Stjernebold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.038 visninger
60 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Nettemor

Fandt en opskrift på denne bold. Og tænkte at det var jeg nødt til at prøve. Skulle på en tur med en enkelt overnatning og mit 'elg-hoved' projekt var aaaaalt for stort at slæbe med..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor er du god

Den er rigtig fin

Anmeld

18. juli 2012

Nettemor

AnjaM skriver:

Hvor er du god

Den er rigtig fin

Tak!

Er også selv rimelig tilfreds

Anmeld

19. juli 2012

JulieE

Hvor er den fed!!!!! Lækre farver.... Med en lille klokke i, er det da et fedt stykke babylegetøj 

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hvor er den fed!!!!! Lækre farver.... Med en lille klokke i, er det da et fedt stykke babylegetøj 

Ja tænkte det samme Havde dog ikke lige en klokke så denne blev uden.. Men det var nemt at lave så det er nok ikke den sidste.. skal sikkert have lavet en mere på et tidspunkt.. Og så må jeg få fat på en klokke

Anmeld

19. juli 2012

JulieE

Ja... Det er da oplagt! jeg har fundet en opskrift på en sød lille rangle. den må jeg også afprøve og forære til en eller anden  gravid i min omgangskreds 

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Ja... Det er da oplagt! jeg har fundet en opskrift på en sød lille rangle. den må jeg også afprøve og forære til en eller anden  gravid i min omgangskreds 

Jeg har heller ikke helt bestemt hvem der skal 'gå ud over' med denne Der er så mange gravide og nærmest alle er piger.. -- altså bebserne der kommer ud

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Hvor er du bare KREA ♥ Den er virkelig sød!!

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

MorDk skriver:

Hvor er du bare KREA ♥ Den er virkelig sød!!

Taaark

Jeg eeeeelsker det Og glæder mig mega meget til at kunne vise jer det GIGA elg hoved jeg har gang i nææææsten færdig..

Anmeld

19. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Jeg har heller ikke helt bestemt hvem der skal 'gå ud over' med denne Der er så mange gravide og nærmest alle er piger.. -- altså bebserne der kommer ud

Så er det bare at finde , den rette  Kan ikke forestille mig andet end at den vil vække lykke hos en lille pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.