Lægesekretær elev - svar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

CamillaSoefelt

Miss Flowerpower skriver:

Sorry jeg skrev forkert i den første besked.

Nej sorry, når du er færdig som elev hedder startlønnen ca. 23000. og når man har 7 års anciennitet stiger man 6 løntrin.

Du kan forhandle hvert år, men det er ikke sikkert, at du får noget eller har krav på noget.

Det gik lige lidt for hurtigt.

Min løn efter 7 år og 6 løntrin lå på 25000.

Du har mulighed for tillæg, hvis du er elevansvarlig, souschef, teamleder osv. Da jeg var souschef havde jeg en løn på 27000. Så det kan godt være at elevlønnen er udemærket, man stiger så blot ikke så meget efterfølgende  Dertil kommer der så selvfølgelig også 15% pension, det skal man jo ikke glemme..

Hehe, tænkte jeg nok

Men tak for svar..

Ved du hvor lang tid de er med uddannelsesaftalen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

XXSS

CamillaSoefelt skriver:

Hehe, tænkte jeg nok

Men tak for svar..

Ved du hvor lang tid de er med uddannelsesaftalen?

Jeg mener at vi fik den mens vi gik på skole.. Men det kan jo være forskelligt fra sted til sted. De gør det anderledes på sjælland end de gjorde i Århus.

Anmeld

4. september 2012

Awd

Så åbner vi lige tråden igen, nu er der jo snart ikke længe til mere

Uhhh hvor jeg glæder mig og er ved at blive skør over ikke at have fået noget at vide endnu

Ved ikke om man må linke til andre websteder,men nu gør jeg det og så må den blive slettet

Der ligger en tråd for optagede lægesekretærelever 2012 på dindebat/jubii, hvor vi følger hinanden og præsenterer lidt om sig selv osv, så hvis nogen vil være med, så kom glad

http://dindebat.dk/job-karriere/793494-laegesekretaerelev-2012-optaget-elever.html

Og så lige et spørgsmål: Nogen der evt. har hørt noget om vi skal på hyttetur i region H? (fordi de skal det på OUH) Og ærligt må jeg sige at det ikke lige er mig og giver mig lidt rumlen i maven ved tanken om at skulle være væk fra min familie og hvad med børnene hvis man ikke har nogen til at passe?

God dag til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.