er jeg langt ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

A&F

Aisha skriver:

Jeg synes du skal tage dig sammen seriøst! Jeg er selv Tyrker og har været der nede 100 gange. Jeg vil ikke generalisere men mange af dem tænker kun på sex og Europa. Tænk på din mand og barn vil du virkelig ødelægge det for en fyr du har kendt  i 2 uger ? 

Helt enig. Til ts, de fyre er kun interesseret i 2 ting at score, og så sige Hej hej. Jeg synes du har leget med ilden nok. Være ærlig og tag den derfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

DitteFisk

Jeg tror, at du synes ham den nye er spændende, og du kan næsten ikke holde fingrene for dig selv i spænding. Det er dét du savner i dit forhold - i er jo ikke nyforelskede mere så han er ikke længere spændende.

Forestil dig så at du går fra din kæreste og er sammen med den nye - hvor længe vare det så? Han bliver jo også hverdag engang.

Det er noget så fristende at falde i og opleve den der sitrende nyforelskelse igen, men jeg tænker - hvorfor det, når dét jeg har er ægte kærlighed.

Jeres barn er kun 1 år, det er ikke underligt at den følelse af forelskelse ikke er der - rigtig mange oplever en nedgang i deres forhold efter de får børn.. følelserne går til noget andet- jeres barn. Men det kommer igen, hvis i er stærke og i holder fast i at i elsker hinanden. Og nu er du lige ved at give op for at opleve de sommerfugle i maven en gang til. 

Først og fremmest synes jeg du skal være ærlig overfor dun kæreste nu - sig hvordan du er meget splittet, sæt ham ind i dine tanker. Sig at du har brug for lidt tid til at finde ud af hvor du står. Dernæst må du sætte dig ned, uden dit nye crush, uden din kæreste og finde ud af MED DIG SELV hvad du vil. Vil du jage den dejlige følelse af nyforelskelse (som i øvrigt nemt forsvinder igen) eller vil du kæmpe for den mand du elsker og som elsker dig? 

Held og lykke.

Anmeld

27. juni 2012

annecatrine88

Nu ikke for at støde nogen eller sådan noget.. Men da jeg var i Tyrkiet med min kusine, var der også en der lage an på mig og sendte roser til mig på hotellet.. Han fik svaret at han skulle smutte, da jeg lige havde mødt min kæreste.. Dagen efter var han igang med en anden pige på hotellet..

Det eneste de vil dernede er at score en fra europa, så de kan få en bedre tilværelse eller noget andet.. Så helt ærlig tror du at han venter på dig dernede..? Selvfølgelig gør han ikke det.. Han har da gang i flere allerede..

Så jeg synes du er langt ude og at din kæreste fortjener bedre.. Men min mening..

Anmeld

27. juni 2012

Mulle73

Jeg tror, at du synes ham den nye er spændende, og du kan næsten ikke holde fingrene for dig selv i spænding. Det er dét du savner i dit forhold - i er jo ikke nyforelskede mere så han er ikke længere spændende.

Forestil dig så at du går fra din kæreste og er sammen med den nye - hvor længe vare det så? Han bliver jo også hverdag engang.

Det er noget så fristende at falde i og opleve den der sitrende nyforelskelse igen, men jeg tænker - hvorfor det, når dét jeg har er ægte kærlighed.

Jeres barn er kun 1 år, det er ikke underligt at den følelse af forelskelse ikke er der - rigtig mange oplever en nedgang i deres forhold efter de får børn.. følelserne går til noget andet- jeres barn. Men det kommer igen, hvis i er stærke og i holder fast i at i elsker hinanden. Og nu er du lige ved at give op for at opleve de sommerfugle i maven en gang til. 

Først og fremmest synes jeg du skal være ærlig overfor dun kæreste nu - sig hvordan du er meget splittet, sæt ham ind i dine tanker. Sig at du har brug for lidt tid til at finde ud af hvor du står. Dernæst må du sætte dig ned, uden dit nye crush, uden din kæreste og finde ud af MED DIG SELV hvad du vil. Vil du jage den dejlige følelse af nyforelskelse (som i øvrigt nemt forsvinder igen) eller vil du kæmpe for den mand du elsker og som elsker dig? 

Held og lykke.

Helt enig!

Anmeld

27. juni 2012

betina23

A&F skriver:

Helt enig. Til ts, de fyre er kun interesseret i 2 ting at score, og så sige Hej hej. Jeg synes du har leget med ilden nok. Være ærlig og tag den derfra.

enig har selv haft en veninde der blev taget røven på..

og hvordan kan man have et forhold til en der bor så langt væk det ville ikke være fair hvor for dit barn... 

kæmp lidt for det du har... du har så meget mere...

håber du finder ud af det og tar en beslutning der best for din datter 

Anmeld

27. juni 2012

chael

Ja, det er langt ude!!!!!

