Vil gerne høre hvor mange der har og ikke har :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

La´chrissen

Jeg har stemt nej, fordi at vi er i behandling og der scanner de og måler for at finde den rigtige dag til at tage ægløsnings sprøjte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

har aldrig brugt sådan en, og ved ikke hvordan de virker..

Har heller aldrig planlagt.. og alligevel har jeg en fantastisk datter

Anmeld

10. juli 2012

Bella89

Masig skriver:

Narh jeg havde som sagt også mange smerter og det havde jeg også dengang jeg blev gravid, men man skal jo huske at der "kun" er ca 20% chance for graviditet hver cyklus, så det kan nemt tage lang tid... ved godt der er rigtig mange historier om dem der bliver gravide i første hug, men statistikken siger at det langt fra er alle der bliver gravide hurtigt.... det er helt normalt at der kan gå op til et år før der sker noget... Selvom det er træls....

Ja det er rigtigt trist at det er nemt for nogle og svært for andre...
Vi må bare blive ved og håbe på godt

Anmeld

10. juli 2012

Bella89

Babymor2010 skriver:

Jeg brugte dem ikke og vil heller ikke bruge penge på dem  Her gik der 3 mrd. efter p-pillestop, så kom de 2 streger 

Hvis der kommer en lillebror/søster, så vil jeg heller ikke bruge dem - det stresser mig mere end det gavner 

ja det ville være super lækkert hvis min krop bare hadet det sådan

Anmeld

10. juli 2012

Mor til Ella

Bella89 skriver:

min kæreste og jeg har snakket om hvor mange der brugte sådan nogle og var bestemt ikke enige
jeg brugte ikke sådan nogle til min datter første gang, da det var uvendet
men til denne gang bruger vi da vi ønsker det og nu har taget os 5 mdr.

hvad gjorde i

Nej, vi havde aftalt at de første 6 måneder lod vi naturen gå sin gang, og så ville vi kigge på det

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

Bella89 skriver:

min kæreste og jeg har snakket om hvor mange der brugte sådan nogle og var bestemt ikke enige

hvad gjorde i

Jo mere du fokuserer på det skal lykkes jo længere går der mange gange.. jeg har PCO og har aldrig kunne regne med ægløsnings teste pga mine hormoner og havde ikke ægløsning hver måned..  

Vi havde kun sex 1 gang den måned jeg blev gravid grundet flytning og nyt arbejde.. Så var fokus væk og nu er jeg 6 mdr henne..

Anmeld

10. juli 2012

raca

lige med gravititet sker det sjældet når man VIL HA DET...

det er jo et fint samspil der skal til.. og 5 mdr er altså ingen ting..

og nej vi har aldrig brugt det, heller ikke da vi selv prøvede.. og det gjorde vi i 2-3 år..

men var også i behandling.. så der var pænt meget styr på æggene...

Anmeld

10. juli 2012

Princesspigen

Bella89 skriver:

hvad gjorde i

først og fremmest har jeg læst mig til at det godt kan tage i gennemsnit mellem 6 og 12 måneder før man bliver gravid.. men det er nok uden æl-testene..

vi brugte ikke æl-test og var rimelig heldige da jeg blev gravid 3 måneder efter jeg droppede mine piller.. og var vidst mere held end alt andet at vi remte min æl da vi kun i januar måned havde sex 1-2 gange   

Anmeld

10. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Bella89 skriver:

hvad gjorde i

De virkede ikke på mig  Og tror egentligt også at man bliver mere stresset af at stå med en positiv test der aldrig bliver til mere end en test.

Som du selv skriver så har det taget jer 5 måneder og så laver du en smily der græder - måske i skulle lade være  Press og stress er ikke godt.

Anmeld

10. juli 2012

Masig

Bella89 skriver:

Ja det er rigtigt trist at det er nemt for nogle og svært for andre...
Vi må bare blive ved og håbe på godt

Ja det er unfair... Alle burde bare blive gravide når de ønskede det og undgå det når de ikke ønskede det... Ville være smart altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.