hvor er din mand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

LouiseRH

Kay skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Pige2009

132319 skriver:

Haha fedt 

Jeg har heldigvis ingen mand

Samé same

Anmeld

18. juli 2012

Kay

jeps jeps manden kom ned igen... og "desvære" uden hjælp af brandvæsenet

de sad 2 oppe i liften og 1 nede på jorden... og det er kun nede ved jorden nummeret til lift firmaet står... og det tog simpelthend 40 min. for min mands kollega at indrømme han ikke kunne finde ud af det og måtte ringe til lift firmaet

så han sad der oppe i 1½ time... inden de fik den ordnet så de kunne komme ned...

tilgengæld fik de tidligere fri end beregnet... så jeg havde ham hjemme kl 18 istedet for kl 22

Anmeld

18. juli 2012

RilahFalco

Min mand er i USA. Og jeg ser ham først her igen til Jul 

Men godt vi har Skype i det mindste, så Isabel på 21 mdr. kan se sin far... selvom det godt nok er hårdt for mor.

Anmeld

18. juli 2012

Kay

RilahFalco skriver:

Min mand er i USA. Og jeg ser ham først her igen til Jul 

Men godt vi har Skype i det mindste, så Isabel på 21 mdr. kan se sin far... selvom det godt nok er hårdt for mor.

hvad laver han der ovre så længe??

Anmeld

18. juli 2012

RilahFalco

Kay skriver:

hvad laver han der ovre så længe??

Årh. Meget lang historie. Men han er hos sin familie. Så vi betragter det som en lang ferie, da han ikke har set dem siden han flyttede til Danmark. 

Det er ikke altid sjovt når man finder kærligheden i et andet land... så skal der deles nogle gange. Men så får vil til gengæld et tosproget barn 

Anmeld

18. juli 2012

Kay

RilahFalco skriver:

Årh. Meget lang historie. Men han er hos sin familie. Så vi betragter det som en lang ferie, da han ikke har set dem siden han flyttede til Danmark. 

Det er ikke altid sjovt når man finder kærligheden i et andet land... så skal der deles nogle gange. Men så får vil til gengæld et tosproget barn 

ja det kan jeg godt se... puhhh det må ik være sjovt at undvære ham så længe

Anmeld

18. juli 2012

AnonymAnonym

Kay skriver:

ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu???

jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet...

men ja... så ved jeg hvor jeg har ham

min mand sidder inde ved computeren 

Anmeld

18. juli 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Foran computeren fordybet i Diablo 3 igen, men så ved jeg da hvor han er.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

21. juli 2012

mortilflere

Ude og slå græs til hø for en kunde , håber snart han er hjemme for om 3 timer skal vi køre til fest , så kender jeg ham ret kommer han hjem om 2 timer og 58 min 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.