Anmeld

27. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Mig, kæresten og vores knap 1 åringe barn har været på ferie i tyrkiet i to uger. Vi kom hjem fra en mdr siden ca. Jeg har ikke været forelsket i min kæreste i snart 1 år. Han ved det godt. Vi er ikke gået fra hinanden da jeg venter spændt og ser om de følelser ikke kommer tilbage (har haft vanvittige mange følelser for ham engang) dog elsker jeg ham stadig utrolig højt.

Nu skal det siges: jeg tror jeg er blevet forelsket i en tyrker
Vi snakkede sammen hver dag og bare første gang jeg så ham tænkte jeg allerede ' jamen gud da..

Vi havde hver en aften hvor vi gik ud med vores venner, de to mænd sammen og os piger. Så dem der ikke vare ude var sammen med børnene på hotellet. Da jeg var ude med min veninde, var vi på en bar hvor han kom. Og da vi skulle hjem var det meget tæt på vi var ved at være sammen, men stoppede det hurtigt da jeg ikke vil lade det gå over stregen med hensyn til at jeg har en kæreste.

Efter vi er kommet hjem har jeg skrevet med ham hver dag på face. Det ved min kæreste ikke, og det har jeg det elendigt med..
Han har spurgt om jeg ikke snart vil komme der ned igen, og jeg har sagt jo.. ´

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. S: Håber på at få lidthjælp og hører om jeg er total langt ude??

Ja, jeg synes du er langt ude

Og føler med din kæreste......

Det kaldes en ferie flirt, lad det dog være ved det?????

Anmeld

27. juni 2012

HeidiØ

Jeg synes virkelig du holder din kæreste for nar

Er glad for at læse du ikke lod den køre ud på din ferie - men det er stadig en form for utroskab når man faktisk ikke elsker sin kæreste og muligvis er forelsket i en anden, uden at sige det.

Du må finde ud af hvad DU vil! Det er synd for både din mand og dit barn det andet!!!!!

Anmeld

27. juni 2012

signe.

Til emnets overskrift; Ja det er du!

Begrundelse....  Han(selvf uden at vide det) har sikkert 50 andre piger på beding som han skriver med og lover guld og grønne skove... Mange af de fyre man møder sådanne steder lever jo næste af det der og nu har han fået sat i dit hoved at han kan tilbyde dig noget mere - no way! et er at dit forhold med din kæreste ikke går fantastisk - så gør det forbi, men lad for guds skyld være med at tage til tyrkiet ned til en flirt du har kendt i 2 uger.. du ser ham nok bare i armene på en anden europæer...

Og hvis det var det hele gik som fryd og gammen, hvad så med dit barn i den romance til en fyr i Tyrkiet?

Undskyld hvis jeg lød hård, var absolut ikke min mening, men kan end ikke forstå at du overhovedet overvejer at tage ned til ham igen... Du mangler helt sikkert noget i dit forhold til kæresten, men det kan der gøres noget ved, eller du kan finde en anden som mindst bor i samme land som dig

Pøj pøj

Anmeld

27. juni 2012

Sabina

Anonym skriver:

Mig, kæresten og vores knap 1 åringe barn har været på ferie i tyrkiet i to uger. Vi kom hjem fra en mdr siden ca. Jeg har ikke været forelsket i min kæreste i snart 1 år. Han ved det godt. Vi er ikke gået fra hinanden da jeg venter spændt og ser om de følelser ikke kommer tilbage (har haft vanvittige mange følelser for ham engang) dog elsker jeg ham stadig utrolig højt.

Nu skal det siges: jeg tror jeg er blevet forelsket i en tyrker
Vi snakkede sammen hver dag og bare første gang jeg så ham tænkte jeg allerede ' jamen gud da..

Vi havde hver en aften hvor vi gik ud med vores venner, de to mænd sammen og os piger. Så dem der ikke vare ude var sammen med børnene på hotellet. Da jeg var ude med min veninde, var vi på en bar hvor han kom. Og da vi skulle hjem var det meget tæt på vi var ved at være sammen, men stoppede det hurtigt da jeg ikke vil lade det gå over stregen med hensyn til at jeg har en kæreste.

Efter vi er kommet hjem har jeg skrevet med ham hver dag på face. Det ved min kæreste ikke, og det har jeg det elendigt med..
Han har spurgt om jeg ikke snart vil komme der ned igen, og jeg har sagt jo.. ´

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. S: Håber på at få lidthjælp og hører om jeg er total langt ude??

Ved du søger lidt råd. Men synes det der er dybt respektløs !! Så gå dog fra din kæreste, han skal da ikke spilde tiden på dig, hvis du tænder, flirter og er forelsket i en anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.