Nedtur efter mislykket forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Putomanen

pussekat skriver:

hejsa

jeg kan sige at vi her lige får det siden førsøg i det off og jeg synde det er pis træt af det ikke vil lykke for os  her prøve 2 iui og 1 ivf og 11 icsi så pas mange førsøg og her være gravif 2 gang men end i 2 sa så kom den dum læge at sige vi skal have køre dononæg fra start af tak for lort vi kun ikke bliv skriv op da jeg være når at bliv for gamle og lige nu her vi ikke penge til det pravit  så nu håbet vi på en øko her i hus

og p.s er nok dag lang ned over det ikke vil lykke for os sige i går til mand at det er sjov det er mig som ikke kan får børn i min famlie og jeg få alle sygdom

Øv, det er jeg ked af at høre! Jeg håber, at det alligevel lykkes for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

pussekat

Putomanen skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre! Jeg håber, at det alligevel lykkes for jer!

hejsa

tak det håbet vi også på eller vi venter nok penge i lotte haha

Anmeld

13. juli 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Lyden af vand og den friske luft plejer også at have en god indvirkning på mig. Det kunne være, at jeg skulle tage sådan en tur, når vejret er godt!

Vi kan tilmelde os behandling igen i starten af august måned, og da vi næsten lige har holdt 4 måneders pause, vil jeg gerne igang med det sidste forsøg så hurtigt som muligt.

Jeg håber, at du er kommet oven på stressen igen. Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg ahr haft det tæt inde på livet, og det er hårdt at komme igennem.

Det lyder som en plan

Dejligt at l snart kan tilmelde jer igen! Jeg håber sådan for jer, at dette forsøg er det der skal til!

Sjovt nok så er det gået meget fremad siden jeg blev fyret! Men det er en træls måde at afslutte 6 år på... Jeg var ude og sige farvel til nogle af mine gode kolleger i går, så nu er det rigtig slut! Og nu skal det bare gå fremad

Jeg for at vi får en rigtig god august måned og det bare går den rigtige vej for os

Stort

Anmeld

13. juli 2012

Kris89

Putomanen skriver:

Nej, det kan være rigtig svært og hårdt at forestille sig et liv uden børn! Hvis der i det mindste var en garanti for, at det vil lykkes os i sidste ende.

Vi må håbe, at vores kamp ender godt ud

vi håber

Anmeld

13. juli 2012

modesty

Putomanen skriver:

Hej alle I skønne damer

Vores 3. ICSI forsøg mislykkes for nyligt. Det var et hårdt slag, og vi står nu højst sandsynligt overfor vores sidste forsøg i det offentlige.

Det har ramt mig hårdt, og jeg har været ret nede efterfølgende. Mit liv føles meningsløst, og jeg kan få en følelse af total tomhed, når jeg kommer hjem fra arbejde. Jeg tænker på, hvad meningen med livet skal være... Bare at gå på arbejde, komme hjem, surfe på nettet, lave mad og gå i seng.

Det rammer mig altid hårdest lige efter et forsøg, og det er blevet værre for hvert forsøg. Nogle gange føler jeg mig enormt alene, og at der ikke er nogen som kan forstå, hvordan det føles.

Mellem behandlinger og i vores pauser har jeg fået arbejdet mig op igen, og jeg har igen fået en glæde ved livet og alle dens fornøjelser.

Jeg tror mit spørsgmål er, om I andre får det på samme måde? Skal i også genvinde jeres glæde ved livet efterfølgende?

Hilsen en trist Putoman

Jeg var gennem 4 IVF behandlinger før det lykkedes.

Ja, jeg havde det på fuldstændig samme måde som dig. Alt virker ligegyldigt og man vil helst bare ligge i sengen og ikke snakke med nogen. Familie og venner fik altid besked om mislykket forsøg ved SMS fordi jeg ikke kunne overskue at snakke med nogen. Og det tærede også på parforholdet.

Det er nogle helt normale og meget forståelige følelser du har!

