er jeg langt ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Carl-Emil's mor

Isabella_mor skriver:

syntes det er respektløst over for din kæreste og han fortjener at få ren besked.. det er så min mening...

håber du finder en løsning.. for det er jo dig der er ved at komme ud i noget rigtig skidt. havde han gjort det over for dig, var du måske blevet rigtig ked af at finde ud af det, og havde ønsket at han kom til dig med det.. 

Enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Mig, kæresten og vores knap 1 åringe barn har været på ferie i tyrkiet i to uger. Vi kom hjem fra en mdr siden ca. Jeg har ikke været forelsket i min kæreste i snart 1 år. Han ved det godt. Vi er ikke gået fra hinanden da jeg venter spændt og ser om de følelser ikke kommer tilbage (har haft vanvittige mange følelser for ham engang) dog elsker jeg ham stadig utrolig højt.

Nu skal det siges: jeg tror jeg er blevet forelsket i en tyrker
Vi snakkede sammen hver dag og bare første gang jeg så ham tænkte jeg allerede ' jamen gud da..

Vi havde hver en aften hvor vi gik ud med vores venner, de to mænd sammen og os piger. Så dem der ikke vare ude var sammen med børnene på hotellet. Da jeg var ude med min veninde, var vi på en bar hvor han kom. Og da vi skulle hjem var det meget tæt på vi var ved at være sammen, men stoppede det hurtigt da jeg ikke vil lade det gå over stregen med hensyn til at jeg har en kæreste.

Efter vi er kommet hjem har jeg skrevet med ham hver dag på face. Det ved min kæreste ikke, og det har jeg det elendigt med..
Han har spurgt om jeg ikke snart vil komme der ned igen, og jeg har sagt jo.. ´

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. S: Håber på at få lidthjælp og hører om jeg er total langt ude??

Du er i hvert fald derude, hvor du i den grad savner at være forelsket.

Du vil gerne bekræftes, væk fra kødgryder og blemåse, drømmer dig væk... Det tror jeg vi alle kan forholde os til.

Men nu tillader jeg mig lige at blive lidt kedelig:

Drop ferieflirten. Han er IKKE vejen frem. Og selvom Tyrkiet er eksotisk, - så får du ikke en "gratis omgang" ved at rejse derned og udleve fantasien. Konsekvenserne bliver de samme.

Jeg synes, du skal fortælle din kæreste, hvordan du har det. Vær ærlig, selvom det er svært. Jeg har dyb, dyb respekt for mennesker, der formår at være ærlige, selv når det trækker tænder ud.

Ærligheden sætter dig fri. På den ene eller anden måde. Du skal lige over det virkeligt seje træk - og det kommer til at gøre ondt! - Bagefter er du klar til at leve og elske og få det hele med.

Så mit råd til dig: 

Gå ud i de brændenælder og bliv ved med at gå, til du kommer til en lysning, hvor du kan sidde og lade solen skinne på dig lige så længe og inderligt, som du - og enhver kvinde - har fortjent!

Anmeld

27. juni 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

onlyme skriver:

Ja undskyld mange gange men jeg forstår simpelthen ikke disse ''emner'' bliver ved med at poppe op her inde,.!

Jeg syntes da virkelig ikke det er et spørgsmål, om du er langt ude eller ej,.! Men du må åbenbart have din tvivl,. Og ige mht, det her syntes jeg bestemt jeg kan sige ja - DU ER LANGT UDE,.!

Du skriver at i var tæt på at være sammen da i skulle hjem, men at du dog stoppede det af respekt til din kæreste, her tænker jeg lidt, mon ikke du skulle havde ''stoppet'' det allerede enden det begyndte .?
Du har jo svigtet din kæreste anyways,.!

Jeg syntes du har været en bitch overfor ham du er sammen med, han fortjæner da bedre,.! Når du har været ''som du skriver'' (((tæt))) på at være sammen med den anden og fortsat skriver med ham på face, og oven i købet mere eller mindre har aftalt med ham i skal ses igen,. Så syntes jeg da bare du skal pakke dine ting og gå fra din ''kæreste'',. For der er tydeligvis intet der tilbage, eftersom du har kunne og gør som du gør,.!

