker tilfreds efter begge bryster....

Anmeld

22. juli 2012

Annette A

Mor til Liva skriver:

Min SP kommer på tirsdag så glæder mig til at få en snak med hende om det

Håber at det snart blir bedre og at det gule er betændelse som kommer ud, for det er jo gode tegn

Tror jeg blir nød til at give han lidt mme efter bryst da han slet ikk virker tilfreds efter begge bryster....

Nej det jo også nødvendigt han får det så. Det behøver jo heller ikke at være et problem. Bare du får malket ud så du ikke får problemer igen.

God bedring til dig snarest og håber din SP har nogel gode råd.

Anmeld

22. juli 2012

L&V

Mor til Liva skriver:

Det var hurtigt.. Har nu været på pillerne i 1 1/2 døgn og feber og influenza er næsten væk, men smerter er der stadig og brystet er stadig rødt!!

Øv det kan da være du skal ha nogle andre piller så.. Få du masseret dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.