Lægesekretær elev - svar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Loa

CamillaSoefelt skriver:

Hvordan merit tænker du??

Har heldigvis taget begge dele og sendt med ansøgningen. Så de skrev bare god sommer til mig;-)! Hihi.

Jamen havde bare hørt man kunne få merit hvis man havde en kontoruddannelse inden. En jeg hørte om fik uddannelsen forkortet fire måneder...

Har taget blindskift men latin er først i september, så de kan først det derefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Loa skriver:

Jamen havde bare hørt man kunne få merit hvis man havde en kontoruddannelse inden. En jeg hørte om fik uddannelsen forkortet fire måneder...

Har taget blindskift men latin er først i september, så de kan først det derefter

Okay? Det da lækkert hvis det ku lade sige gøre? Men undrer da også mig at du ikke skal søge om det?

Måske du skal ringe til dem?

Anmeld

11. juli 2012

bobbles

chael skriver:

Ja, altså Hg er jo på su. Så må man tage su lån oveni, det er jo en god invistering i ens fremtid jo

jo det giver jeg dig ret i men man får ikke meget mere end 5000 i su det kan man jo ikke leve for med to børn

Anmeld

11. juli 2012

chael

CamillaSoefelt skriver:

Vi skal jo være på 3 forskellige hospitaler i løbet af de to år. Så mon ikke ? Hvor bor du?

Frederikssund

Anmeld

11. juli 2012

chael

Frøken Christiansen skriver:

jo det giver jeg dig ret i men man får ikke meget mere end 5000 i su det kan man jo ikke leve for med to børn

Men med su lån, 4500 oveni, så kommer du op på 9500 kr

Anmeld

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Jeg har levet for su i et år med et barn. Burde man også kunne med to. Hårdt men kan lade sig gøre;-)!!

Anmeld

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Og det var uden su lån!

Anmeld

11. juli 2012

CamillaSoefelt

chael skriver:

Frederikssund

Arh, mon så ikke du kommer på Frederikssund i en af perioderne??

Anmeld

11. juli 2012

chael

CamillaSoefelt skriver:

Arh, mon så ikke du kommer på Frederikssund i en af perioderne??

Det håber jeg og så Hillerød og Herlev. Det er dem der ligger nærmest.

Anmeld

11. juli 2012

Loa

CamillaSoefelt skriver:

Okay? Det da lækkert hvis det ku lade sige gøre? Men undrer da også mig at du ikke skal søge om det?

Måske du skal ringe til dem?

Ser evt hvornår uddannelsesaftalen kommer og evt hvad der står i, og ellers ringer jeg da lige og forhører mig. Ikke at det er afgørende overhovedet men hvis det kunne lade sig gøre ville det jo være fint.

Er bare glad for jeg har fået en plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.