Mor til Liva skriver:
Ih jeg sys det er træls...
Jeg startede på pillerne i går og skal tage dem i 7 dage, så der er længe til endnu.... Overvejer at købe lidt MME, men ved jo godt at det er bedst at han bare sutter ved mig for at få brystet ordenligt tømt..
I dag ammede jeg ham fra den betændte bryst og derefter pumpede jeg resten ud ( så godt som jeg kunne ) og kunne se der kom gule klatter ud og sad på brystvorten - tror du det er betændelsen som kom ud?!
Ih, er ikk særlig sjovt det her 
Nej det er ganske modbydeligt at have brystbetændelse. 
Kan godt se du har langt igen med pillerne. Det er bestemt vigtigt at du får mælken ud og masserer godt så du får skabt passage for mælken. Tror bestemt det er noget betændelse du ser der kommer ud, så det jo et fremskridt trods alt.
Det er svært med din dreng for hvis han ikke får mælk nok pga situationen kan det jo godt blive nødvendigt at give MME, men omvendt er det jo også noget rod hvis du ammer fuldt ud. Har du talt med din sundhedsplejerseke eller læge om problemstillingen?
Det er rigtigt skidt. Håber du slipper af med det snart. Har virkelig også selv frygtet at få det denne gang, da jeg godt kan huske det var noget skidt at have. 
Anmeld