Vinter garderoben, vis den frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.454 visninger
63 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Mivsen

Jeg vil meget gerne se hva i har købt eller skal købe, både flyverdragt, jakke, termotøj, støvler, hue, vanter osv..

Kom med billeder.                                                                     Kan ik lige slette den her smiley --->

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

132319

Jeg har købt en lavendelfarvet Ver de Terre flyverdragt til min datter, resten har jeg slet ikke tænkt på.

Min søn har vundet en Ticket to heaven flyverdragt som jeg regner med at han skal bruge hvis han kan passe den. Jeg foretrækker dog at alt deres vintertøj er fra Ver de Terre men han er så stolt af at han har vundet den selv, så selvfølgelig skal han bruge den

Vinterstøvlerne bliver fra Bisgaard som altid og regner med at finde et par Huttelihut huer, dem havde de sidste år og de var bare lækre 

Anmeld

24. juni 2012

Isabella_mor

Vintertøj - ALLEREDE---   det er godtnok tidligt..  

her genbruger vi sidste års flyverdragt fra ticket to heaven. og den samme uldhue fra Okker gokker..

vinterstøvlerne ved vi ikke endnu, han får jo større fødder til den tid. så den tid den sorg

Anmeld

24. juni 2012

Valle81

Øhh, så langt er jeg slet slet ikke kommet. Har jo knap fået pakket dette års vintertøj væk. Nu vil uegnede sommeren og tænke på vintertøj engang omkring slut august:0)

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

Jeg har selv lige købt en LEGO flyverdragt så lækker..Og er ret sikker på at det blir Ecco vinterstøvler..Det er også tidlig, men så får man det til en meget mere behagelig pris

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

sååå langt er jeg slet ikk kommet . her er kun sommertøjet tænkt på da vi venter spændt på sommeren

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

132319 skriver:

Jeg har købt en lavendelfarvet Ver de Terre flyverdragt til min datter, resten har jeg slet ikke tænkt på.

Min søn har vundet en Ticket to heaven flyverdragt som jeg regner med at han skal bruge hvis han kan passe den. Jeg foretrækker dog at alt deres vintertøj er fra Ver de Terre men han er så stolt af at han har vundet den selv, så selvfølgelig skal han bruge den

Vinterstøvlerne bliver fra Bisgaard som altid og regner med at finde et par Huttelihut huer, dem havde de sidste år og de var bare lækre 

Ver de terre, laver de vinterjakker?

Huttelihut huer?

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

Babyklar skriver:

sååå langt er jeg slet ikk kommet . her er kun sommertøjet tænkt på da vi venter spændt på sommeren

Gør vi også

Lidt sjovt i går, købt uv badedragt og flyverdragt

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

Mivsen skriver:

Gør vi også

Lidt sjovt i går, købt uv badedragt og flyverdragt

hihi god sammensætning

Anmeld

26. juni 2012

Mivsen

Babyklar skriver:

hihi god sammensætning

Hehe ja, håber bare det uv dragten vi får brug for først :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.