Lægesekretær elev - svar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

CamillaSoefelt

chael skriver:

Det håber jeg og så Hillerød og Herlev. Det er dem der ligger nærmest.

Håber selv på Hillerød og Herlev... Ved ikke om Frederikssund ligger tættest i forhold til feks Helsingør el Gentofte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Loa skriver:

Ser evt hvornår uddannelsesaftalen kommer og evt hvad der står i, og ellers ringer jeg da lige og forhører mig. Ikke at det er afgørende overhovedet men hvis det kunne lade sig gøre ville det jo være fint.

Er bare glad for jeg har fået en plads

Uh det forstår jeg virkelig godt. Det er jeg også. Kender du nogen der er lægesekretær?

Anmeld

11. juli 2012

Valle81

Hjerteligg tillykke til jer alle sammen:9) jeg starter jo også til september men bare i Viborg:0)

Vil lige tilføje at adgangskravene kan være meget forskellige. I Viborg skal man have ikke have diagnoselatin inden:0)

I Viborg skule vi sende ansøgning. Fra den blev vi udtaget til stavetest. Derfra gik vi videre til en gruppesaltale og era fik vi at vide om vi fik jobbet eller ej:0)

Christna

Anmeld

11. juli 2012

Loa

CamillaSoefelt skriver:

Uh det forstår jeg virkelig godt. Det er jeg også. Kender du nogen der er lægesekretær?

Kun sådan bekendte, men de er alle glade for at være det
Og så har min søster også fået en plads bare fra august af på Holbæk

Anmeld

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Loa skriver:

Kun sådan bekendte, men de er alle glade for at være det
Og så har min søster også fået en plads bare fra august af på Holbæk

Fedt. Det lyder bare super godt altså. Ih hvor jeg glæder mig;0)! Får du dagpenge nu her eller?

Anmeld

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Valle81 skriver:

Hjerteligg tillykke til jer alle sammen:9) jeg starter jo også til september men bare i Viborg:0)

Vil lige tilføje at adgangskravene kan være meget forskellige. I Viborg skal man have ikke have diagnoselatin inden:0)

I Viborg skule vi sende ansøgning. Fra den blev vi udtaget til stavetest. Derfra gik vi videre til en gruppesaltale og era fik vi at vide om vi fik jobbet eller ej:0)

Christna

Tusind tak og kan kun sige ilm!

Vildt så forskelligt det er hva? Ej hvor åndssvagt med gruppesamtale? Dvs flere kandidater til samtale eller?

Anmeld

11. juli 2012

Valle81

CamillaSoefelt skriver:

Tusind tak og kan kun sige ilm!

Vildt så forskelligt det er hva? Ej hvor åndssvagt med gruppesamtale? Dvs flere kandidater til samtale eller?

Ja, det er meget forskelligt:0)

Gruppesamtalerne ar vildt gode, vil til hver en tid vælge det fremfor en alm samtale.

Vi var 28 til samtale og der skulle ansættes 14. Dagen efter samtalen fik vi besked om vi fik jobbet. Fik man et opkald var man ansat, en mail så var det slut...

Fra start var der 273 ansøgere, 60 var til staveprøve og så de 28 til samtale og 14 ansat:0)

Anmeld

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Valle81 skriver:

Ja, det er meget forskelligt:0)

Gruppesamtalerne ar vildt gode, vil til hver en tid vælge det fremfor en alm samtale.

Vi var 28 til samtale og der skulle ansættes 14. Dagen efter samtalen fik vi besked om vi fik jobbet. Fik man et opkald var man ansat, en mail så var det slut...

Fra start var der 273 ansøgere, 60 var til staveprøve og så de 28 til samtale og 14 ansat:0)

Hvordan foregik de så?

Wauw hvor flot!! Her var der ca 300 ansøgere, 200 blev kaldt til samtale og derefter blev 120 valgt til ansættelse. Mail til alle, uanset positivt el negativt.

De holdt samtaler ml 18-28 juni og vi fik svar 10 juli. Pyyhh en ventetid;/!!

Anmeld

11. juli 2012

bobbles

CamillaSoefelt skriver:

Jeg har levet for su i et år med et barn. Burde man også kunne med to. Hårdt men kan lade sig gøre;-)!!

der er jo meget forskel på folk og deres økonomi bare i husleje og gæld så er jeg oppe og skal betale ca 8000 kr! Så er der ikke specielt meget tilbage

Anmeld

11. juli 2012

bobbles

chael skriver:

Men med su lån, 4500 oveni, så kommer du op på 9500 kr

jeg kan ikke få 4500 i su lån da jeg var på su i 2009 der var jeg alene mor og der fik jeg hvad jeg højest kunne få i lån og det var 2700 ekstra hver måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.