Stjernebold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Fandt en opskrift på denne bold. Og tænkte at det var jeg nødt til at prøve. Skulle på en tur med en enkelt overnatning og mit 'elg-hoved' projekt var aaaaalt for stort at slæbe med..

eeeej den er flot! Sådan en gad William såååå godt at ha i grøn og blå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Nettemor

Annemor... skriver:

svært når man ikke en gang kan hækle

Men det kan du lære Jeg brugte pigerne herinde og nogle sider på nettet. Og vupti (har dog også en svigermor at spørge til råds) Ellers ved jeg at mange har købt sådan nogle begynder bøger.

Det kan virkelig anbefales.. Det er dejligt afslappende at sidde med

Anmeld

19. juli 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Fandt en opskrift på denne bold. Og tænkte at det var jeg nødt til at prøve. Skulle på en tur med en enkelt overnatning og mit 'elg-hoved' projekt var aaaaalt for stort at slæbe med..

hvor er den bare FIIIIIIIIN... er det en du vil dele opskriften på??

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

eeeej den er flot! Sådan en gad William såååå godt at ha i grøn og blå!

Taaaaark

Hehe hvis jeg laver flere skal jeg nok lige huske dig

Anmeld

19. juli 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Taaaaark

Hehe hvis jeg laver flere skal jeg nok lige huske dig

Wuhuu! Du er sådan en god "hækler"

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Wuhuu! Du er sådan en god "hækler"

Hehe tak Det er mega hyggeligt

Anmeld

19. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Ja da jeg lavede de her toppe til bolden brugte jeg også kun mønstret ved de første 2 Men de var også mega enkelte.. Så kører det lidt mere af sig selv..

Uhhh glæder mig til at se dit resultat.. Har heller aldrig rigtig kastet mig ud i det med tøj. Hverken strik eller hækl. Men kunne være man skulle prøve det engang

Det lyder idt som med tæppet. Jeg måtte lige hale mønsteret frem, hvis jeg havde haft en pause, men efter den første, kørte det bare igen 

Jeg skal nok til dele mit, forhåbentlig gode resultat, når jeg når til det. Satser på at gå igang i løbet af et par uger... Min garnpusher, skal bare lige hjem ra ferie 

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

hvor er den bare FIIIIIIIIN... er det en du vil dele opskriften på??

Taaark

Ja selvfølgelig søde.. Fandt den på nettet Du kan se den her

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Det lyder idt som med tæppet. Jeg måtte lige hale mønsteret frem, hvis jeg havde haft en pause, men efter den første, kørte det bare igen 

Jeg skal nok til dele mit, forhåbentlig gode resultat, når jeg når til det. Satser på at gå igang i løbet af et par uger... Min garnpusher, skal bare lige hjem ra ferie 

Jeg skal også lige tælle efter også når jeg finder det frem igen. Men ellers kører det.. Men gider det ikke så meget i længden.. Når man har lavet 10-15 lapper trænger man til at lave noget andet

Jeg fandt lige en på facebook der solgte ud af hendes garn.. Der var en hel masse hele bundter af bomuldsmix.. 5 kr stk.. Så jeg fik lige købt lidt til det næste lange tid

Anmeld

19. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Jeg skal også lige tælle efter også når jeg finder det frem igen. Men ellers kører det.. Men gider det ikke så meget i længden.. Når man har lavet 10-15 lapper trænger man til at lave noget andet

Jeg fandt lige en på facebook der solgte ud af hendes garn.. Der var en hel masse hele bundter af bomuldsmix.. 5 kr stk.. Så jeg fik lige købt lidt til det næste lange tid

Ja... Ellers bliver dte lidt for ensformigt. Jeg vil gern elave et mere, på et tidspunkt. Tror dte bliver et af rester, så jeg laver et par lapper hist og her og så en gang med siden...'

Det lyder som en god handel du gjorde der  Jeg har fundet en god facebook side, hvor der bliver solgt garn, hæklenåle, knapper osv... og udvekslet idéer og opskrifter. Den er ret fed  Og så har jeg min garnpusher... en lillebitte butik (gætter på lokalet er 15-15 kvm) i Hvidovre. Hun ar altid tid til at hjælpe med at finde det rette garn og yder generelt en fed service. Så der køber jeg helst det garn jeg skal bruge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.