Vinter garderoben, vis den frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

BellaT

Vintergarderoben? Hvor er I bare foran. Så langt er jeg slet ikke. Mangler endda stadig en badedragt til tøsepigen. Og det er faktisk sommer.... NU. Selvom man ikke lige skulle tro det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Mivsen

Månsson skriver:

Nej desværre mangler der lidt forskellige mærker:-( Har lige købt en reima tec dag:-)

Lækker, den overvejede vi også. På tilbud?

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

Baagøe skriver:

Jeg plejer at købe i oktober/november, når BFY kommer

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

BellaT skriver:

Vintergarderoben? Hvor er I bare foran. Så langt er jeg slet ikke. Mangler endda stadig en badedragt til tøsepigen. Og det er faktisk sommer.... NU. Selvom man ikke lige skulle tro det. 

Elsker at være foran

Købte uv dragt i går til Frederik.. Og flyverdragt. :p

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Mivsen skriver:

Lækker, den overvejede vi også. På tilbud?

Nej desværre. valgte og ta i en butik og prøve den og gi det det nu koster

Anmeld

27. juni 2012

dorthemus

Jeg sværger til Molo overtøj Som sidste år så har jeg købt en rød Molo flyverdragt til hende. Hun kan stadig passe sit termotøj i 86, det er Mik-Line. Så det blir det nok igen i en større str. Hun skal også have en Hutlihut hue som sidste år. Støvler ventet jeg med til efteråret

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

dorthemus skriver:

Jeg sværger til Molo overtøj Som sidste år så har jeg købt en rød Molo flyverdragt til hende. Hun kan stadig passe sit termotøj i 86, det er Mik-Line. Så det blir det nok igen i en større str. Hun skal også have en Hutlihut hue som sidste år. Støvler ventet jeg med til efteråret

Er også helt vold med molo, kender du deres vinterjakker?

Mikk-Line er det godt termotøj, hvordan er det i str?

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

Vold = vild

Anmeld

27. juni 2012

mortilnoahogmelina

ano14316 skriver:

Jeg sad faktisk godt lige at tænkte at det ville være smart at købe nu, især fordi jeg skal købe en masse andet tøj.. men kan bare ikke helt finde ud af hvilken str. jeg skal købe.

Magnus er 8,5 mnd. og går op i str. 80 nu. så tror vel næsten jeg skal have en 86 og en 92.. hvad tror i?

Jeg svare lige Min søn blev 1 år i december sidste år , vi have str 86 i flyverdragt og den var rigelig stor , han har altid været lidt længere end standart ( kan man sige det ) - men han kunne sagtens passe den . hvis alt går vel så kan han passe den vi har i 92 her til vinter .. Han er halvandet nu . så ejg håber så vi kun skal købe en og ik to igen

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg svare lige Min søn blev 1 år i december sidste år , vi have str 86 i flyverdragt og den var rigelig stor , han har altid været lidt længere end standart ( kan man sige det ) - men han kunne sagtens passe den . hvis alt går vel så kan han passe den vi har i 92 her til vinter .. Han er halvandet nu . så ejg håber så vi kun skal købe en og ik to igen

Jeg har lige købt en i str 86, min søn er fra 18 nov og er også lidt større end gennemsnittet. Så krydser finger for den passer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.