Bella89 skriver:
det var da en skøn måde og blive gravid på når man ønsker det 
Jeg føler mig skam også meget heldig, kan du tro
Første gang inden vi gik i gang, tænkte jeg, at der nok gik det meste af et år, da min søster og min mands bror begge måtte have hjælp - men der var gevinst med det samme.
Anden gang tænkte vi, at vi nok hellere måtte planlægge det lidt, HVIS vi nu skulle være så heldige igen - dog troede jeg ikke på at det ville lykkes så hurtigt igen. Men jeg måtte tidligst få termin i juli, da jeg lige skulle være færdig med mine eksamener først - bum termin d 10. juli 
Tredje gang (jeg er gravid nu
) ville vi lige fri af december og januar (i januar er der et par fødselsdage i familien), så vi gik i gang så jeg tidligst kunne få termin i februar... Og jeg har nu termin d 17/2 
Men jeg har virkelig ikke troet på, at vi dog kunne være SÅ heldige - nogen af gangene. Første gang begyndte mine symptomer en uge før forventet mens, anden gang begyndte de de faktisk liige efter min ægløsning (?!) og denne gang igen en uge før mens skulle komme. Og hver gang har jeg sagt til mig selv - arh det er bare din krop, der driller, det er kun i dit hovede... Fordi jeg ikke troede, vi kunne være SÅ heldige 
Held og lykke til alle jer, der prøver derude 
/ Taco78 
Anmeld