hvor er din mand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Kay

MilleRasmussen skriver:

Min sidder ved siden af mig i sofaen og spiser is 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Kay

An&Jo skriver:

haha..

Sådan havde jeg det den anden aften, der vidste jeg præcist hvor han var, for hans lastbil var gået i stykker, og han holdte i næsten 3 timer og spærede en rundkørsel, for han var nemlig omkring 30 meter lang, hvis ikke mere.. Sådan er det når diverse olieslanger sprænger, og blokvognen ryger til jorden..

Men lige nu ved jeg også at han er på vej til frederikshavn med naboen for at hente en bil som de skal have..

ja så viste man også hvor han var... sammen med en flok sure belister går jeg ud fra

Anmeld

17. juli 2012

Kay

nannafrederiksen skriver:

Så ved du da hvor du har ham 

Min ligger og halvsover på sofaen som han plejer på den her tid af døgnet  Sådan er det jo når man skal på arbejde kl. 5 

ja så er det godt med en lur

Anmeld

17. juli 2012

An&Jo

Kay skriver:

ja så viste man også hvor han var... sammen med en flok sure belister går jeg ud fra

haha jaa.. Nogle meget sure bilister..

De fik så på en eller anden måde gjort så man kunne komme modsat rundt i rundkørslen, men det skabte også lidt kaos, især da der kom 6 lastbiler fra cirkus benneweis og skulle igennem også.. haha

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

Kay skriver:

ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu???

jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet...

men ja... så ved jeg hvor jeg har ham

Hahaha hvor fedt

Min .. Ligger på gulvet ... Og Oscar sidder ovenpå ham 

Anmeld

17. juli 2012

Kay

An&Jo skriver:

haha jaa.. Nogle meget sure bilister..

De fik så på en eller anden måde gjort så man kunne komme modsat rundt i rundkørslen, men det skabte også lidt kaos, især da der kom 6 lastbiler fra cirkus benneweis og skulle igennem også.. haha

hahaha ja det kan jeg godt se

Anmeld

17. juli 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Hahaha hvor fedt

Min .. Ligger på gulvet ... Og Oscar sidder ovenpå ham 

overmandet

Anmeld

17. juli 2012

Frk.S

Puha, godt det ikke er mig der hænger deropppe i luften. 

Min kæreste er til motocross. 

Anmeld

17. juli 2012

Stéphanie

Kay skriver:

har også lige fået en træt mand hjem... tvivler også på han sys jeg skal havde massage

Synes det er træls at de har den mening når vi har en anden Kunne virkelig godt klare sådan en omgang kæmpe massage og et glad rødvin

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

Kay skriver:

overmandet

Hehe ja .. Ved ik lige hvad de lavede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.