Stjernebold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Ja... Ellers bliver dte lidt for ensformigt. Jeg vil gern elave et mere, på et tidspunkt. Tror dte bliver et af rester, så jeg laver et par lapper hist og her og så en gang med siden...'

Det lyder som en god handel du gjorde der  Jeg har fundet en god facebook side, hvor der bliver solgt garn, hæklenåle, knapper osv... og udvekslet idéer og opskrifter. Den er ret fed  Og så har jeg min garnpusher... en lillebitte butik (gætter på lokalet er 15-15 kvm) i Hvidovre. Hun ar altid tid til at hjælpe med at finde det rette garn og yder generelt en fed service. Så der køber jeg helst det garn jeg skal bruge 

Årh deler du link/navn på den facebookgruppe?

Har også en ganske udemærket garnbutik.. Der er bare tit mange mennersker men det er som regel der jeg handler.. Men tænkte at jeg ikke kunne lade det smutte. Der var mange sjove farver.. Bl.a. dem jeg har lavet bolden af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Årh deler du link/navn på den facebookgruppe?

Har også en ganske udemærket garnbutik.. Der er bare tit mange mennersker men det er som regel der jeg handler.. Men tænkte at jeg ikke kunne lade det smutte. Der var mange sjove farver.. Bl.a. dem jeg har lavet bolden af

Jeg smider lige et link til dig imorgen... Kan af uransagelige årsager kke komme på facebook lige nu  

Nu kalder sengen vist 

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Jeg smider lige et link til dig imorgen... Kan af uransagelige årsager kke komme på facebook lige nu  

Nu kalder sengen vist 

Det er bare iorden Burde hvis også finde min seng nu.. Skal et smut til det tyske land i morgen

Anmeld

19. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Det er bare iorden Burde hvis også finde min seng nu.. Skal et smut til det tyske land i morgen

Sov godt! Og god tur sydpå imorgen 

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Sov godt! Og god tur sydpå imorgen 

Tak. Og sov godt

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mega fin! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

katti24

ej den er sød. Ku du evt overtales til at sende opskriften til mig 

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Mega fin! Vh stine

Tak

Håber det går godt med 2 piger i det lille hjem Er Thea stadig glad for at have fået den fine titel?

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

katti24 skriver:

ej den er sød. Ku du evt overtales til at sende opskriften til mig 

Tak

Har linket til den her i tråden.. Mener det er på side 3 i mit citat til Ønskebarn74

Anmeld

19. juli 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Taaark

Ja selvfølgelig søde.. Fandt den på nettet Du kan se den her

1000 tak sødeste!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.