Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bella89 skriver: det er da også en mere billige måde at gøre det på held og lykke med baby
det er da også en mere billige måde at gøre det på held og lykke med baby
Det er helt sikkert billigere
Og mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg prøvede ÆL test et par gange bare for at se om der nu var kommet gang i min ÆL efter p-pillestop.
Jeg stoppede dog med det igen, og den måned (3 mdr. efter p-pille stop) hvor jeg blev gravid brugte jeg ikke ÆL test.
Bella89 skriver: min kæreste og jeg har snakket om hvor mange der brugte sådan nogle og var bestemt ikke enige jeg brugte ikke sådan nogle til min datter første gang, da det var uvendet men til denne gang bruger vi da vi ønsker det og nu har taget os 5 mdr. hvad gjorde i
min kæreste og jeg har snakket om hvor mange der brugte sådan nogle og var bestemt ikke enige jeg brugte ikke sådan nogle til min datter første gang, da det var uvendet men til denne gang bruger vi da vi ønsker det og nu har taget os 5 mdr. hvad gjorde i
Vi brugte det og næste gang vil jeg helt sikkert også bruge det! Min mens er meget uregelmæssigt og testen var helt sikkert med til at ramme plet Hvorfor ikke bruge de hjælpemiddler man kan
Missq4 skriver: mangler et svar der hedder at man ikke bruger den slags jeg har ikke brugt og kommer heller ikke til det her er den sidst jeg vil lukkes efter den her
mangler et svar der hedder at man ikke bruger den slags
jeg har ikke brugt og kommer heller ikke til det her er den sidst jeg vil lukkes efter den her
Slott skriver: Ja de var alt for forvirende for mig. Det er sådan en fætter her http://www.clearblueshop.dk/clearblue-fertilitetsmonitor.php Den er super smart den siger hvornår man skal teste, siger hvornår man bliver mere og mere frugtbar og siger hvornår du præcis har din ægløsning. Og så husker den på det også Top smart
Ja de var alt for forvirende for mig.
Det er sådan en fætter her
http://www.clearblueshop.dk/clearblue-fertilitetsmonitor.php
Den er super smart den siger hvornår man skal teste, siger hvornår man bliver mere og mere frugtbar og siger hvornår du præcis har din ægløsning. Og så husker den på det også Top smart
Rødhætte skriver: Vi brugte det og næste gang vil jeg helt sikkert også bruge det! Min mens er meget uregelmæssigt og testen var helt sikkert med til at ramme plet Hvorfor ikke bruge de hjælpemiddler man kan
Bella89 skriver: super smart tak for dit link det er bare lidt meget man giver for sådan en fætter men hvis man ønsker baby så er der ikke noget der kan blive for dyrt.
super smart tak for dit link det er bare lidt meget man giver for sådan en fætter men hvis man ønsker baby så er der ikke noget der kan blive for dyrt.
Ja den er dyr men jeg ved en del har købt over e-bay fra england og mener den der koster 800 kr jeg købte min på dba den var stadig i orgibal kasse og fik 20 tests med det er til ca 2 mdr og det ga jeg 600 kr for.
Slott skriver: Ja den er dyr men jeg ved en del har købt over e-bay fra england og mener den der koster 800 kr jeg købte min på dba den var stadig i orgibal kasse og fik 20 tests med det er til ca 2 mdr og det ga jeg 600 kr for.
Bella89 skriver: det var da billigt
det var da billigt
Ja det var det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128