Jeg tror, at du synes ham den nye er spændende, og du kan næsten ikke holde fingrene for dig selv i spænding. Det er dét du savner i dit forhold - i er jo ikke nyforelskede mere så han er ikke længere spændende.
Forestil dig så at du går fra din kæreste og er sammen med den nye - hvor længe vare det så? Han bliver jo også hverdag engang.
Det er noget så fristende at falde i og opleve den der sitrende nyforelskelse igen, men jeg tænker - hvorfor det, når dét jeg har er ægte kærlighed.
Jeres barn er kun 1 år, det er ikke underligt at den følelse af forelskelse ikke er der - rigtig mange oplever en nedgang i deres forhold efter de får børn.. følelserne går til noget andet- jeres barn. Men det kommer igen, hvis i er stærke og i holder fast i at i elsker hinanden. Og nu er du lige ved at give op for at opleve de sommerfugle i maven en gang til.
Først og fremmest synes jeg du skal være ærlig overfor dun kæreste nu - sig hvordan du er meget splittet, sæt ham ind i dine tanker. Sig at du har brug for lidt tid til at finde ud af hvor du står. Dernæst må du sætte dig ned, uden dit nye crush, uden din kæreste og finde ud af MED DIG SELV hvad du vil. Vil du jage den dejlige følelse af nyforelskelse (som i øvrigt nemt forsvinder igen) eller vil du kæmpe for den mand du elsker og som elsker dig?
Held og lykke.
Anmeld