Vil gerne høre hvor mange der har og ikke har :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Troldemommi

jeg aner faktisk ikke hvad en ægløsningstest er eller hvad den gør :-) jeg ved heller ikke hvornår jeg/man har ægløsning.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Jupiter

Jeg har brugt dem i starten indtil jeg begyndte at kunne mærke hvornår jeg havde ægløsning.

Jeg fik aldrig en positiv test, men nu hvor jeg får signalet helt tydeligt at kroppen, bruger jeg dem ikke mere.

Vi er på 4. forsøg.

Anmeld

11. juli 2012

Bella89

Camillos skriver:

Jo mere du fokuserer på det skal lykkes jo længere går der mange gange.. jeg har PCO og har aldrig kunne regne med ægløsnings teste pga mine hormoner og havde ikke ægløsning hver måned..  

Vi havde kun sex 1 gang den måned jeg blev gravid grundet flytning og nyt arbejde.. Så var fokus væk og nu er jeg 6 mdr henne..

nej hvor dejligt stort tillykke

Anmeld

11. juli 2012

Bella89

Masig skriver:

Ja det er unfair... Alle burde bare blive gravide når de ønskede det og undgå det når de ikke ønskede det... Ville være smart altså...

ja det ville være meget bedre

Anmeld

11. juli 2012

Bella89

Jupiter skriver:

Jeg har brugt dem i starten indtil jeg begyndte at kunne mærke hvornår jeg havde ægløsning.

Jeg fik aldrig en positiv test, men nu hvor jeg får signalet helt tydeligt at kroppen, bruger jeg dem ikke mere.

Vi er på 4. forsøg.

det er da også en mere billige måde at gøre det på held og lykke med baby

Anmeld

11. juli 2012

SS82

Jeg har brugt ægløsningstest men synes jeg havde svært ved helt at tolke dem (det med stregen der skal være lig tydlig eller tudligere). Så nu har jeg anskaffet mig en fertelitetsmonitor istedet for.

Anmeld

11. juli 2012

Bella89

Slott skriver:

Jeg har brugt ægløsningstest men synes jeg havde svært ved helt at tolke dem (det med stregen der skal være lig tydlig eller tudligere). Så nu har jeg anskaffet mig en fertelitetsmonitor istedet for.

de er også svære mine test kan være svagt positive op til 3 dage før! og virkelig positiv i to dage :?
hvad er det for en ting?

Anmeld

11. juli 2012

Missq4

mangler et svar der hedder at man ikke bruger den slags

jeg har ikke brugt og kommer heller ikke til det her er den sidst jeg vil lukkes efter den her

Anmeld

11. juli 2012

SS82

Bella89 skriver:

de er også svære mine test kan være svagt positive op til 3 dage før! og virkelig positiv i to dage :?
hvad er det for en ting?

Ja de var alt for forvirende for mig.

Det er sådan en fætter her

http://www.clearblueshop.dk/clearblue-fertilitetsmonitor.php

Den er super smart den siger hvornår man skal teste, siger hvornår man bliver mere og mere frugtbar og siger hvornår du præcis har din ægløsning. Og så husker den på det også  Top smart

Anmeld

11. juli 2012

SS82

Bella89 skriver:

hvad er det for en ting?

Ja de var alt for forvirende for mig.

Det er sådan en fætter her

http://www.clearblueshop.dk/clearblue-fertilitetsmonitor.php

Den er super smart den siger hvornår man skal teste, siger hvornår man bliver mere og mere frugtbar og siger hvornår du præcis har din ægløsning. Og så husker den på det også  Top smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.