Stjernebold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Heidi72

Hej alle kreative

I skulle tage at kigge forbi min gamle kollegas Gittes blog, - hun er super, super kreativ, og der er meget inspiration at hente. Bl.a. har hun lige strikket nogle super søde baby-converse støvler :-)

http://www.fasterg.blogspot.dk/

Hilsen

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Så er det bare at finde , den rette  Kan ikke forestille mig andet end at den vil vække lykke hos en lille pige 

Ja jeg skal nok finde en Og ellers laver vi bare nogle flere og så får det alle sammen Ellers skal man lave lidt forskelligt.. Det er sjovere..

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Hej alle kreative

I skulle tage at kigge forbi min gamle kollegas Gittes blog, - hun er super, super kreativ, og der er meget inspiration at hente. Bl.a. har hun lige strikket nogle super søde baby-converse støvler :-)

http://www.fasterg.blogspot.dk/

Hilsen

Heidi

Tak for link. Altid sjovt om man kan finde nogle nye ting at lave

Anmeld

19. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Ja jeg skal nok finde en Og ellers laver vi bare nogle flere og så får det alle sammen Ellers skal man lave lidt forskelligt.. Det er sjovere..

Ja... det er lidt sjovere at hækle forskellige ting  Sådan har jeg det ihvertfald lige nu... måske hænger det også sammen med jeg brugte 1,5 år på at hækle et tæppe til Line 

Anmeld

19. juli 2012

Annemor...

Hvor er den bare fin
Ville ønske at jeg også kunne finde ud af sådan noget

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Ja... det er lidt sjovere at hækle forskellige ting  Sådan har jeg det ihvertfald lige nu... måske hænger det også sammen med jeg brugte 1,5 år på at hækle et tæppe til Line 

Jeg har også kun hæklet flere af den samme ting da jeg lavede Bamserne.. Og fik også lidt nok af dem til sidst Men prøver at lave lidt forskelligt og så vende tilbage og lave lidt af de andre ting igen.. Men gider ikke samlebåndsarbejde

Puha 1.5 år er læææænge.. Men har selv et tæppe jeg strikker på engang i mellem men trænger også til at lave noget andet ind imellem.. MEn tilgengæld blev Prinsesse Pophår ovenud lykkelig! Og hvad er 1.5 år så mellem venner

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Annemor... skriver:

Hvor er den bare fin
Ville ønske at jeg også kunne finde ud af sådan noget

Taaaark

Du kan da lære det Disse var mega enkelte.. En slags masker og så kører det.

Anmeld

19. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Jeg har også kun hæklet flere af den samme ting da jeg lavede Bamserne.. Og fik også lidt nok af dem til sidst Men prøver at lave lidt forskelligt og så vende tilbage og lave lidt af de andre ting igen.. Men gider ikke samlebåndsarbejde

Puha 1.5 år er læææænge.. Men har selv et tæppe jeg strikker på engang i mellem men trænger også til at lave noget andet ind imellem.. MEn tilgengæld blev Prinsesse Pophår ovenud lykkelig! Og hvad er 1.5 år så mellem venner

Hun blev sååå lykkelig for det. Hun sover stadig rigtig tit med det  Det fede, ved at hækle de mange lapper er, at det virkelig bliver automatisreret. Jeg behøvede ikke at sidde med mønsteret og kunne hækle dem, uden at tænke særlig meget over det   Men nu nyder jeg at lave nogl andre ting. Jeg skal i gang med 4 mumitrolde og når de er lavet, vil jeg vove mig ud at hækle en lille vest til mig selv... Uha.. har ikke rigtig hæklet andet tøj en savlesmække før 

Anmeld

19. juli 2012

Annemor...

Nettemor skriver:

Taaaark

Du kan da lære det Disse var mega enkelte.. En slags masker og så kører det.

svært når man ikke en gang kan hækle

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hun blev sååå lykkelig for det. Hun sover stadig rigtig tit med det  Det fede, ved at hækle de mange lapper er, at det virkelig bliver automatisreret. Jeg behøvede ikke at sidde med mønsteret og kunne hækle dem, uden at tænke særlig meget over det   Men nu nyder jeg at lave nogl andre ting. Jeg skal i gang med 4 mumitrolde og når de er lavet, vil jeg vove mig ud at hækle en lille vest til mig selv... Uha.. har ikke rigtig hæklet andet tøj en savlesmække før 

Ja da jeg lavede de her toppe til bolden brugte jeg også kun mønstret ved de første 2 Men de var også mega enkelte.. Så kører det lidt mere af sig selv..

Uhhh glæder mig til at se dit resultat.. Har heller aldrig rigtig kastet mig ud i det med tøj. Hverken strik eller hækl. Men kunne være man skulle prøve det engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.