Vinter garderoben, vis den frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

mortilnoahogmelina

Mivsen skriver:

Jeg har lige købt en i str 86, min søn er fra 18 nov og er også lidt større end gennemsnittet. Så krydser finger for den passer..

Altså ejg kender ik lige mange af de flyverdragter i har købt eller som i skriver om her ..
Jeg synes mærketøj er vildt fedt og lækkert , men vores penge hænger ikk på træerne , så jeg købte sidste år en remi(staves) på tilbud til 400 sat ned fra 1200 kr , og det var en 86 den passede perfekt ..
Så forelskede jeg mig i name its flyverdragt de havde sidste år og da den var på halvpris sidst på sæsonen købte vi den til 350 kr i 92 , den var for stor sidste år , så jeg håber inderligt den passer i år .
Nå men jeg vile bare sige jeg er sikker på dragten kommer til at passe , om ikk andet de første halvdel af sæsonen og så er der igen udsalg på flyverdragter og så køber man et nr str evt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

SandieRa

Jeg har købt disse to minymo flyverdragter. en i 80 og en i 86 så jeg skulle også helst været dækket ind hvis han fortsætter med at vokse så meget
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

Mortil2tiloktober skriver:

Altså ejg kender ik lige mange af de flyverdragter i har købt eller som i skriver om her ..
Jeg synes mærketøj er vildt fedt og lækkert , men vores penge hænger ikk på træerne , så jeg købte sidste år en remi(staves) på tilbud til 400 sat ned fra 1200 kr , og det var en 86 den passede perfekt ..
Så forelskede jeg mig i name its flyverdragt de havde sidste år og da den var på halvpris sidst på sæsonen købte vi den til 350 kr i 92 , den var for stor sidste år , så jeg håber inderligt den passer i år .
Nå men jeg vile bare sige jeg er sikker på dragten kommer til at passe , om ikk andet de første halvdel af sæsonen og så er der igen udsalg på flyverdragter og så køber man et nr str evt..

Det også vanvittig mange penge, er også hel vild med reima

Vi har købt en LEGO på bud..

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

SandieRa skriver:

Jeg har købt disse to minymo flyverdragter. en i 80 og en i 86 så jeg skulle også helst været dækket ind hvis han fortsætter med at vokse så meget

Rigtig søde dragter.. Hvor gammel er din søn når de skal i brug?

Anmeld

27. juni 2012

SandieRa

Mivsen skriver:

Rigtig søde dragter.. Hvor gammel er din søn når de skal i brug?

Han skal starte i inst. til okt når han er 9 mdr så han skal bruge den fra 9-15 mdr alt efter hvordan vinteren falder i år. men han er allerede nu 75 lang det er derfor jeg lige har købt en extra i str 86, købte den anden tidligere på året

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

SandieRa skriver:

Han skal starte i inst. til okt når han er 9 mdr så han skal bruge den fra 9-15 mdr alt efter hvordan vinteren falder i år. men han er allerede nu 75 lang det er derfor jeg lige har købt en extra i str 86, købte den anden tidligere på året

Ja det bare så svært..

Frederik skal bruge sin frá 11 måneder -16/17 måneder, har indtil videre kun købt i 86, og så regner jeg med vi starter i termotøj, hvisvinter blir ligesom sidste år..

Anmeld

27. juni 2012

dorthemus

Mivsen skriver:

Er også helt vold med molo, kender du deres vinterjakker?

Mikk-Line er det godt termotøj, hvordan er det i str?

Nej, men deres overtøj er generelt meget gennemtænkt og holdbart Synes termotøjet er på den store side.

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

dorthemus skriver:

Nej, men deres overtøj er generelt meget gennemtænkt og holdbart Synes termotøjet er på den store side.

Har fundet flere vinterjakker fra molo jeg godt kunne tænke mig

Anmeld

27. juni 2012

dorthemus

Mivsen skriver:

Har fundet flere vinterjakker fra molo jeg godt kunne tænke mig

Anmeld

27. juni 2012

Pige2009

Mivsen skriver:

Har købt Molo flyverdragt med matchende hue og handsker og Hummelflyverdragt også med matchede hue og handsker til hende til vinter samt en Molo vinterjakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.