Nedtur efter mislykket forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

os2

JA, har det på samme måde som du.

Vi har kun et forsøg tilbage i det offentlige - dog også 6 fryseæg - men har været igennem 3 icsi forsøg og et af dem endte i en æggede tvillinger som desværre døde i min mave af TTTS i 17. graviditetsuge. Jeg har også meget svært ved at komme videre...er faktisk helt høj når man endelig kommer igang med behandling igen, men falder så dybt igen når det ikke lykkes og testen er negativ. HADER at det lykkes for alle andre....(set med mine øjne)

Uh.... hvor er det altså bare hårdt at være i behandling.

Håber for jer at I en dag står med en dejlig baby i armene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Nessie

Har (heldigvis) aldrig været helt nede og vende over de mislykkede forsøg, men jeg var også ret overbevist om at det selvfølgelig skulle lykkes.

Blokerede vist bare for tankerne om plan c og ikke flere forsøg.

Men tror du skal finde dét der kan give dig ro, og gøre dig glad, og så bruge en masse tid på dét.

Hos os var det rigtig godt at holde en pause, og så gå i gang med akupunktur (begge to) i mellemtiden, og det fik vi jo en dreng ud af.

Håber for jer at det vil lykkes næste gang

Anmeld

12. juli 2012

Kris89

Jeg har ikke været i behandling endnu, alligevel kan jeg nikke genkendene til alt du skriver. vi har forsøgt i 1½ år nu, mistede for 13 mdr. siden

føler mig bare så tom... meningen med livet uden børn, ja jeg kan ikke finde den.

Anmeld

13. juli 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Åhh søde, hvor er det hårdt!

Vi har kun et mislykket forsøg bag os, og det var også så hårdt, men slet ikke i samme grad som dig!

Mit var jo så at jeg gik ned med stress bagefter, og i starten var noget af det mest beroligende for mig at tage til stranden og bare sidde og glo ud over vandet... Fuldstændig tåbeligt, men der er bare et eller andet roligt og rart over lyden af vand! Måske det også kan hjælpe dig til at finde lidt overskud igen? Det var i hvert fald et af de steder jeg havde det bedst! Og vejret var ligegyldigt, bare der var vand!

Kan l komme afsted på ferie inden næste forsøg, for at lade lidt op? Eller vil I bare igang igen hurtigst muligt?

Åhh altså hvor jeg for at næste forsøg lykkedes for jer!

Kæmpe stort

Lyden af vand og den friske luft plejer også at have en god indvirkning på mig. Det kunne være, at jeg skulle tage sådan en tur, når vejret er godt!

Vi kan tilmelde os behandling igen i starten af august måned, og da vi næsten lige har holdt 4 måneders pause, vil jeg gerne igang med det sidste forsøg så hurtigt som muligt.

Jeg håber, at du er kommet oven på stressen igen. Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg ahr haft det tæt inde på livet, og det er hårdt at komme igennem.

Anmeld

13. juli 2012

Putomanen

Maalene skriver:

Ér tom for ord

Det er så uretfærdigt, at I skal kæmpe sådan for jeres store drøm!

En sagde engang til mig, at en fantastisk mor ikke får lov til at gå fri - og det er præcis det du bliver en dag

Håber og beder til, at du inden længe bærer på et skønt, lille vidunder

Det er en rigtig fin sætning at huske på. Nogle gange kan det bare være svært at se, at det vil lykkes på et tidspunkt for os.

Vi må håbe, at det næste forsøg bliver med et bedre resultat...!

Anmeld

13. juli 2012

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Har samme følelse efter mislykkede forsøg.. Og især efter vi mistede her.. Havde nermest lyst til ikke at være til.. Kan slet ikke tænke mig at leve uden at blive forældre.. En familie med børn er det eneste jeg nogensinde har ønsket mig..

Ikke karriere og lign.. Kun at blive ægtefælle og mor.. Og jeg bliver ved at kæmpe for det!!!!

KÆMPE KRAMMER OG TANKER TIL JER!!!!!!

Det kan være rigtig svært at se livet uden børn, og det er nok også derfor at vi kæmper med næb og klør.

Jeg håber, at det snart lykkes for os

Anmeld

13. juli 2012

Putomanen

JA, har det på samme måde som du.

