Lægesekretær elev - svar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

chael

Frøken Christiansen skriver:

hvordan søger man ind på den uddannelse? hvordan og hvorledes synes den uddannelse virker rigtig spændende  har du evt en adresse eller link?

Ansøgningsfristen udløb 25. Maj. Så så skal du vente til næste år når de søger.

Man sender et ansøgningsskema via mail, som kan hentes på deres hjemmeside. Så bliver man udvalgt til samtale.

Men det kommer også an på hvor i landet man søger jeg har søgt i region hovedstaden, hvor det foregik således

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

chael

CamillaSoefelt skriver:

Tillykke:-)!!!

Tak det er helt uvirkeligt og jeg kan slet ikke forstå det

Anmeld

11. juli 2012

bobbles

chael skriver:

Ansøgningsfristen udløb 25. Maj. Så så skal du vente til næste år når de søger.

Man sender et ansøgningsskema via mail, som kan hentes på deres hjemmeside. Så bliver man udvalgt til samtale.

Men det kommer også an på hvor i landet man søger jeg har søgt i region hovedstaden, hvor det foregik således

*C

ja men hvor finder man den ansøgning? synes ikke jeg kan finde noget om det på nettet samt adgangskravene

Anmeld

11. juli 2012

chael

ja men hvor finder man den ansøgning? synes ikke jeg kan finde noget om det på nettet samt adgangskravene

Du kan ikke finde den, for fristen er udløbet. Så du skal vente til næste forår.

Anmeld

11. juli 2012

chael

Og kravene er Hg, hf osv.

Så skal man have et kursus i diagnose latin og 10 finger systemet.

Anmeld

11. juli 2012

Loa

Det kan være det først kommer frem når de skal til at søge igen, så de får alle ansøgninger på én gang.

Har du Handelsskole har du adgang, hvis gymnasie eller hg skal du vist have nogle fag inden da. (mener jeg helt bestemt)

Anmeld

11. juli 2012

bobbles

chael skriver:

Du kan ikke finde den, for fristen er udløbet. Så du skal vente til næste forår.

men de nedlægger vel ikke en hjemmeside pga ansøgnings fristen er overskredet?

Anmeld

11. juli 2012

Loa

chael skriver:

Og kravene er Hg, hf osv.

Så skal man have et kursus i diagnose latin og 10 finger systemet.

En hg er da ikke nok er den det? Skal man ikke have nogle supplerende fag inden man kan komme ind?

Anmeld

11. juli 2012

chael

Loa skriver:

En hg er da ikke nok er den det? Skal man ikke have nogle supplerende fag inden man kan komme ind?

Altså jeg har kun min HG og så 4 fag, for at kunne komme på sygepleje skolen. Adgangs kravet er minimum HG. Og så med diagnoselatin og blindskrift oveni.

*C

Anmeld

11. juli 2012

chael

men de nedlægger vel ikke en hjemmeside pga ansøgnings fristen er overskredet?

Har du prøvet at søge på ug.dk?

Det er uddannelsesguiden, der kan man læse om de forskellige uddannelser, adgangskrav, løn osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.