Vil gerne høre hvor mange der har og ikke har :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i brugt ægløsnings test?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.719 visninger
48 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Bella89

min kæreste og jeg har snakket om hvor mange der brugte sådan nogle og var bestemt ikke enige
jeg brugte ikke sådan nogle til min datter første gang, da det var uvendet
men til denne gang bruger vi da vi ønsker det og nu har taget os 5 mdr.

hvad gjorde i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

K&S

Bella89 skriver:

min kæreste og jeg har snakket om hvor mange der brugte sådan nogle og var bestemt ikke enige

hvad gjorde i

Vi brugte ikke, da vi prøvede at blive gravide - jeg nåede så også kun at have min mens 1 gang, før jeg var gravid

Anmeld

9. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Bella89 skriver:

hvad gjorde i

Vi har aldrig brugt dem - og har heller ikke overvejet at bruge dem Jeg er så også blevet gravid i første forsøg alle 3 gange, men jeg kan mærke min ægløsning, så det ville jo være ganske unødvendigt her

/ Taco78 

Anmeld

9. juli 2012

LR85

Nej, og har aldrig brugt eller ønsket

Anmeld

9. juli 2012

B&J

nej har jeg ikke brugt og ønsker det ikke heller ikke når engang vi skal have nr 2 vil jeg heller ikke

Anmeld

9. juli 2012

Bella89

K&S skriver:

Vi brugte ikke, da vi prøvede at blive gravide - jeg nåede så også kun at have min mens 1 gang, før jeg var gravid

hvor dejligt

Anmeld

9. juli 2012

Bella89

Taco78 skriver:

Vi har aldrig brugt dem - og har heller ikke overvejet at bruge dem Jeg er så også blevet gravid i første forsøg alle 3 gange, men jeg kan mærke min ægløsning, så det ville jo være ganske unødvendigt her

det var da en skøn måde og blive gravid på når man ønsker det

Anmeld

9. juli 2012

Tona

Bella89 skriver:

hvad gjorde i

Det har ikke været nødvendigt for os, for jeg er så heldig at have en totalt reglmæssig cyklus og ved præsis hvornår jeg havde ægløsning. Ellers tror jeg nok at jeg havde overvejet det. Når først jeg har bestemt mig for at ville have en baby er jeg så utålmodig at jeg slet ikke kan beherske mig og så skal det bare gå så stærkt som muligt

Anmeld

9. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, har aldrig brugt det og har heller ikke ønsket det, da jeg tror, at det stresser kroppen.

Anmeld

9. juli 2012

Masig

Vi brugte dem de første par måneder for at se hvordan ÆL lå i cyklus. Fandt dog ud af det svingede meget fra måned til måned, men at jeg kunne mærke den hver gang (fik ret slemme mens lignende smerter) så vi sexede bare når jeg kunne mærke den...

Men til trods for både ÆL teste og at jeg kunne mærke den, tog det alligevel 11 mdr at blive gravid

Så det er ikke altid det er løsningen at vide hvornår man har ÆL, det kan skam meget vel trække ud alligevel (og skal lige siges vi absolut intet fejler nogen af os)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.