Vinter garderoben, vis den frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

wamse

Mivsen skriver:

70%.. Fedt, så der noget ved det. Har ikke fået købt jakke endnu.

Hva med termotøj, hva mærke er godt?

Ecco vinterstøvler blir det også her, og så tror jeg Bundgaard sko

Jeg har aldrig brugt termotøj til mine 3 Har aldrig fundet fidusen i det, og lige umiddelbart tænker jeg, at jeg ikke vil til at give hende det med også, når hun selv skal stå og bøvle med det hele som skolebarn.

Hun har for nylig fået et par super fede ecco sko også, så får hun et par rigtig gode vinterstøvler, og så et et par støvler, som er mere til pænt brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Mivsen

An&Jo skriver:

jo reima er fantastiske, men den sad helt forkert på min dreng..

Hmm jeg har nu ellers kun hørt godt om deres flyverdragte, og vi bruger deres vinterjakker med succes hvert år..

Vi havde også overvejet reima, for vores søn er lidt godt i stand

Der hvor jeg arbejder er der bare flere Hummel flyverdragter som ikke holder tæt. De havde altid våde ben.

Deres jakker er super..

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

wamse skriver:

Jeg har aldrig brugt termotøj til mine 3 Har aldrig fundet fidusen i det, og lige umiddelbart tænker jeg, at jeg ikke vil til at give hende det med også, når hun selv skal stå og bøvle med det hele som skolebarn.

Hun har for nylig fået et par super fede ecco sko også, så får hun et par rigtig gode vinterstøvler, og så et et par støvler, som er mere til pænt brug

Jeg kan godt lide termotøj, men min bettemand er kun 7 måneder Tror klart du har ret i at i skolen skal det være nemt og overskueligt, da de tit skal klare sig selv  

Erhelt forelsket ialle Ecco sko/støvler

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

Babymor2010 skriver:

Hehe så langt er jeg slet ikke kommet. Jeg regner med at jeg genbruger hendes Danfæ-flyverdragt fra sidste år - hun fik slet ikke brugt den fordi den var for stor. Støvler venter jeg lige med, for den unge dame vokser derudaf lige pt. 

Hehe er også spændt på om den jeg har købt blir for stor

Er det ellers et godt mærke som flyverdragt?

Venter også med at købe sko og støvler til de skal bruges..

Anmeld

26. juni 2012

Clisolka

Mivsen skriver:

Hehe er også spændt på om den jeg har købt blir for stor

Er det ellers et godt mærke som flyverdragt?

Venter også med at købe sko og støvler til de skal bruges..

Årh ja, den er lækker, så jeg 'er på livet løs for at hun kan passe den til efteråret. Jeg havde købt den i 86, men den var alt alt for stor til hende. En kollega havde en flyverdragt liggende i 80 og den passede hende perfekt! 

Anmeld

26. juni 2012

MissTas

Mivsen skriver:

Jeg vil meget gerne se hva i har købt eller skal købe, både flyverdragt, jakke, termotøj, støvler, hue, vanter osv..

Kom med billeder.                                                                     Kan ik lige slette den her smiley --->

jeg har købt disse to flyverdragter hummel i str. 74 og Moloen i str. 80 så er jeg dækket ind .. og så molo overtrækssko og hummel hue.. mangler bare lige enten molo luffer eller hummel luffer der passer til flyverdragten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

Babymor2010 skriver:

Årh ja, den er lækker, så jeg 'er på livet løs for at hun kan passe den til efteråret. Jeg havde købt den i 86, men den var alt alt for stor til hende. En kollega havde en flyverdragt liggende i 80 og den passede hende perfekt! 

Synes deres vinterjakke fra sidst år er sååå lækker.. 

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

MissTas skriver:

jeg har købt disse to flyverdragter hummel i str. 74 og Moloen i str. 80 så er jeg dækket ind .. og så molo overtrækssko og hummel hue.. mangler bare lige enten molo luffer eller hummel luffer der passer til flyverdragten

Åh rigtig fede dragter..

Ville selv gerne ha haft en molo i brun, men har 'desværre' en kæreste der er lidt konservativ.

Så det blev til en helt enkel LEGO i marine blå.

Anmeld

26. juni 2012

signe.

ano14316 skriver:

Jeg sad faktisk godt lige at tænkte at det ville være smart at købe nu, især fordi jeg skal købe en masse andet tøj.. men kan bare ikke helt finde ud af hvilken str. jeg skal købe.

Magnus er 8,5 mnd. og går op i str. 80 nu. så tror vel næsten jeg skal have en 86 og en 92.. hvad tror i?

Jeg har tænkt det samme, jeg regner med at Laurits (10 mdr og i str.80) får en flyverdragt og vinterjakke i str. 92...

Anmeld

26. juni 2012

132319

Ver de terre, laver de vinterjakker?

Huttelihut huer?

Jep, det gør de. Begge mine havde en sidste år og skal igen.

Ja, her er et eksempel på deres lækre huer:

(...Det er ikke mine børn men kan se at de også har Ver de Terre flyverdragter på Billedet er fra House of Kids)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.