Lægesekretær elev - svar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Frøken Christiansen skriver:

der er jo meget forskel på folk og deres økonomi bare i husleje og gæld så er jeg oppe og skal betale ca 8000 kr! Så er der ikke specielt meget tilbage

Fair nok. Betaler nu selv en husleje på 8000 + fællesudgifter på 3000.-;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Loa

CamillaSoefelt skriver:

Fedt. Det lyder bare super godt altså. Ih hvor jeg glæder mig;0)! Får du dagpenge nu her eller?

Jeps desværre.....

Anmeld

11. juli 2012

chael

jeg kan ikke få 4500 i su lån da jeg var på su i 2009 der var jeg alene mor og der fik jeg hvad jeg højest kunne få i lån og det var 2700 ekstra hver måned

Men det er ændret for jeg er lige gået ud af Hg i 2010. Og der fik jeg 4500 kr.

Men kunne det i det mindste ikke være værd at undersøge?

Anmeld

11. juli 2012

bobbles

chael skriver:

Men det er ændret for jeg er lige gået ud af Hg i 2010. Og der fik jeg 4500 kr.

Men kunne det i det mindste ikke være værd at undersøge?

jo men at skulle betale 54000 kr tilbage? det er godt nok mange penge  

Anmeld

11. juli 2012

CamillaSoefelt

Loa skriver:

Jeps desværre.....

Desværre?

Anmeld

11. juli 2012

Awd

Jeg er også kommet ind

Jeg skal tage diagnose latin i Lyngby 2 uger op til uddannelses start så jeg afslutter kurset om fredagen og starter jo så op om mandagen d. 1 oktober, men pludselig er jeg blevet HELT VILDT angst for at det er for sent??

Der står jo godt nok at bare man har kurset INDEN start, men kan der mon blive problemer med det? Altså som i at det ikke kan nå at blive godkendt? Var heldig at komme på et ekstra hold for noget tid siden fordi de andre kurser inden var fyldt op og der tænkte jeg jo stille og roligt at det måtte være fint, men nu hvor det faktisk er lykkedes, bliver man jo vildt nervøs for at noget skal gå galt, for vil jo det her SÅ VILDT.....

Anmeld

12. juli 2012

Loa

CamillaSoefelt skriver:

Desværre?

Jeps desværre på dagpenge
Ville hellere have en alm indtægt, det andet her er noget besværligt bøvl....

Anmeld

12. juli 2012

Loa

Catering-Cakes skriver:

Jeg er også kommet ind

Jeg skal tage diagnose latin i Lyngby 2 uger op til uddannelses start så jeg afslutter kurset om fredagen og starter jo så op om mandagen d. 1 oktober, men pludselig er jeg blevet HELT VILDT angst for at det er for sent??

Der står jo godt nok at bare man har kurset INDEN start, men kan der mon blive problemer med det? Altså som i at det ikke kan nå at blive godkendt? Var heldig at komme på et ekstra hold for noget tid siden fordi de andre kurser inden var fyldt op og der tænkte jeg jo stille og roligt at det måtte være fint, men nu hvor det faktisk er lykkedes, bliver man jo vildt nervøs for at noget skal gå galt, for vil jo det her SÅ VILDT.....

Stort tillykke.

Jeg skal på samme kursus som dig og jeg skrev det til dem (og sagde det til dem til samtalen) og der var ikke noget problem

Anmeld

12. juli 2012

chael

jo men at skulle betale 54000 kr tilbage? det er godt nok mange penge  

Jo, men sådan er der jo man mennekser der er nød til at gøre

Incl mig selv.

Men når man sp får en elevplads, så er det jo med løn. Og hvis man prioritere ordentligt, så er lånet hurtigt banket af

Anmeld

12. juli 2012

chael

Til lykke til os alle

Hvor sjovt at skulle følges med andre herinde fra

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.