Fortæl om din bryst betændelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

Mor til L&S

Kellie skriver:

Jeg var tæt på at få det efter sidste fødsel. Et par dage senere hævede de op til nærmest dobbelt størrelse, var røde over det meste af brystet og de var ømme og ubehagelige og det brændte i kroppen.

Jeg ringede til barselsafsnittet og en jordemoder forklarede mig jeg skulle bruge varme omslag på dem, samt massere dem så meget jeg kunne for at frigøre eventuelle mælkeknuder som forhindrede mælken i at løbe frit. Det gjorde jeg jævnt resten af aften og dagen efter var de næsten helt normale igen og det blev aldrig til en brystbetændelse.

Har dog også med mit første barn oplevet en brystbetændelse hveor jeg fik feber og måtte have antibiotika for at tage betændelsen.

Hvordan reagerede dit barn på pillerne?

Sander græder meget og vil ikk rigtig spise fra brystet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Mor til L&S

Månsson skriver:

Jeg fik feber, havde det som om jeg havde influenza. Mine bryster var varme , hårde og gjorde sååå ondt ved den mindste berøring. Jeg fik nogle piller og ammede alt hva jeg ku selv om det var et smerte helvede hvergang hun suttede

Sander er meget ked og vil ikk så gerne spise fra brystet

Anmeld

21. juli 2012

Mor til L&S

Frøken J. skriver:

Jeg vågnede en morgen, et par dage efter mælken var løbet til, med feber. Rystede og frøs, og mine bryster var meget spændte og især det højre gjorde ondt. Jeg kom til læge, som hurtig kunne konkludere det var brystbetændelse, og hun udskrev penicillin, og at jeg skulle malke toppen ud, og holde brysterne varme og tørre... Så gik det over

Hvordan reagerede hun på pillerne?

Sander er meget ked og vil ikk så gerne spise fra brystet...

Anmeld

21. juli 2012

Frøken J.

Mor til Liva skriver:

Hvordan reagerede hun på pillerne?

Sander er meget ked og vil ikk så gerne spise fra brystet...

Er du sikker på det er pillerne? jeg fik at vide det ikke havde nogen videre betydning, og Rose reagerede ikke

Anmeld

21. juli 2012

Mor til L&S

Frøken J. skriver:

Er du sikker på det er pillerne? jeg fik at vide det ikke havde nogen videre betydning, og Rose reagerede ikke

Næh, men tror det er pillerne da det først er startet i dag- ringede til FG og de sagde at han godt kunne få en reaktion...

Anmeld

22. juli 2012

L&V

Mor til Liva skriver:

Sander er meget ked og vil ikk så gerne spise fra brystet

De første par slurker var hun ikke glad for så dem mærkede jeg ud også var det fint.

Anmeld

22. juli 2012

Mor til L&S

Månsson skriver:

De første par slurker var hun ikke glad for så dem mærkede jeg ud også var det fint.

Og hun fik heller ikk ondt pga pillerne?!

Anmeld

22. juli 2012

Annette A

Mor til Liva skriver:

Sander græder meget og vil ikk rigtig spise fra brystet..

Ja det er jo nok fordi det giver mælken en dum smag.

Jeg havde dengang minimalt med mælk tilbage, så han blev supplleret op og derfor bemærkede jeg nok ikke hans eventuelle modvilje mod brystmælken.

Hvor længe skal du tage pillerne endnu?

Anmeld

22. juli 2012

L&V

Mor til Liva skriver:

Og hun fik heller ikk ondt pga pillerne?!

Nej overhovedet ikke.

Anmeld

22. juli 2012

Mor til L&S

Kellie skriver:

Ja det er jo nok fordi det giver mælken en dum smag.

Jeg havde dengang minimalt med mælk tilbage, så han blev supplleret op og derfor bemærkede jeg nok ikke hans eventuelle modvilje mod brystmælken.

Hvor længe skal du tage pillerne endnu?

Ih jeg sys det er træls...

Jeg startede på pillerne i går og skal tage dem i 7 dage, så der er længe til endnu.... Overvejer at købe lidt MME, men ved jo godt at det er bedst at han bare sutter ved mig for at få brystet ordenligt tømt..

I dag ammede jeg ham fra den betændte bryst og derefter pumpede jeg resten ud ( så godt som jeg kunne ) og kunne se der kom gule klatter ud og sad på brystvorten - tror du det er betændelsen som kom ud?!

Ih, er ikk særlig sjovt det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.