Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Min mand sidder her i sofaen ved siden af mig... ♥
Min mand sidder her i sofaen ved siden af mig... ♥
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivian87 skriver: Hehe, nej normalt tager det nu ikke mere end 10-15 minutter, men idag tog det en hel time :-O
Hehe, nej normalt tager det nu ikke mere end 10-15 minutter, men idag tog det en hel time :-O
wow...
Kay skriver: ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu??? jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet... men ja... så ved jeg hvor jeg har ham
ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu???
jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet...
men ja... så ved jeg hvor jeg har ham
Han sidder ved siden af mig og ser The Finder på tv3 :-D
Sjovt indlæg.. Ja så ved du da hvor din mand befinder sig..
Min mand, sidder lige nu inde ved sin computer og spiller spil med sine kammerater, mens jeg nyder stilheden i stuen, med computeren på min ynglings hjemmeside og en kold cola..
Ja ved jeg ... Han sidder og spiller computer ...
Stakkels din mand ..
min man er desværre på arbejde han skal møde 15 -23 hele ugen inkl weekend.. og vi har en lille på kun 3 uger og en på 2 år.. der er gang i den for moar....
Min mand????? Ham har jeg prikket hul i og smidt ud. Han var udelig! (Oppustet ting )
Lol. Nej. Jeg har ingen mand
Meeen.... Så vidste du da hvor du havde din Går stærkt udfra at han er kommet ned
Min mand er hjælper på en lejr denne uge.. Kommer først hjem på fredag.. PIV
Men hey, sikke en MASSE jeg får lavet nu han ikke er hjemme...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128