Anonym skriver:
Mig, kæresten og vores knap 1 åringe barn har været på ferie i tyrkiet i to uger. Vi kom hjem fra en mdr siden ca. Jeg har ikke været forelsket i min kæreste i snart 1 år. Han ved det godt. Vi er ikke gået fra hinanden da jeg venter spændt og ser om de følelser ikke kommer tilbage (har haft vanvittige mange følelser for ham engang) dog elsker jeg ham stadig utrolig højt.
Nu skal det siges: jeg tror jeg er blevet forelsket i en tyrker 
Vi snakkede sammen hver dag og bare første gang jeg så ham tænkte jeg allerede ' jamen gud da
..
Vi havde hver en aften hvor vi gik ud med vores venner, de to mænd sammen og os piger. Så dem der ikke vare ude var sammen med børnene på hotellet. Da jeg var ude med min veninde, var vi på en bar hvor han kom. Og da vi skulle hjem var det meget tæt på vi var ved at være sammen, men stoppede det hurtigt da jeg ikke vil lade det gå over stregen med hensyn til at jeg har en kæreste.
Efter vi er kommet hjem har jeg skrevet med ham hver dag på face. Det ved min kæreste ikke, og det har jeg det elendigt med..
Han har spurgt om jeg ikke snart vil komme der ned igen, og jeg har sagt jo.. ´
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. S: Håber på at få lidthjælp og hører om jeg er total langt ude??
Ja undskyld mange gange men jeg forstår simpelthen ikke disse ''emner'' bliver ved med at poppe op her inde,.!
Jeg syntes da virkelig ikke det er et spørgsmål, om du er langt ude eller ej,.! Men du må åbenbart have din tvivl,. Og ige mht, det her syntes jeg bestemt jeg kan sige ja - DU ER LANGT UDE,.!
Du skriver at i var tæt på at være sammen da i skulle hjem, men at du dog stoppede det af respekt til din kæreste, her tænker jeg lidt, mon ikke du skulle havde ''stoppet'' det allerede enden det begyndte .?
Du har jo svigtet din kæreste anyways,.!
Jeg syntes du har været en bitch overfor ham du er sammen med, han fortjæner da bedre,.! Når du har været ''som du skriver'' (((tæt))) på at være sammen med den anden og fortsat skriver med ham på face, og oven i købet mere eller mindre har aftalt med ham i skal ses igen,. Så syntes jeg da bare du skal pakke dine ting og gå fra din ''kæreste'',. For der er tydeligvis intet der tilbage, eftersom du har kunne og gør som du gør,.!
Hvis følelserne i et forhold er ved at rande ud, så snakker man indbyrdes om dette og finder i fællesskab ud af om man vil kæmpe for det og om man tror nok på det til det ellers bliver man enige om at det var det,. Også skilles man på en ordenlig måde,.! Man tager sku ikke røven på ''hinanden'' på den måde der,.!
Ja det er bare min mening,.!