er jeg langt ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Laura.

onlyme skriver:

Ja undskyld mange gange men jeg forstår simpelthen ikke disse ''emner'' bliver ved med at poppe op her inde,.!

Jeg syntes da virkelig ikke det er et spørgsmål, om du er langt ude eller ej,.! Men du må åbenbart have din tvivl,. Og ige mht, det her syntes jeg bestemt jeg kan sige ja - DU ER LANGT UDE,.!

Du skriver at i var tæt på at være sammen da i skulle hjem, men at du dog stoppede det af respekt til din kæreste, her tænker jeg lidt, mon ikke du skulle havde ''stoppet'' det allerede enden det begyndte .?
Du har jo svigtet din kæreste anyways,.!

Jeg syntes du har været en bitch overfor ham du er sammen med, han fortjæner da bedre,.! Når du har været ''som du skriver'' (((tæt))) på at være sammen med den anden og fortsat skriver med ham på face, og oven i købet mere eller mindre har aftalt med ham i skal ses igen,. Så syntes jeg da bare du skal pakke dine ting og gå fra din ''kæreste'',. For der er tydeligvis intet der tilbage, eftersom du har kunne og gør som du gør,.!

Hvis følelserne i et forhold er ved at rande ud, så snakker man indbyrdes om dette og finder i fællesskab ud af om man vil kæmpe for det og om man tror nok på det til det ellers bliver man enige om at det var det,. Også skilles man på en ordenlig måde,.! Man tager sku ikke røven på ''hinanden'' på den måde der,.!

Ja det er bare min mening,.!

Jamen jeg er så enig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Mig24

Synes at det er forkert af ts. Men hvordan kan du generalisere på den måde?? Det er langt fra alle der er sådan. Mødte faktisk min mand i Tyrkiet for 4 år siden. Vi er i dag gift og har en søn sammen. Og jeg har aldrig tvivlet på ham! Bare fordi at du har været ude for det. Betyder det jo ikke at alle er sådan og at man skal holde sig langt væk frá dem???

Ja det self ikke alle, men de fleste  Nogen kommer der lort ud af efter flere år. Og nej har ikke oplevet det  HELDIGVIS. Men jeg sagde bare min mening til hende der oprettede emnet.
Det helt normalt, og positivt at sige sin mening

LYKKE TIL JER

Anmeld

28. juni 2012

SS82

onlyme skriver:

Ja undskyld mange gange men jeg forstår simpelthen ikke disse ''emner'' bliver ved med at poppe op her inde,.!

Jeg syntes da virkelig ikke det er et spørgsmål, om du er langt ude eller ej,.! Men du må åbenbart have din tvivl,. Og ige mht, det her syntes jeg bestemt jeg kan sige ja - DU ER LANGT UDE,.!

Du skriver at i var tæt på at være sammen da i skulle hjem, men at du dog stoppede det af respekt til din kæreste, her tænker jeg lidt, mon ikke du skulle havde ''stoppet'' det allerede enden det begyndte .?
Du har jo svigtet din kæreste anyways,.!

Jeg syntes du har været en bitch overfor ham du er sammen med, han fortjæner da bedre,.! Når du har været ''som du skriver'' (((tæt))) på at være sammen med den anden og fortsat skriver med ham på face, og oven i købet mere eller mindre har aftalt med ham i skal ses igen,. Så syntes jeg da bare du skal pakke dine ting og gå fra din ''kæreste'',. For der er tydeligvis intet der tilbage, eftersom du har kunne og gør som du gør,.!

Hvis følelserne i et forhold er ved at rande ud, så snakker man indbyrdes om dette og finder i fællesskab ud af om man vil kæmpe for det og om man tror nok på det til det ellers bliver man enige om at det var det,. Også skilles man på en ordenlig måde,.! Man tager sku ikke røven på ''hinanden'' på den måde der,.!

Ja det er bare min mening,.!

Anmeld

28. juni 2012

Ciss

Hej

Jeg er bare nødt til at kommentere en ting:

Du skriver, at du ikke er forelsket længere, men at du elsker ham højt. Det er helt normalt. Forelskelsen varer ikke livet ud. Intet er nyt og spændende i al evighed. Men når forelskelsen giver sig, skulle der gerne ligge en mere varig kærlighed i bunden.

Jeg kan ikke sige noget om, om dit forhold med din kæreste er sådan, at I har en fremtid sammen. Det lyder lidt for mig, som om hverdagen har indhentet dig, og du har lyst til, at der skal ske noget nyt og spændende. Måske tager jeg fejl.

Uanset: I mine øjne ville det rigtige være, at du udviser lidt selvdiciplin. Du har taget et valg, du har en kæreste. I tillæg har du taget endnu et valg og startet en familie med ham. Du er nødt til at tage konsekvensen af de valg. Enten må du afslutte forholdet til din kæreste på en ordentlig måde - og det vil også sige at finde gode løsninger for jeres fælles barn - og så sætte flirten lidt på vent ind til der er rene linjer. Eller også så satser du virkelig på en fremtid med din kæreste, og så afslutter du flirten på stedet.

Man opgiver en del ting, når man bliver et par. Man får et fællesskab, men man mister noget frihed af den ene og den anden slags. Hvis man ikke virkelig vil det, kommer det ikke til at fungere.

Lykke til.

Anmeld

28. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mig24 skriver:

HELT ENIG

PS. Hold dig væk fra dem i tyrkiet, de gør det for penge og for at komme hertil. Det ved du ikke self, og det kan du ikke se da de er total kloge, med at hvordan de skal vise sig frem. Hvis du spørg ham vil han sige åh nej og bla bla ba.
Men jeg ville bare sige min mening, da jeg kender så godt til det.

Du skal ikke sidde der og generalisere. Bare fordi du tror du kender så godt til det. Der er gode og dårlige mennesker over alt. 

Anmeld

28. juni 2012

Loa

Aisha skriver:

Du skal ikke sidde der og generalisere. Bare fordi du tror du kender så godt til det. Der er gode og dårlige mennesker over alt. 

Come nu on, det er ikke det tråden handler om.....

TS: syntes du skal forlade din kæreste, du har jo allerede mentalt gjort det.... Alt andet er ikke fair....

Anmeld

28. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Loa skriver:

Come nu on, det er ikke det tråden handler om.....

TS: syntes du skal forlade din kæreste, du har jo allerede mentalt gjort det.... Alt andet er ikke fair....

Jeg ved godt hvad tråden handler om jeg har også sagt Hvad jeg skulle sige. Bliver bare sur når folk generalisere, for det er ikke det tråden handler om vel ?

Anmeld

28. juni 2012

Mig24

Aisha skriver:

Jeg har ikke tid til dig, SORRY. Men jeg skrev heller ikke til dig  husk det lige igen.

Held og lykke til dig

Anmeld

28. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mig24 skriver:

Jeg har ikke tid til dig, SORRY. Men jeg skrev heller ikke til dig  husk det lige igen.

Held og lykke til dig

Jo du gjorde for jeg er faktisk en af dem. Jeg er Tyrker  

Anmeld

28. juni 2012

Mig24

Aisha skriver:

Jo du gjorde for jeg er faktisk en af dem. Jeg er Tyrker  

Kan jeg godt forstå, jeg er selv fra tyrkiet  Men jeg mente self ikke alle, har måske skrevet forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.