Stjernebold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Tak

Håber det går godt med 2 piger i det lille hjem Er Thea stadig glad for at have fået den fine titel?

Ja må sige at jeg syntes at hun bare tager det hele så flot og hun elsker at få lov til at sidde med Alberte i sofaen og putte. Ka godt mærke at hun lige tester os lidt extra. Hun har jo regnet ud at jeg ik ka komme efter hende når jeg sidder og ammer. Men altså det er ik det vilde hun finder på, så det er fint nok  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Nettemor

ønskebarn74 skriver:

1000 tak sødeste!!!

Var da så lidt Har jo selv hugget den Den er mega nem at lave.. Det eneste der kan være lidt tricky er det sidste sammensyning.. Men det gik egentlig fint.. Og den var rimelig hurtig lavet..

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja må sige at jeg syntes at hun bare tager det hele så flot og hun elsker at få lov til at sidde med Alberte i sofaen og putte. Ka godt mærke at hun lige tester os lidt extra. Hun har jo regnet ud at jeg ik ka komme efter hende når jeg sidder og ammer. Men altså det er ik det vilde hun finder på, så det er fint nok  Vh stine

Jamen det er vel også at forvente sådan noget.. Og bare det ikke går ud over den lille så er det jo fint Mor og far skal jo prøves af

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Jamen det er vel også at forvente sådan noget.. Og bare det ikke går ud over den lille så er det jo fint Mor og far skal jo prøves af

Ja og hvis hun bare ka klare der nu, så slipper vi måske for det store oprør om 10 år...  Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja og hvis hun bare ka klare der nu, så slipper vi måske for det store oprør om 10 år...  Vh stine

Hehe det tvivler jeg nu desværre på Men du har jo lov at håbe

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Hehe det tvivler jeg nu desværre på Men du har jo lov at håbe

Ja endten ka vi håbe at hun altid vil være så nem, som hun er nu og at det ellers går hurtig over igen...

Ej jeg ka vist ik klage  Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja endten ka vi håbe at hun altid vil være så nem, som hun er nu og at det ellers går hurtig over igen...

Ej jeg ka vist ik klage  Vh stine

Nej altså vi har jo verdens gladeste dreng. For det meste. Men nogle gange er han virkelig bare strid. Og vi tager vores ture. Han er nemlig mindst lige så stædig som sin mor Men han må da nogle gange indse at mor har øvet sig mere i det der stædighed

MEn de er nu herlige de unger

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Nej altså vi har jo verdens gladeste dreng. For det meste. Men nogle gange er han virkelig bare strid. Og vi tager vores ture. Han er nemlig mindst lige så stædig som sin mor Men han må da nogle gange indse at mor har øvet sig mere i det der stædighed

MEn de er nu herlige de unger

Her får far skylden for stædighed.. For jeg er i hvert fald ik stædig, nej jeg er ej!!! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Her får far skylden for stædighed.. For jeg er i hvert fald ik stædig, nej jeg er ej!!! Vh stine

Hehe

Jamen det skader da heller ikke at sende skylden videre Her får faren skylden for den dårlige tålmodighed

Anmeld

19. juli 2012

Missq4

hvor er den bare fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.