Man skal give sig selv lov til at være ked af det, men det er også virkelig vigtigt at gøre alt hvad man kan for at komme ovenpå igen. Prøv at fylde livet med gode oplevelser, vær sammen med veninderne, gå ud at spise med kæresten o.s.v. Så det hele ikke bare bliver gråt i gråt.

Anmeld

14. juli 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det lyder som en plan

Dejligt at l snart kan tilmelde jer igen! Jeg håber sådan for jer, at dette forsøg er det der skal til!

Sjovt nok så er det gået meget fremad siden jeg blev fyret! Men det er en træls måde at afslutte 6 år på... Jeg var ude og sige farvel til nogle af mine gode kolleger i går, så nu er det rigtig slut! Og nu skal det bare gå fremad

Jeg for at vi får en rigtig god august måned og det bare går den rigtige vej for os

Stort

Ja, det er en ærgelig måde at afslutte på. Men det lyder da godt, at du har været ude og sige farvel til dine gode kollegaer. Det er altid en god måde at afslutte det gamle på. Man ved jo aldrig, om det senere kan åbne nogle døre for en.

Vi  for august måned

Anmeld

14. juli 2012

Putomanen

modesty skriver:

Jeg var gennem 4 IVF behandlinger før det lykkedes.

Ja, jeg havde det på fuldstændig samme måde som dig. Alt virker ligegyldigt og man vil helst bare ligge i sengen og ikke snakke med nogen. Familie og venner fik altid besked om mislykket forsøg ved SMS fordi jeg ikke kunne overskue at snakke med nogen. Og det tærede også på parforholdet.

Det er nogle helt normale og meget forståelige følelser du har!

Man skal give sig selv lov til at være ked af det, men det er også virkelig vigtigt at gøre alt hvad man kan for at komme ovenpå igen. Prøv at fylde livet med gode oplevelser, vær sammen med veninderne, gå ud at spise med kæresten o.s.v. Så det hele ikke bare bliver gråt i gråt.

Puha, det må også have været en ordentlig omgang med 4 IVF. Det tærer meget på kroppen og psyken. Jeg synes, at den psykologiske er meget værre end den fysiske påvirkning.

Jeg kan mærke, at jeg er ved at komme mere ovenpå igen. Overskuddet til at se veninder og familie er også blevet større. Så det skal nok blive godt igen. Nogle gange får jeg bare nogle ordentlige slag, som får banket mig ned igen. Så kan det være meget rart med den tvunge 1 måneds pause mellem behandlingerne

Anmeld

14. juli 2012

modesty

Putomanen skriver:

Puha, det må også have været en ordentlig omgang med 4 IVF. Det tærer meget på kroppen og psyken. Jeg synes, at den psykologiske er meget værre end den fysiske påvirkning.

Jeg kan mærke, at jeg er ved at komme mere ovenpå igen. Overskuddet til at se veninder og familie er også blevet større. Så det skal nok blive godt igen. Nogle gange får jeg bare nogle ordentlige slag, som får banket mig ned igen. Så kan det være meget rart med den tvunge 1 måneds pause mellem behandlingerne

Rettelse: 4 æg-oplægninger, hvoraf to var efter hormonbehandling og to var fryseæg. Begge gange var lang behandling, som jo umiddelbart er den der er hårdest rent fysisk, men det var meget lidt jeg havde af bivirkninger. Lidt hedeture og en anelse ondt i æggestokkene da æggene var størst. Ja, det er helt klart det psykiske pres der er værst.

Pøj pøj med det hele 

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Det er bare SÅ unfair!!!

Jeg ved hvordan du har det og hvad du gennemgår! Jeg håber sådan det snart lykkedes for jer ♥ Sender jer en masse positive tanker ♥

Anmeld

14. juli 2012

Putomanen

MorDk skriver:

Det er bare SÅ unfair!!!

Jeg ved hvordan du har det og hvad du gennemgår! Jeg håber sådan det snart lykkedes for jer ♥ Sender jer en masse positive tanker ♥

Tusind tak, det vrmer rigtig meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.