Hvis følelserne i et forhold er ved at rande ud, så snakker man indbyrdes om dette og finder i fællesskab ud af om man vil kæmpe for det og om man tror nok på det til det ellers bliver man enige om at det var det,. Også skilles man på en ordenlig måde,.! Man tager sku ikke røven på ''hinanden'' på den måde der,.!

Ja det er bare min mening,.!

Er endnu engang enig i det du siger!

Anmeld

27. juni 2012

onlyme

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Er endnu engang enig i det du siger!

NU IGEN

Anmeld

27. juni 2012

vitapigen

TAG DIG SAMMEN!!!!!!!!!! Græsset er IKKE grønnere på den anden side, selvom det kan se sådan ud.

Og lige nu er det kun det sug i maven du hungre efter. Men hvis du går fra din kæreste for at få det sug i maven, så vil den flirt også blive til hverdag igen.

Synes seriøst du skal tage en snak med din kæreste og I skal kæmpe for det, eller om I skal gå fra hinanden.

Anmeld

27. juni 2012

betina23

Sys det forkert ja.. Men derfor kan man alså godt snakke pænt til personen!!  

Anmeld

27. juni 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

onlyme skriver:

NU IGEN

Hahaha, igen igen

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

Aisha skriver:

Jeg synes du skal tage dig sammen seriøst! Jeg er selv Tyrker og har været der nede 100 gange. Jeg vil ikke generalisere men mange af dem tænker kun på sex og Europa. Tænk på din mand og barn vil du virkelig ødelægge det for en fyr du har kendt  i 2 uger ? 

Kan sige nødagtig det samme! Er bare ikke fra Tyrkiet, men har været der utallige af gange.

Anmeld

27. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg forstår slet ikke man ikke kan skelne mellem en flirt og kærlighed. For det første synes jeg det er dybt respektløst overfor din kæreste og dit barn at du flirter på jeres fælles ferie.

For det andet kan jeg ikke forstå du skriver at du elsker ham meget højt men er ikke forelsket i ham. Du forventer vel ikke at forelskelsen er konstant i et forhold? Jeg elsker min kæreste, men jeg forventer ikke at få sommerfugle i maven hver gang jeg ser ham.

Og uden at generalisere, så synes jeg du skal tænke dig lidt om. Det kan være fyren kun er ude på sex og en billet til Danmark. Det er nemt at sige en masse søde ting.

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Du er i hvert fald derude, hvor du i den grad savner at være forelsket.

Du vil gerne bekræftes, væk fra kødgryder og blemåse, drømmer dig væk... Det tror jeg vi alle kan forholde os til.

Men nu tillader jeg mig lige at blive lidt kedelig:

Drop ferieflirten. Han er IKKE vejen frem. Og selvom Tyrkiet er eksotisk, - så får du ikke en "gratis omgang" ved at rejse derned og udleve fantasien. Konsekvenserne bliver de samme.

Jeg synes, du skal fortælle din kæreste, hvordan du har det. Vær ærlig, selvom det er svært. Jeg har dyb, dyb respekt for mennesker, der formår at være ærlige, selv når det trækker tænder ud.

Ærligheden sætter dig fri. På den ene eller anden måde. Du skal lige over det virkeligt seje træk - og det kommer til at gøre ondt! - Bagefter er du klar til at leve og elske og få det hele med.

Så mit råd til dig: 

Gå ud i de brændenælder og bliv ved med at gå, til du kommer til en lysning, hvor du kan sidde og lade solen skinne på dig lige så længe og inderligt, som du - og enhver kvinde - har fortjent!

Tak for svar. Syntes bare det er rigtigt svært. Jeg savner så meget at være forelsket. Faktisk mere og mere for hver dag! :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.