Vinter garderoben, vis den frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Moar2011

Mivsen skriver:

Hehe ja, håber bare det uv dragten vi får brug for først :p

det ser virkelig skidt ud hvis det bliver flyverdragten HAHA ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

ano14316

Jeg sad faktisk godt lige at tænkte at det ville være smart at købe nu, især fordi jeg skal købe en masse andet tøj.. men kan bare ikke helt finde ud af hvilken str. jeg skal købe.

Magnus er 8,5 mnd. og går op i str. 80 nu. så tror vel næsten jeg skal have en 86 og en 92.. hvad tror i?

Anmeld

26. juni 2012

wamse

Jeg har Købt Lærke's vinterjakke, det gjorde jeg allerede i december sidste år, da der var -70% ved pompdelux Så hun har en møgfed uldjakke i A-form, som vinterfrakke

Tror hun i år får en 2-delt vinterdragt, for hun starter i skole, og det er vist det bedste med en 2-delt

Hun skal højest sandsynligt have et par ecco vinterstøvler, for det plejer hun, og de sidder bare rigtig godt på hende

Anmeld

26. juni 2012

An&Jo

Så langt er jeg slet ikke kommet i mine planer endnu..

Men jeg ved at vi skal have bundgaard vinterstøvler igen i år, for det havde vi sidste år, og de var fantastiske..

Vi havde en reima flyverdragt, men tror jeg går efter enten mini a ture, hummel eller ver de terre i år for jeg synes reimas er MEGET brede, og det duer ikke til min smalle dreng..

Jakker, der skal begge drenge have hummel, der er ingen diskussion, vi elsker deres vinterjakker nemlig..

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

ano14316 skriver:

Jeg sad faktisk godt lige at tænkte at det ville være smart at købe nu, især fordi jeg skal købe en masse andet tøj.. men kan bare ikke helt finde ud af hvilken str. jeg skal købe.

Magnus er 8,5 mnd. og går op i str. 80 nu. så tror vel næsten jeg skal have en 86 og en 92.. hvad tror i?

Ja det er tidligt, men meget billigere.. 

Jeg har købt 86 til min søn, han er 7 måneder og 1 uge ca, og er i 74 og noget tøj er også 80.

Hvir lang er din søn nu?

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

wamse skriver:

Jeg har Købt Lærke's vinterjakke, det gjorde jeg allerede i december sidste år, da der var -70% ved pompdelux Så hun har en møgfed uldjakke i A-form, som vinterfrakke

Tror hun i år får en 2-delt vinterdragt, for hun starter i skole, og det er vist det bedste med en 2-delt

Hun skal højest sandsynligt have et par ecco vinterstøvler, for det plejer hun, og de sidder bare rigtig godt på hende

70%.. Fedt, så der noget ved det. Har ikke fået købt jakke endnu.

Hva med termotøj, hva mærke er godt?

Ecco vinterstøvler blir det også her, og så tror jeg Bundgaard sko

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

An&Jo skriver:

Så langt er jeg slet ikke kommet i mine planer endnu..

Men jeg ved at vi skal have bundgaard vinterstøvler igen i år, for det havde vi sidste år, og de var fantastiske..

Vi havde en reima flyverdragt, men tror jeg går efter enten mini a ture, hummel eller ver de terre i år for jeg synes reimas er MEGET brede, og det duer ikke til min smalle dreng..

Jakker, der skal begge drenge have hummel, der er ingen diskussion, vi elsker deres vinterjakker nemlig..

Ja de ret brede, men ellers gode ik?

Vil ikke anbefale dig Hummel flyverdragt..

Anmeld

26. juni 2012

An&Jo

Mivsen skriver:

Ja de ret brede, men ellers gode ik?

Vil ikke anbefale dig Hummel flyverdragt..

jo reima er fantastiske, men den sad helt forkert på min dreng..

Hmm jeg har nu ellers kun hørt godt om deres flyverdragte, og vi bruger deres vinterjakker med succes hvert år..

Anmeld

26. juni 2012

Clisolka

Mivsen skriver:

Jeg vil meget gerne se hva i har købt eller skal købe, både flyverdragt, jakke, termotøj, støvler, hue, vanter osv..

Kom med billeder.                                                                     Kan ik lige slette den her smiley --->

Hehe så langt er jeg slet ikke kommet. Jeg regner med at jeg genbruger hendes Danfæ-flyverdragt fra sidste år - hun fik slet ikke brugt den fordi den var for stor. Støvler venter jeg lige med, for den unge dame vokser derudaf lige pt. 

Anmeld

26. juni 2012

L&V

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.