Vi har kun et forsøg tilbage i det offentlige - dog også 6 fryseæg - men har været igennem 3 icsi forsøg og et af dem endte i en æggede tvillinger som desværre døde i min mave af TTTS i 17. graviditetsuge. Jeg har også meget svært ved at komme videre...er faktisk helt høj når man endelig kommer igang med behandling igen, men falder så dybt igen når det ikke lykkes og testen er negativ. HADER at det lykkes for alle andre....(set med mine øjne)

Uh.... hvor er det altså bare hårdt at være i behandling.

Håber for jer at I en dag står med en dejlig baby i armene.

Et eller andet sted er det rigtig rart, at der er andre som har den samme følelse som mig, at jeg ikke er helt alene i verden, selvom jeg på ingen måde ønsker denne situation for nogen.

Jeg kan også blive helt høj, når vi endelig kommer igang med behandling. Lige sådan hvis det går godt undervejs. Det er vildt, at det kan påvirke så meget!

Det lyder til, at I har haft en rigtig svær kamp! Det kan nemlig være rigtig svært at dele andres glæde over, at de får børn. Nogle gange føles det som om de bare skyder dem ud efter hinanden.

Jeg håber, at kampen snart slutter for jer, med et positivt resultat. 

Anmeld

13. juli 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Har (heldigvis) aldrig været helt nede og vende over de mislykkede forsøg, men jeg var også ret overbevist om at det selvfølgelig skulle lykkes.

Blokerede vist bare for tankerne om plan c og ikke flere forsøg.

Men tror du skal finde dét der kan give dig ro, og gøre dig glad, og så bruge en masse tid på dét.

Hos os var det rigtig godt at holde en pause, og så gå i gang med akupunktur (begge to) i mellemtiden, og det fik vi jo en dreng ud af.

Håber for jer at det vil lykkes næste gang

Ved første forsøg var jeg også helt overbevist om, at det ville lykkes. 2. forsøg havde jeg også et stort håb. Men jeg kunne godt mærke, at jeg ved 3. forsøg var blevet mere modløs og at jeg havde mistet meget af troen på det.

Vi vil helt sikkert fokusere på at lave nogle gode ting sammen som kærester, og også mig selv alene. Det er vigtigt at forkæle sig selv i disse situationer.

Tusind tak! Jeg håber, at dit nuværende forsøg bærer frugt

Anmeld

13. juli 2012

Putomanen

Kris89 skriver:

Jeg har ikke været i behandling endnu, alligevel kan jeg nikke genkendene til alt du skriver. vi har forsøgt i 1½ år nu, mistede for 13 mdr. siden

føler mig bare så tom... meningen med livet uden børn, ja jeg kan ikke finde den.

Nej, det kan være rigtig svært og hårdt at forestille sig et liv uden børn! Hvis der i det mindste var en garanti for, at det vil lykkes os i sidste ende.

Vi må håbe, at vores kamp ender godt ud

Anmeld

13. juli 2012

pussekat

Putomanen skriver:

Hej alle I skønne damer

Vores 3. ICSI forsøg mislykkes for nyligt. Det var et hårdt slag, og vi står nu højst sandsynligt overfor vores sidste forsøg i det offentlige.

Det har ramt mig hårdt, og jeg har været ret nede efterfølgende. Mit liv føles meningsløst, og jeg kan få en følelse af total tomhed, når jeg kommer hjem fra arbejde. Jeg tænker på, hvad meningen med livet skal være... Bare at gå på arbejde, komme hjem, surfe på nettet, lave mad og gå i seng.

Det rammer mig altid hårdest lige efter et forsøg, og det er blevet værre for hvert forsøg. Nogle gange føler jeg mig enormt alene, og at der ikke er nogen som kan forstå, hvordan det føles.

Mellem behandlinger og i vores pauser har jeg fået arbejdet mig op igen, og jeg har igen fået en glæde ved livet og alle dens fornøjelser.

Jeg tror mit spørsgmål er, om I andre får det på samme måde? Skal i også genvinde jeres glæde ved livet efterfølgende?

Hilsen en trist Putoman

hejsa

jeg kan sige at vi her lige får det siden førsøg i det off og jeg synde det er pis træt af det ikke vil lykke for os  her prøve 2 iui og 1 ivf og 11 icsi så pas mange førsøg og her være gravif 2 gang men end i 2 sa så kom den dum læge at sige vi skal have køre dononæg fra start af tak for lort vi kun ikke bliv skriv op da jeg være når at bliv for gamle og lige nu her vi ikke penge til det pravit  så nu håbet vi på en øko her i hus

og p.s er nok dag lang ned over det ikke vil lykke for os sige i går til mand at det er sjov det er mig som ikke kan får børn i min famlie og jeg få alle sygdom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.