Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fandt en opskrift på denne bold. Og tænkte at det var jeg nødt til at prøve. Skulle på en tur med en enkelt overnatning og mit 'elg-hoved' projekt var aaaaalt for stort at slæbe med..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnjaM skriver: Hvor er du god Den er rigtig fin
Hvor er du god Den er rigtig fin
Tak!
Er også selv rimelig tilfreds
Hvor er den fed!!!!! Lækre farver.... Med en lille klokke i, er det da et fedt stykke babylegetøj
JulieE skriver: Hvor er den fed!!!!! Lækre farver.... Med en lille klokke i, er det da et fedt stykke babylegetøj
Ja... Det er da oplagt! jeg har fundet en opskrift på en sød lille rangle. den må jeg også afprøve og forære til en eller anden gravid i min omgangskreds
Jeg har heller ikke helt bestemt hvem der skal 'gå ud over' med denne Der er så mange gravide og nærmest alle er piger.. -- altså bebserne der kommer ud
Hvor er du bare KREA ♥ Den er virkelig sød!!
MorDk skriver: Hvor er du bare KREA ♥ Den er virkelig sød!!
Nettemor skriver: Jeg har heller ikke helt bestemt hvem der skal 'gå ud over' med denne Der er så mange gravide og nærmest alle er piger.. -- altså bebserne der kommer ud
Så er det bare at finde , den rette Kan ikke forestille mig andet end at den vil vække lykke hos en lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128